Cal Meteocoll
Benvingut(da), Visitant/. Sisplau ingressar o registrar-se.
23 Novembre de 2008, 16:36:50
Inici Ingressar Registrar-se

La fotografia de la setmana
Dibuix de llum (Tramuntana-Maria)
Foto de la setmana
Notícies: La instrumentació és bàsica en meteorologia. Vols compartir els teus coneixements?

+  Fòrum CATmeteo
|-+  Temes diversos
| |-+  L'entorn natural
| | |-+  Temporada boletaire 2007/2008
« anterior següent »
Pàgines: 1 ... 154 155 156 157 158 159 [160] 161 162 163 164 165 166 ... 318 Anar Baix Imprimir
Autor Tema: Temporada boletaire 2007/2008  (Llegit 81159 vegades)
Blasiepi
Cumulus
Desconnectat Desconnectat

Gènere: Masculí
Missatges: 235

Re: Temporada boletaire 2007/2008
« Resposta #1590 en: 22 Maig de 2008, 21:45:45 »

ja podeu anar buscant murgules, ja. com no aneu al pirineu o teniu clar. ara en sortirar alguna a meranges, juntament amb algun cep`. Aquest any pot ser bo pels ceps de primavera. Jo no i entenc gaire però m'han dit un lloc bonissim per collirlos d'aqui a dos setmanes. Aquest dissabte l'ultima sortida pels moixernons a la meva zona ( alta garrotge). Si tot va be i hi anira, en fera uns quants kilets ( 10 o 15 ).
En línia
Bigstorm
El terror dels bolets
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Missatges: 8547

« Resposta #1591 en: 22 Maig de 2008, 22:20:43 »

ja podeu anar buscant murgules, ja. com no aneu al pirineu o teniu clar. ara en sortirar alguna a meranges, juntament amb algun cep`. Aquest any pot ser bo pels ceps de primavera. Jo no i entenc gaire però m'han dit un lloc bonissim per collirlos d'aqui a dos setmanes. Aquest dissabte l'ultima sortida pels moixernons a la meva zona ( alta garrotge). Si tot va be i hi anira, en fera uns quants kilets ( 10 o 15 ).
  Huh Huh jo avui he agafat mig cistell de múrgoles de 10 cm de llarg i no he anat ni a Meranges ni ha Vallter......no siguis tan taxatiu que hi ha gent que fa molt de temps que volta...
En línia
ipv
Cumulus Congestus
*

Missatges: 1365

Amb la tempesta al caparró...

« Resposta #1592 en: 22 Maig de 2008, 23:49:08 »

Huh Huh jo avui he agafat mitg cistell de múrgoles de 10 cm de llarg i no he anat ni a meranges ni ha Vallter......no siguis tan taxatiu que hi ha gent que fa molt de temps que volta...
On, on? Juas Juas
Per cert, no ho he comentat però l'excursió de l'altre dia res, wenu si, un manat d'espàrrecs ben tendres, es veu que la pluja i les baixes tempes els hi han anat bé Smiley Xampis ni un
En línia

Terrassa, niu de tempestes..
La psicologia té a veure amb la meteorologia¿? S'accepten suggerencies!!! Smiley
vacarissana
Cumulus Congestus
*

Missatges: 1918

Montalt 600, un cim verge de bolos..funning AC/DC

« Resposta #1593 en: 23 Maig de 2008, 08:23:29 »

Tela amb les boletades que troben alguns, per sort millor no esbombaro-ho gaire als 4vents.

Pel Maresme es troben alguns ceps, palomes-Macrolepiota...i altres varietats de dolents que no sé identificar (bola de neu, una mena de moixarnos pel que fa a forma i color,....)
Els experts estan ja a la caça de rossinyols, que poden treure el nas en breu.

Pel centre-sud de Girona i també Costa Brava es van trobant alguns rovellons i reigs...telaaaaa   
En línia

Bigstorm
El terror dels bolets
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

« Resposta #1594 en: 23 Maig de 2008, 13:50:58 »

Tela amb les boletades que troben alguns, per sort millor no esbombaro-ho gaire als 4vents.

Pel Maresme es troben alguns ceps, palomes-Macrolepiota...i altres varietats de dolents que no sé identificar (bola de neu, una mena de moixarnos pel que fa a forma i color,....)
Els experts estan ja a la caça de rossinyols, que poden treure el nas en breu.

Pel centre-sud de Girona i també Costa Brava es van trobant alguns rovellons i reigs...telaaaaa   

cony avisa'm i mirem tant els dolents com els bons... Roll Eyes  Grin
En línia
Blasiepi
Cumulus

Missatges: 235

« Resposta #1595 en: 23 Maig de 2008, 19:31:43 »

en birsgtorm en troba molts però no ens els ensenya, només  posem fotos jo i l'loloti, amb lo bonic que es
En línia
ipv
Cumulus Congestus
*

Missatges: 1365

Amb la tempesta al caparró...

« Resposta #1596 en: 23 Maig de 2008, 20:10:45 »

Qué tio..     
En línia

Terrassa, niu de tempestes..
La psicologia té a veure amb la meteorologia¿? S'accepten suggerencies!!! Smiley
Boletaire jubilat
El mal sempre guanya.
Cumulonimbus Calvus
**

Missatges: 2711

« Resposta #1597 en: 23 Maig de 2008, 20:11:37 »

Epiblas.... mira els historials dels darrers ANYS del tòpic i veuràs que en Bigstorm és l´ànima d´aquest fórum ... amb fotos, coneixements i organitzant boletades     Sort demà.

Jo ara estic traçant el pla .  Estic confús.  La setmana passada m´havien "rampinat" els moixernons.

Estic mirant el temps, el menjar, el lloc..... el googlearth buscant llocs nous...  Tinc ganes d´ironboletaires però em falta coneixement dels moixernons i busco molt per atrapar poc.  Els bolets de tardor i les múrgules ja els tinc més controlats.

S´accepten propostes esbojarrades.  Si cal i anem amb frontal.
En línia
Bigstorm
El terror dels bolets
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

« Resposta #1598 en: 23 Maig de 2008, 20:40:46 »

en fi... Lips Sealed

Aquest any que plou de gust quan toca ho tin difícil per fer iron o plasticbolteraires Grin entre massa treball i cansanci el cap de setmana... però crec que a mitjans de la setmana que ve, faré una escapadeta a per ceps o alguna carbonera.... Wink
En línia
Boletaire jubilat
El mal sempre guanya.
Cumulonimbus Calvus
**

Missatges: 2711

« Resposta #1599 en: 23 Maig de 2008, 20:46:53 »

Ara arriba el pare de buscar.... Hauria d´estar prohibit fer festa el divendres a la tarda.

M´ha pentinat el lloc on volia anar... porta molts moixernosn però tots molt i molt petits, a excepció de 4 o 5 de grossos. Es que no els deixem crèixer....

Així que ja puc anar pensant alguna altra cosa....

No se que tal per allà dalt....Algú s´apunta a caminar per serra cavallera de bon matí?
En línia
Pàgines: 1 ... 154 155 156 157 158 159 [160] 161 162 163 164 165 166 ... 318 Anar Dalt Imprimir 
« anterior següent »
Anar a:  

Ingressar amb nom d'usuari, contrasenya i durada de la sessió