Pàgines: 1 [2] 3
|
 |
|
Autor
|
Tema: Una pujada al Bastiments ?? (Llegit 735 vegades)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
piolet
Cumulus Congestus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 1527

El Taga des de casa
|
Hei Piolet, bon dia y bon any!!
A veure quan podem fer alguna de grossa.
Salutacions!
=ment... He passat uns dies desconectat comprovant la llevantada in situ... La grossa suposso que no sera de Nadal....tipus....esqui muntanya?  Osti no, no fotem. Encara no estic preparat per aquestes coses, però bé, ja en parlarem... Esqui de muntanya? Ni puta idea, però si puc, m'apuntoooo Piolet, i tant, 18 i a la autoescola de cap Esqui de muntanya: 1 : Saber una miqueta de esqui....(el més dificil)
2: Saber caminar amb els esquis als peus.(fàcil)
3: Apendre una miqueta de tècnica.(relativament fàcil)
4: Tenir una mica de fons físic i ganes de apendre i passar-s'ho bé. (fàcil)
5: Anar ben equipat (lloguen tot el material)
Sobre el primer punt (esqui), uns consells :
Els amics et poden donar consells i ensenyar-te el que saben, però sobre això et vull fer dos puntualitzacuions:
- Apendràs TOT el que saben. Allò que fan bé i també el que fan malament...
- Un monitor es un professional que sap el que ha de ensenyar i com fer-ho.
Per tot això, si vols apendre a esquiar t'aconsello que si tens ocasió, estalviis i agafis una "setmana blanca" ( al març- abril hi han ofertes molt bones) amb estada, forfaits i monitor.
Jo ho vaig fer duran uns quants anys i em va anar força bé.
Aprents un munt, esquies com un boig, coneixes gent i t'ho passes d'allò més bé.
|
|
|
|
|
En línia
|
Queralbs 1235 msnm... BCN Les Corts 40 msnm  
|
|
|
Torb
Cumulus Humilis

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 316

|
Jo si es prepara més endavant potser m'apunto. Conec molt bé la zona i m'agrada. Aquí es precisament on tinc el meu top personal ( -27 ºC a la cima del Bastiments ).
En fi, ara estic tancant una pujada al Comaloformo pel 22 de gener. Si algú s'apunta:
http://subidasallimite.com/foros/viewtopic.php?t=2
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
meteocoll
CATmeteo Admin
Tren convectiu

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 34846

|
Mmmm ... jejejejeje, dissabte al final res de res ...
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
Torb
Cumulus Humilis

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 316

|
Epps, volia penjar un missatge nou per proposar una pujada al Bastiments i veig que ja n'hi ha un.
Bé, de totes formes reactivo la conversa per si algú es vol apuntar. Ja hem quedat dissabte 28 al pàrquing de Vallter, ben d'hora, pels volts de les 08:00.
La idea es fer la pujada al Bastiments, tot i que també estem pensant en fer travessia per la zona i alguns fins i tot plantejen anar fins a Núria. De moment no hem concretat la ruta, però l'objectiu és gaudir al màxim d'aquesta entrada de fred i la neu nova que ens anuncien els mapes.
Deixeu-me els vostres comentaris en aquest missatge i si algú es vol apuntar, si us plau, que visiti també el nostre fòrum i es presenti:
http://subidasallimite.com/foros/viewtopic.php?t=10
Vinga...algú de la zona de Setcases, Camprodon, Ripoll, Sant Joan ... que ho teniu a tocar de casa vostra.
Nota: Imprescindible raquetes de neu i ... bé ja ho sabeu.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Pàgines: 1 [2] 3
|