Autor
|
Tema: Temporada boletaire 2007/2008 (Llegit 74338 vegades)
|
|
|
Jabo
Estrat

Desconnectat
Missatges: 49

|
Si, la veritat es que sona tot una mica extrany! perque condicions per rovello si que es poden haver donat pero pel ou de reig crec que no. 
Després de la foto del rovelló de l'altre dia, em sembla que la gent està de "cachondeo total"
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Bigstorm
El terror dels bolets
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 8410

|
perquè no es poden donar les condicions pel ou de Reig?
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
Bigstorm
El terror dels bolets
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 

|
bufff...podria ser, però és un xic aviat crec....
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
|
|
Jabo
Estrat

Desconnectat
Missatges: 49

|
perquè no es poden donar les condicions pel ou de Reig?
Per la quantitat de pluja no es, pq. ploure ha plogut, pero necesita bastant calor, terra calent, i les temperatures que han fet +23/+11ºC no se, no se, pensa que sol sortir a l'agost, +36º/+20ºC, septembre i comença a desapareixer a l'octubre pel tema de la baixada de temperatures.
No et dic que no sigui veritat, que podria ser que alguna despistada sortis, pero no es gens normal com per anar a cercar, crec jo.
De rovellons es més normal trobar alguns a partir de maig-juny depenent de les condicions meteorologiques.
Tot es probar-ho!
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Bigstorm
El terror dels bolets
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 

|
també es troben múrgoles al setembre....no és normal però en surten...són éssers vius entre les plantes i els animals i són imprevisibles...
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
marsupialus
Cumulus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 186
|
Tens raó,jo he trovat rovellons al juny i juliol al vallès occidental.no és normal,però alguna vegada en surten
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|