Cal Meteocoll
Benvingut(da), Visitant/. Sisplau ingressar o registrar-se.
23 Novembre de 2008, 13:38:11
Inici Ingressar Registrar-se

La fotografia de la setmana
Dibuix de llum (Tramuntana-Maria)
Foto de la setmana
Notícies: La instrumentació és bàsica en meteorologia. Vols compartir els teus coneixements?

+  Fòrum CATmeteo
|-+  Temes diversos
| |-+  L'entorn natural
| | |-+  Temporada boletaire 2007/2008
« anterior següent »
Pàgines: 1 ... 262 263 264 265 266 267 [268] 269 270 271 272 273 274 ... 318 Anar Baix Imprimir
Autor Tema: Temporada boletaire 2007/2008  (Llegit 81105 vegades)
Jabo
Fractocumulus
**
Desconnectat Desconnectat

Missatges: 72

Re: Temporada boletaire 2007/2008
« Resposta #2670 en: 23 Juliol de 2008, 14:56:24 »

bones, jo he estat avui pel Pallars, +-1900m., i la cosa esta fotuda. Si que he trobat ceps, pero molt grans, bastant cucats i sobretot molt menjats pels llimacs (lo grassets i macos que s'hauran posat). El terreny pero estava força be, es nota que hi ha plogut bastant els ultims 2-3 dies.
Pels que es volen aventurar jo aniria a la Cerdanya.

bona sort.
Ahora si que has roto esquemas...
no te'n fotis tant, que demà si Deu vol em tornaré a escapar. A veure si em puc refer!!!

El "cop" o sortida dels Ceps, en aquest temps sol durar uns 10-12 dies molt a estirar un parell de setmanes.

Jo crec que fins a mitjans d'agost la cosa està fotuda, excepte pels rossinyols que segueixen sortint.

PD: MESTRE EM TENS ABANDONAT!! S.O.S.!!!
En línia
becader
Cumulus Humilis
Connectat Connectat

Missatges: 460

« Resposta #2671 en: 23 Juliol de 2008, 20:40:47 »

Haviam si el bubu posa les fotos del nostre fiasco cepero,però em sembla que tindrem que esperar a dema perque a hores d'ara ja deu estar dormint! 

En línia
boletusaereus56
Cumulus

Missatges: 187

Boletus aereus

« Resposta #2672 en: 23 Juliol de 2008, 20:41:43 »

Bones a tots
Avui em fet una sortida a per ceps a la Cerdanya
Ens hem trobat Becader, Bubu i jo mateix.
De ceps no n'hi ha, per tant, no n'hem trobat
Bueno, no n'he trobat jo, perque en Becader n'ha trobat 4 sanissims i un d'ells enorme (m'els ha donat a mi)
Gràcies Becader
I en Bubu, ha estat el rei, te una vista d'àliga, sense haver ceps, n'ha trobat al menys 10 i preciosos.
El mes bo del dia és que ens hem conegut personalment i ha hagut un ambient de camaraderia excepcional (A partir d'avui, amics per sempre).
A més de que ha fet un dia "de cine"
Hem trobat varies especies més que no em agafat. (Rússules varies, pampes, amanites, lactarius volemus. laccaria laccata boletus erytropus suillus variegatus, suillus bovinus i alguna altra més que no recordo.
Per acabar, diré que això no queda així, tornarem a sortir en dates més favorables i ens venjarem.
Salut companys.
En Bubu ha tirat alguna foto (ja les penjarà demà, avui està massa cansat) (ha vingut sense dormir, com un campió) però al final estava mort i m'imagino que li ha costat sang suor i llàgrimes arribar a casa)
També hem conegut al seu gos "Bubu" que s'ha portat de maravella.
Hem tombat pels boscos de Deu, on hi havia més cotxes que bolets, però al final hem trobat un bosquet on no hi va gaira gent i allà omplirem els cistells quan sigui temporada alta. Jejejejeje.
De totes formes, la informació que us puc passar, és que no hi anessiu a no ser que el "Mestre" us digui on és el lloc aquell amb aquell microclima especial que ell coneix i no comparteix
En línia

Seria fantàstic que coincidíssim, et deixessis collir i fossis tan bo com sempre ho has sigut.
bubu
Cumulus Humilis

Gènere: Masculí
Missatges: 296

Lord of the Cistells ! 8-)

« Resposta #2673 en: 23 Juliol de 2008, 21:01:37 »

