pini
Estrat

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 44
|
avui per fi he travat un bon cistell de murgules i una vintena de bocabadats
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Blasiepi
Cumulus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 243

|
pini ens has d'ensenyar la foto, que sino no ens o creurem, i a mes a mes, ens fera més enveja.. eren de riera les murgules??? de freixa?
el meu company ha trobat 9 kilos de moixernons, no tinc la foto però m'ho crec, és una maquina. dissbte que bé i aniré amb ell i la xicota viam si en baixem forces, diu que n'ha deixat molts de petits i que segur que hi han molstes moixernoneres que no ha trobat... és un crac
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Fredi
Fractocumulus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 68

|
Jo amb aquest petit bolet ja soc feliç aquesta primavera. A més vaig tenir temps de fer unes fotos mentres els, a veure si us agraden!!
|
|
|
|
|
Fredi
Fractocumulus

Desconnectat
Gènere: 

|
Les altres. Bolets atípics trobats aquest cap de setmana: molts fredolics en un lloc molt concret i ple de formigues (mes que en tot l'hivern passat). Per cert he vist que algú ha trobat "bocabadats". Quina gràcia! a Castella s'hi fan molts i es mol preuat. Li diuen "pucheruelos". En un viatje de feina que vaig fer a Madrid vaig agafar moltíssims. En canvi allà no els hi foten ni cas. Madrilenyos...
|
|
|
|
|
|
|
Fredi
Fractocumulus

Desconnectat
Gènere: 

|
Es Disciotis venosa. No te gaire gust pero alegra els guisats. Té un olor a clor característic (de fet em va atufar tots els altres bolets) però bullit desapareix. Els fredolics quan vaig fer la foto ja estaven "processant-se"
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Bigstorm
El terror dels bolets
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 8566

|
aquest plat, cóm està fet...per curiositat.... 
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
Fredi
Fractocumulus

Desconnectat
Gènere: 

|
El plat d'abans es una mentida!! (com moltes coses a la vida). Son correjoles crues remollades, una ratlla de xocolata desfeta de l'esmorçar i un rajolí de l'oli que estava per la taula. Si et digues que son "Cama-secs de temporada confitats a baixa temperatura amb emulsió de ceps i oli aromatitzat a la tòfona", colaría?
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|