|
|
Blasiepi
Cumulus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 235

|
veu si es veuen millor aixis
|

moi.jpg (125.83 KB, 567x425 - vist 258 vegades.)
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Blasiepi
Cumulus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 235

|
si, es veu millor. Per cert , parlant de ceps, algu sap si la setmana k be hi ha possibilitat que ja sortint els de primavera. Els moixernons de la meva zona ja s'han acabat, i magradaria anar a fer alguna proba per la cerdqanya
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
PakBcn
Cumulus

Desconnectat
Missatges: 164
|
Bonisima cronica Olotí! Avui per casualitat m'he trobat un erol de apagallums tots ben parits ja... No els he agafat pero n'hi habia una dotzena
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
|
|
vacarissana
Cumulus Congestus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 1917

Montalt 600, un cim verge de bolos..funning AC/DC
|

(ni us explico les constants "cites" i fotos micològiques d'aquets dies que ens envien del N i NE del país...peò millor no esbombar-ho als 4 vents...ahir m'ho deia un pagès boletaire del Solsonès...no ho digueu
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Bigstorm
El terror dels bolets
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 8547

|
i espera els propers dies amb el que està caient....
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Boletaire jubilat
El mal sempre guanya.
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Missatges: 2711

|
Podriem organitzar un petit comité de benvinguda als ceps de primavera per dissabte o diumenge vinent? No controlo del tema fora de la meva zona i em faria certa il.lusió. : ) Suposo que aquí a dalt no hi tenim res a fer. Aqui queda.
Vacarissana... aquí tots som amics... que et comenten els col.laboradors? 
Ara vinc de caminar per dins el riu fluvià. Sec al pas entre sant privat i les preses... però per pocs minuts... perquè baixa una riuada de font cirera (falgars,cabrera.) important. VAig a veure a quin apartat poso el report. Hem camiat fins trobar el punt on el riu corria i omplia les basses.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|