Cal Meteocoll
Benvingut(da), Visitant/. Sisplau ingressar o registrar-se.
16 Maig de 2008, 04:46:20
Inici Ingressar Registrar-se

La fotografia de la setmana
Fageda d en Jordà (Garrotxi)
Foto de la setmana
Notícies: El fòrum ja és a un nou servidor. Si trobeu algun tipus de problema, feu-ho saber i ho arreglarem.

+  Forum CATmeteo
|-+  Meteorologia
| |-+  Fòrum general de meteorologia i climatologia
| | |-+  Instrumentació
| | | |-+  PÈRDUA DE SENYAL VANTAGE-PRO
« anterior següent »
Pàgines: [1] Anar Baix Imprimir
Autor Tema: PÈRDUA DE SENYAL VANTAGE-PRO  (Llegit 398 vegades)
rufaca
Cumulus Congestus
*
Desconnectat Desconnectat

Gènere: Masculí
Missatges: 1807

PRULLANS

PÈRDUA DE SENYAL VANTAGE-PRO
« en: 28 Agost de 2007, 09:31:32 »

Avui de matinada he perdut la senyal de la vantage -pro innalàmbrica que tinc ,i no hi ha manera.
El  que em té mosca ,és que  en cap moment m'ha indicat res de bateria o algún síntoma de que indiqués aixó.

Causes:
El repetidor m'ha fet figa, o els sensors s'han quedat sense bateria(no se si pot ser ja que te la placa solar )
Companys necessito un cop de mà.
Gràcies per endavant
En línia

Prullans a la Cerdanya -pirineu oriental 1100mts.

ES LA MUJER  LA QUE ELIGE AL HOMBRE QUE LA ELEGIRA=QUE TENEN LA PAELLA PEL MANEG.
syntonic
Visitant

Email
Re: PÈRDUA DE SENYAL VANTAGE-PRO
« Resposta #1 en: 28 Agost de 2007, 10:43:04 »

Jo provaria (si és el cas) de treure les bateries i tornar-les a posar, eventualment netejant els contactes amb una llima, que s'hi pot fer corrosió.

No tinc una Davis, però la laCrosse que tinc està modificada i porta acumuladors i placa solar, tenia aquest problema fins que vaig optar per soldar els contactes dels acumuladors.

Per cert, el camping on ho tens està a peu de la N260, amb una construcció de fusta entrant a l'esquerra? L'altre dia se'm hi va aturar el furgó (tal i com sona) i em va semblar reconèixer el que es veu a la webcam...
En línia
rufaca
Cumulus Congestus
*

PRULLANS

« Resposta #2 en: 28 Agost de 2007, 13:54:01 »

Jo provaria (si és el cas) de treure les bateries i tornar-les a posar, eventualment netejant els contactes amb una llima, que s'hi pot fer corrosió.

No tinc una Davis, però la laCrosse que tinc està modificada i porta acumuladors i placa solar, tenia aquest problema fins que vaig optar per soldar els contactes dels acumuladors.

Per cert, el camping on ho tens està a peu de la N260, amb una construcció de fusta entrant a l'esquerra? L'altre dia se'm hi va aturar el furgó (tal i com sona) i em va semblar reconèixer el que es veu a la webcam...

Otia!! doncs ja ho saps si vols fer una parada "voluntaria" ves  a recepció que hi ha el menda.
Pel que fà al problema de comunicació, tu em parles dels sensors, o del repetidor??? de totes maneres miraré els 2.
Gràcies per la informació.
Salut, Wink
En línia

ES LA MUJER  LA QUE ELIGE AL HOMBRE QUE LA ELEGIRA=QUE TENEN LA PAELLA PEL MANEG.
Berecochee
Fractocumulus
**

Missatges: 72

« Resposta #3 en: 28 Agost de 2007, 21:44:44 »

Comprueba primero que el transmisor "transmite".  En el ISS hay una plaquita roja con 4 interruptores para seleccionar el número de canal. El número 4 sirve para comprobar que el ISS transmite, ponlo en la posición ON y comprueba si se enciende una lucecita verde intermitente en la placa del ISS, si es así el problema lo tendrás con la consola o alguna interferencia fuerte que ha surgido de nuevo. Si no se enciende el problema es del transmisor ISS.

¿Qué Vantage es la 1 ó la 2?

Espero haberte ayudado algo  Wink

En línia
rufaca
Cumulus Congestus
*

PRULLANS

« Resposta #4 en: 3 Setembre de 2007, 18:05:31 »

era la pila de la ISS,gràcies pels consells Wink
En línia

void
Cumulus Mediocris

Missatges: 548

« Resposta #5 en: 3 Setembre de 2007, 23:18:35 »

Otro detalle pequeñajo, si en el periodo de la pérdida de señal la curva de presión o la de insidetemp no tiene cortes, el fallo no es de las baterías de la consola... pero ésto es un poco de perogruyo, lo digo para que en próximos fallos de cualquiera se descarte rápido el tema alimentación-consola
En línia
PUIGMAL
Cumulus Humilis

Missatges: 476

« Resposta #6 en: 7 Setembre de 2007, 00:20:47 »

També pot ser problema de l´antena de la placa solar, el millor es posar una funda a l´antena, per experiència.
En línia

www.meteoplanoles.org
Planoles 1156 m (Ripolles) Pirineu de Girona
McConnell
Cumulonimbus Calvus
**

Missatges: 3120

Michael Connelly

« Resposta #7 en: 7 Setembre de 2007, 02:28:57 »

Perdoneu l'off topic, Josep, hi ha webcam al capming ja o que? Així deixare de donar-te per sac a veure si la meva caravana encara està viva o s'ha enfonsat de la neu a l'hivern  Grin
En línia

La Salut - Badalona - Barcelonés - Catalunya
http://tempsbadalona.com/

Pàgines: [1] Anar Dalt Imprimir 
« anterior següent »
Anar a:  

Ingressar amb nom d'usuari, contrasenya i durada de la sessió