Bones a tots
Avui em fet una sortida a per ceps a la Cerdanya
Ens hem trobat Becader, Bubu i jo mateix.
De ceps no n'hi ha, per tant, no n'hem trobat
Bueno, no n'he trobat jo, perque en Becader n'ha trobat 4 sanissims i un d'ells enorme (m'els ha donat a mi)
Gràcies Becader
I en Bubu, ha estat el rei, te una vista d'àliga, sense haver ceps, n'ha trobat al menys 10 i preciosos.
El mes bo del dia és que ens hem conegut personalment i ha hagut un ambient de camaraderia excepcional (A partir d'avui, amics per sempre).
A més de que ha fet un dia "de cine"
Hem trobat varies especies més que no em agafat. (Rússules varies, pampes, amanites, lactarius volemus. laccaria laccata boletus erytropus suillus variegatus, suillus bovinus i alguna altra més que no recordo.
Per acabar, diré que això no queda així, tornarem a sortir en dates més favorables i ens venjarem.
Salut companys.
En Bubu ha tirat alguna foto (ja les penjarà demà, avui està massa cansat) (ha vingut sense dormir, com un campió) però al final estava mort i m'imagino que li ha costat sang suor i llàgrimes arribar a casa)
També hem conegut al seu gos "Bubu" que s'ha portat de maravella.
Hem tombat pels boscos de Deu, on hi havia més cotxes que bolets, però al final hem trobat un bosquet on no hi va gaira gent i allà omplirem els cistells quan sigui temporada alta. Jejejejeje.
De totes formes, la informació que us puc passar, és que no hi anessiu a no ser que el "Mestre" us digui on és el lloc aquell amb aquell microclima especial que ell coneix i no comparteix
Dormint?
Comoorrrrr?
Aqui va una......

* El Boletus i la mà de l´Aereus.jpg (42.18 KB, 240x320 - vist 127 vegades.)
En línia

Quand senyalis amb el dit, recorda que tres dits et senyalen a tu...
boletusaereus56
Cumulus

Boletus aereus

« Resposta #2674 en: 23 Juliol de 2008, 21:15:30 »

O el cep era molt gran, o la ma que el sostè és d'un enano.
Jjejejjejejejejej
En línia

Seria fantàstic que coincidíssim, et deixessis collir i fossis tan bo com sempre ho has sigut.
boletusaereus56
Cumulus

Boletus aereus

« Resposta #2675 en: 23 Juliol de 2008, 21:17:49 »

M'alegro molt que hagis arrivat a casa sa i estalvi
Jo he tingut un susto de mort amb un camió a un Km de casa
Deu m'ajudat per prendrem la revanxa un altre dia amb els ceps
En línia

becader
Cumulus Humilis
Connectat Connectat

« Resposta #2676 en: 23 Juliol de 2008, 21:23:49 »

Encara que es faci el modest el jefe es aereus,que ens ha dut a un lloc "only professionals"! Shocked (ben discretet,ben amagadet)
Bueno companys ja repetirem quan la cosa estigui millor i un plaer,encara que m'ha tocat molt els collons marxar quan estava enracha't.
Jo avui també dormiré pla,que he tingut una tarda mogudeta!
Que us aprofitin els ceps!!!!!!!!
En línia
bubu
Cumulus Humilis

Gènere: Masculí
Missatges: 296

Lord of the Cistells ! 8-)

« Resposta #2677 en: 23 Juliol de 2008, 21:25:53 »

Peaso Boletus agafat per el Becader, que es tot un senyor i ens ha regalat tots els que ha caçat, sols ha pogut estar migdia amb nosaltres.
    I l´Aereus, un altre peaso senyor, pou de saviessa boletaire  i que no ha dubtat, sense preguntar-li, en compartir coneixements i algo que sembla costa tant com llocs on trobar-ne tal i tal altre, mil gracies per tot!!!
   Estic fet pols, ara penxo alguna altre foto, però amb la tonteria que porto al demunt igual penjo la foto de las mamachicho.

Aviam si tornem a quedar, però la propera  havent dormit abans   

* Boletus Pinophilus.jpg (39.82 KB, 320x240 - vist 124 vegades.)

* nosabem.jpg (36.54 KB, 320x240 - vist 124 vegades.)
En línia

Quand senyalis amb el dit, recorda que tres dits et senyalen a tu...
becader
Cumulus Humilis
Connectat Connectat

« Resposta #2678 en: 23 Juliol de 2008, 21:26:30 »

M'alegro molt que hagis arrivat a casa sa i estalvi
Jo he tingut un susto de mort amb un camió a un Km de casa
Deu m'ajudat per prendrem la revanxa un altre dia amb els ceps
Jo també les he passat putes!
En línia
becader
Cumulus Humilis
Connectat Connectat

« Resposta #2679 en: 23 Juliol de 2008, 21:29:26 »

L'heu arreglat molt be el cep.jajajajaja!
En línia
Pàgines: 1 ... 262 263 264 265 266 267 [268] 269 270 271 272 273 274 ... 318 Anar Dalt Imprimir 
« anterior següent »
Anar a:  

Ingressar amb nom d'usuari, contrasenya i durada de la sessió