Autor
|
Tema: Temporada boletaire 2007/2008 (Llegit 81159 vegades)
|
Blasiepi
Cumulus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 235

|
ja podeu anar buscant murgules, ja. com no aneu al pirineu o teniu clar. ara en sortirar alguna a meranges, juntament amb algun cep`. Aquest any pot ser bo pels ceps de primavera. Jo no i entenc gaire però m'han dit un lloc bonissim per collirlos d'aqui a dos setmanes. Aquest dissabte l'ultima sortida pels moixernons a la meva zona ( alta garrotge). Si tot va be i hi anira, en fera uns quants kilets ( 10 o 15 ).
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
|
|
vacarissana
Cumulus Congestus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 1918

Montalt 600, un cim verge de bolos..funning AC/DC
|
Tela amb les boletades que troben alguns, per sort millor no esbombaro-ho gaire als 4vents.
Pel Maresme es troben alguns ceps, palomes-Macrolepiota...i altres varietats de dolents que no sé identificar (bola de neu, una mena de moixarnos pel que fa a forma i color,....) Els experts estan ja a la caça de rossinyols, que poden treure el nas en breu.
Pel centre-sud de Girona i també Costa Brava es van trobant alguns rovellons i reigs...telaaaaa 
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
Blasiepi
Cumulus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 235

|
en birsgtorm en troba molts però no ens els ensenya, només posem fotos jo i l'loloti, amb lo bonic que es
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
Boletaire jubilat
El mal sempre guanya.
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Missatges: 2711

|
Epiblas.... mira els historials dels darrers ANYS del tòpic i veuràs que en Bigstorm és l´ànima d´aquest fórum ... amb fotos, coneixements i organitzant boletades Sort demà.
Jo ara estic traçant el pla . Estic confús. La setmana passada m´havien "rampinat" els moixernons.
Estic mirant el temps, el menjar, el lloc..... el googlearth buscant llocs nous... Tinc ganes d´ironboletaires però em falta coneixement dels moixernons i busco molt per atrapar poc. Els bolets de tardor i les múrgules ja els tinc més controlats.
S´accepten propostes esbojarrades. Si cal i anem amb frontal.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Bigstorm
El terror dels bolets
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 8547

|
en fi... 
Aquest any que plou de gust quan toca ho tin difícil per fer iron o plasticbolteraires entre massa treball i cansanci el cap de setmana... però crec que a mitjans de la setmana que ve, faré una escapadeta a per ceps o alguna carbonera....
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Boletaire jubilat
El mal sempre guanya.
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Missatges: 2711

|
Ara arriba el pare de buscar.... Hauria d´estar prohibit fer festa el divendres a la tarda.
M´ha pentinat el lloc on volia anar... porta molts moixernosn però tots molt i molt petits, a excepció de 4 o 5 de grossos. Es que no els deixem crèixer....
Així que ja puc anar pensant alguna altra cosa....
No se que tal per allà dalt....Algú s´apunta a caminar per serra cavallera de bon matí?
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|