Pàgines: 1 [2] 3 4 5
|
 |
|
Autor
|
Tema: Anomalies meteorològiques (Llegit 1096 vegades)
|
|
|
Egarenc
No ssieennto la visstaaa....
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 10029

|
Bé, aquest és un altre tema. Això és perquè aquests amics teus ecologistes han aconseguit que netejar el bosc estigui prohibit...
Vale, vale... 
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Meteobadalona
Cumulus Congestus

Desconnectat
Missatges: 1679

La resistència és inútil!!
|
Cal dir que es compta com a bosc els erms, els matolls o les zones deforestades. Jo em referia a nivell de la Europa occidental, ja que si mires una imatge per satelit d'Europa es pot veure com la Peninsula Ibérica cada cop se sembla més al nord d'Africa, cada any es perd molta massa de vegetació y no nomès a la Peninsula sino a altres llocs com estem veient actualment, per no parlar de la selva de l'Amazones.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Egarenc
No ssieennto la visstaaa....
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 10029

|
Alguns problemes de primer d'ESO:
- La mitjana de temperatures dels últims 30 anys a Vallcorba dels Apis és de 18,4ºC. La temperatura d'avui és de 35,8ºC. Quina és la diferència respecte la mitjana?
- La temperatura màxima a Vallcorba dels Apis el dia d'avui és de 38,1ºC i la mínima de 22,3ºC. Quina és la temperatura mitjana del dia?
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Meteobadalona
Cumulus Congestus

Desconnectat

|
Un altre tema polèmic és el descongelament del pols, que cada vegada va més ràpid fins que al final s'interromprà la corrent del Golf i ja veurem que passa. Jo crec que part d'aquesta situació és de forma natural però també hi ha part de culpa de l'ésser humà.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Meteobadalona
Cumulus Congestus

Desconnectat

|
Yo cuando analizo estas situaciones se separar de lo que es sensacionalismo de lo que no, yo simplemente analizo los modelos meteorologicos, repaso datos, comparo con los registros y me doy cuenta de los profundas anomalias que esta sufriendo nuestra atmosfera, por ejemplo cada vez el tiempo es más extremo y es más dificil hacer un pronostico y no paran de darse situaciones sinopticas impropias para la época del año.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Patum
Fractocumulus

Connectat
Missatges: 67
|
Si això fos així, les estacions amb sèries llargues de referència (Fabra, Ebre ...) haurien d'estar batent rècords constantment, cosa que em sembla que no passa.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Pàgines: 1 [2] 3 4 5
|