Pàgines: 1 2 [3] 4
|
 |
|
Autor
|
Tema: Exactitud de las Davis. (Llegit 2079 vegades)
|
|
|
Egarenc
No ssieennto la visstaaa....
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 9965

|
Yo creo que vale la pena, si puedes. El sensor en garita es insubstiuible y el abrigo de la Davis no es más que una excelente alternativa...
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Jack Frost
CATmeteo Col.laborador
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3212

Termi-meteo... :P
|
Per endavant dir que no tinc cap mena de comissió, però a la pàgina de Pricoinsa:
http://www.pricoinsa.es/subscripcion_tarifa/mirror1.htm
veure-ho que a les pàgines 15 i 16, venen "productos solares". Amb el grau d'espabilamenta que tenen alguns foreros , més d'un es podria muntar una ventilació forçada amb energia solar i a preus molt i molt raonables.
Si algú s'anima, que expliqui l'experiència!
|
|
|
|
|
En línia
|
Poble Nou Jack Frost: figura llegendària que s'origina a Escandinàvia, on, segons la mitologia noruega, Karl, déu dels vents, tenia un fill anomenat Jokul o Frosti -Jokul significa caramell i Frosti gebre. La fantasmagòrica figura, semblant a un Elfo, és un personatge imaginari que apareix en les històries tradicionals i se suposa que traça les figures que apareixen en el gebre; representa, per tant, el fred. (R.Hardy: El libro del Clima. Vol I) Una de les coses més maques que m'han dit en molt temps:"dons que.. estic molt contenta de que hi hagi gent com tu que sense casi coneixe'm em vulgui ajudar i ensenyar tantes coses, mai m'hauria pogut imaginar que una aficio com la meteo em fes coneixer a gent tant bona i agredable.. i que al final acaben siguent molt mes importants que no pas el fet de que caigui 1 metre de neu" 
|
|
|
mandor
Cumulus Mediocris

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 551
|
A mí lo que me intriga es cuando se le irá la pelota a la iss, cuando dejará de ser de provecho, cuando las medidas serán desorbitadas...no se que duración media tiene estas estaciones... no se lo que duran, pero habrá que estar preparado para cuando llegue la fecha de caducidad, éso me sugiere preguntas, alguna como... el datalogger de las davis I son compatibles con las davis II?, qué pasará con los ficheros?
Tampoco son exactas las davis con precipitaciones intensas, el balancín se "aturulla"....
Pero bueno, estoy contento con ella, me paso buenos ratos
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Deividson
Cumulus Congestus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 1095

Montserrat Mountain..
|
A mí lo que me intriga es cuando se le irá la pelota a la iss, cuando dejará de ser de provecho, cuando las medidas serán desorbitadas...no se que duración media tiene estas estaciones... no se lo que duran, pero habrá que estar preparado para cuando llegue la fecha de caducidad, éso me sugiere preguntas, alguna como... el datalogger de las davis I son compatibles con las davis II?, qué pasará con los ficheros? Tampoco son exactas las davis con precipitaciones intensas, el balancín se "aturulla".... Pero bueno, estoy contento con ella, me paso buenos ratos  Yo le puse la rejilla de la oregón en el pluviómetro y parece que no se le va la olla tanto en días de tormentas fuertes. Aunque un colador normal de cocina corriente creo que serviría, para filtrar un poco más los "gotarrones".
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
BaixFluvià
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 2131

El riu Fluvià al seu pas per Sant Miquel
|
Home, doncs jo trobo que les diferències són molt petites, almenys en aquestes últimes dades que has posat.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
|
|
PUIGMAL
Cumulus Mediocris

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 700
|
Primer día de mediciones, me parece que se cumple a la perfección mis sospechas: Máxima y Mínima Davis...................... 28.9 ºC y 16.8 ºC Máxima y Mínima Termómetros......... 30.0 ºC y 16.8 ºC El viento a la hora de la máxima soplaba a 15 km/h de media. Seguiremos comparando. PD: Berecochee,buena vista, efectivamente es un Vantage Pro aspirada de cinco años de antigüedad. Es muy parecido a lo que me pasa a mi, la maxima un poquito mas alta y la minima igual o un par de decimas de diferencia.
|
|
|
|
|
En línia
|
www.meteoplanoles.orgPlanoles 1156 m (Ripollès) Pirineu de Girona El Puigmal és l'amo i senyor de les muntanyes de la vall de Ribes. Va vestit de neu i és el protector dels arbres i els animals, que els defensa de la fúria de l'home
|
|
|
Pàgines: 1 2 [3] 4
|
|
|
|
|