Autor
|
Tema: Temporada boletaire 2007/2008 (Llegit 81105 vegades)
|
|
|
becader
Cumulus Humilis

Connectat
Missatges: 460
|
Haviam si el bubu posa les fotos del nostre fiasco cepero,però em sembla que tindrem que esperar a dema perque a hores d'ara ja deu estar dormint! 
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
boletusaereus56
Cumulus

Desconnectat
Missatges: 187

Boletus aereus
|
Bones a tots Avui em fet una sortida a per ceps a la Cerdanya Ens hem trobat Becader, Bubu i jo mateix. De ceps no n'hi ha, per tant, no n'hem trobat Bueno, no n'he trobat jo, perque en Becader n'ha trobat 4 sanissims i un d'ells enorme (m'els ha donat a mi) Gràcies Becader I en Bubu, ha estat el rei, te una vista d'àliga, sense haver ceps, n'ha trobat al menys 10 i preciosos. El mes bo del dia és que ens hem conegut personalment i ha hagut un ambient de camaraderia excepcional (A partir d'avui, amics per sempre). A més de que ha fet un dia "de cine" Hem trobat varies especies més que no em agafat. (Rússules varies, pampes, amanites, lactarius volemus. laccaria laccata boletus erytropus suillus variegatus, suillus bovinus i alguna altra més que no recordo. Per acabar, diré que això no queda així, tornarem a sortir en dates més favorables i ens venjarem. Salut companys. En Bubu ha tirat alguna foto (ja les penjarà demà, avui està massa cansat) (ha vingut sense dormir, com un campió) però al final estava mort i m'imagino que li ha costat sang suor i llàgrimes arribar a casa) També hem conegut al seu gos "Bubu" que s'ha portat de maravella. Hem tombat pels boscos de Deu, on hi havia més cotxes que bolets, però al final hem trobat un bosquet on no hi va gaira gent i allà omplirem els cistells quan sigui temporada alta. Jejejejeje. De totes formes, la informació que us puc passar, és que no hi anessiu a no ser que el "Mestre" us digui on és el lloc aquell amb aquell microclima especial que ell coneix i no comparteix
|
|
|
|
|
En línia
|
Seria fantàstic que coincidíssim, et deixessis collir i fossis tan bo com sempre ho has sigut.
|
|
|
bubu
Cumulus Humilis

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 296

Lord of the Cistells ! 8-)
|
Bones a tots Avui em fet una sortida a per ceps a la Cerdanya Ens hem trobat Becader, Bubu i jo mateix. De ceps no n'hi ha, per tant, no n'hem trobat Bueno, no n'he trobat jo, perque en Becader n'ha trobat 4 sanissims i un d'ells enorme (m'els ha donat a mi) Gràcies Becader I en Bubu, ha estat el rei, te una vista d'àliga, sense haver ceps, n'ha trobat al menys 10 i preciosos. El mes bo del dia és que ens hem conegut personalment i ha hagut un ambient de camaraderia excepcional (A partir d'avui, amics per sempre). A més de que ha fet un dia "de cine" Hem trobat varies especies més que no em agafat. (Rússules varies, pampes, amanites, lactarius volemus. laccaria laccata boletus erytropus suillus variegatus, suillus bovinus i alguna altra més que no recordo. Per acabar, diré que això no queda així, tornarem a sortir en dates més favorables i ens venjarem. Salut companys. En Bubu ha tirat alguna foto (ja les penjarà demà, avui està massa cansat) (ha vingut sense dormir, com un campió) però al final estava mort i m'imagino que li ha costat sang suor i llàgrimes arribar a casa) També hem conegut al seu gos "Bubu" que s'ha portat de maravella. Hem tombat pels boscos de Deu, on hi havia més cotxes que bolets, però al final hem trobat un bosquet on no hi va gaira gent i allà omplirem els cistells quan sigui temporada alta. Jejejejeje. De totes formes, la informació que us puc passar, és que no hi anessiu a no ser que el "Mestre" us digui on és el lloc aquell amb aquell microclima especial que ell coneix i no comparteix
Dormint? Comoorrrrr? Aqui va una......
|
Quand senyalis amb el dit, recorda que tres dits et senyalen a tu...
|
|
|
|
|
|
|
becader
Cumulus Humilis

Connectat
|
Encara que es faci el modest el jefe es aereus,que ens ha dut a un lloc "only professionals"! (ben discretet,ben amagadet) Bueno companys ja repetirem quan la cosa estigui millor i un plaer,encara que m'ha tocat molt els collons marxar quan estava enracha't. Jo avui també dormiré pla,que he tingut una tarda mogudeta! Que us aprofitin els ceps!!!!!!!!
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
bubu
Cumulus Humilis

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 296

Lord of the Cistells ! 8-)
|
Peaso Boletus agafat per el Becader, que es tot un senyor i ens ha regalat tots els que ha caçat, sols ha pogut estar migdia amb nosaltres. I l´Aereus, un altre peaso senyor, pou de saviessa boletaire i que no ha dubtat, sense preguntar-li, en compartir coneixements i algo que sembla costa tant com llocs on trobar-ne tal i tal altre, mil gracies per tot!!! Estic fet pols, ara penxo alguna altre foto, però amb la tonteria que porto al demunt igual penjo la foto de las mamachicho.
Aviam si tornem a quedar, però la propera havent dormit abans
|
Quand senyalis amb el dit, recorda que tres dits et senyalen a tu...
|
|
|
|
|
becader
Cumulus Humilis

Connectat
|
L'heu arreglat molt be el cep.jajajajaja!
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|