Autor
|
Tema: Temporada boletaire 2007/2008 (Llegit 71157 vegades)
|
llevantada
El pescador de L'Escala
Meteoclimatic projecte
Línia de turbonada

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 18533

Un xic de Tramuntana
|
jo al juliol a La Rioja , he agafat plegats bolets de primavera , estiu i tardor els mateixos dies. només fa falta que les condicions siguin bones
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
ipv
Cumulus Mediocris

Desconnectat
Missatges: 822

Amb la tempesta al caparró...
|
perquè no es poden donar les condicions pel ou de Reig?
Per la quantitat de pluja no es, pq. ploure ha plogut, pero necesita bastant calor, terra calent, i les temperatures que han fet +23/+11ºC no se, no se, pensa que sol sortir a l'agost, +36º/+20ºC, septembre i comença a desapareixer a l'octubre pel tema de la baixada de temperatures. No et dic que no sigui veritat, que podria ser que alguna despistada sortis, pero no es gens normal com per anar a cercar, crec jo. De rovellons es més normal trobar alguns a partir de maig-juny depenent de les condicions meteorologiques. Tot es probar-ho! Lo ilógico del caso sobre todo es la temperatura del suelo, que viene del invierno. Es verdad que dias atrás hizo calorcilla pero... Una cosa es un ejemplar ocasional y otra muy diferente una florada aunque sea pequeña. Me parece que tienen ganas de entretener a la gente, hay crisis y buscar setas es barato.
|
|
|
|
|
En línia
|
Terrassa, niu de tempestes.. La psicologia té a veure amb la meteorologia¿? S'accepten suggerencies!!! 
|
|
|
Albert IB
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 2449

|
Avui era dia d´aprovisionar camasecs. N´han sortit molts.
He sortit a les 6:30 de casa hi he tornat a les 14:00.... uns 4 kg de camasecs a assecar... eren 1 bossa i 1/4 .
Aquí ja s´assequen.... les 2 caixes petites hi ha uns 3 dits de gruix.
Collir tants camassecs en un matí és bastant esgotador.
|

1.JPG (129.68 KB, 801x600 - vist 276 vegades.)
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Albert IB
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 2449

|
Tallar tants de camassecs un per un... fora la pota.... per no portar-los bruts... una autèntica feinada. No s'ha parat.
També han sortit múrgules i moixernons.
|

2.JPG (126.07 KB, 600x801 - vist 282 vegades.)
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Khamul
Estrat

Desconnectat
Missatges: 41
|
Doncs jo avui he fet molt de camí pel montnegre-corredor. Res de res. Alguna amanita perillosa i psilocibes diversos. Però ni murgules ni res interessant.
Soposo que ja es massa tard?
Potser sigui ja hora de començar a donar voltes per berga, la garrotxa i el pirineu. No?
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Blasiepi
Cumulus

Desconnectat
Missatges: 140
|
les murgules a alta muntanya, ja fa un mes que pels baixos res de res. Avui no he pogut anar a buscar moixernons, estava compromés i he anat a pujar el bassegoda. El meu company ha anat amb un altre noi a buscarne i n'han fet 7 kilos, kils va parir, per no anari jo, jejeje, mireu la part que li ha tocat:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
llevantada
El pescador de L'Escala
Meteoclimatic projecte
Línia de turbonada

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 18533

Un xic de Tramuntana
|
jo quan vaig a collir cama-secs m'hi assento directament de erol en erol , sinó t'hi pots morir-hi.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|