Autor
|
Tema: BOLETAIRE 2007 SONDEIG (Llegit 7529 vegades)
|
Surfin
Hippie de serie
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 6786

grrrrrrrrrrrrrrrrrr
|
Bé, nois, topic per sondeig de la Boletaire 2007 , dates sobretot ...
Sobre el mes d´Octubre ... dates possibles 20-21 d´Octubre ( ja setmana avanç sembla que hi ha un pont ) i ens passarà el de sempre , que els albergs volen aprofitar tots tres dies ... en parlem ...
Aquest any ens quedariem a l´Alberg Ruta del Ferro a Sant Joan mateix, fet nou de fa un any, mes aprop del poble, mercat el diumenge per els que no volguin anar a buscar bolets, Pista Americana, Ruta per fer amb qualsevol bici, camp de futbol, mes ambientillu, bars-restaurants al costat, i moltes mes ventatges ...
mes informació a http://www.rutadelferro.net/ ... espero que us agradi ...
Els que ho tingueu clar, que s´apuntin per fer una pre-reserva...
Sondeo Boletaire 2007 , fechas sobretodo
Sobre el mes de octubre, fechas posibles 20-21 de Octubre (hay un puente la semana antes ) y puede que nos pase lo de siempre , que el albergue quieran aprovechar los tres dias… lo hablamos…
Este año nos quedaríamos en el Albergue la Ruta del ferro, en Sant Joan mismo, hecho nuevo hace un año, mas cerca del pueblo, mercado el domingo, por los que no quieran ir a buscar setas, Pista Americana, Ruta para cualquier bici, campo futbol, mas ambientillu, bares-Restaurantes al lado i muchas mas ventajas…
Mas información a http://www.rutadelferro.net/ … espero que os guste …
Los que lo tengais claro, que se apunten para hacer una pre-reserva…
Gràcies
BIGSTORM-SURFIN
Llista provisional:
1: Surfin 2: Nica 3: Petit Pep 4: Bigstorm 5: Dona Bigstorm 6: Gran Dimoni Bigstorm 7: Petit Dimoni Bigstorm 8: Llevantus (només àpats) 9: Gran Llevantus (només àpats) 10: Egarencus 11: El Meteosí del cullons 12: Iolanda 12: Oloti Faralae macarenu 13: Sanfeliuencus 14: Sandra 15: MeteoBDN 16: MeteoBDN 2 17: MeteoBDN 3 18: MeteoBDN Crio 19: Sinner (per mi sempre serás el jevi) 20: Meteocerdanyola 21: Gran Meteocerdanyola 22: Nip-Nip 23: Nip-Nip famella 24: Nip-Nip dimoni 1 25: Nip-Nip dimoni 2 26: La Flor de maig del Jevi , (con habitación individual) ...  27: Mandorlinus 28: Carmeta 29: Egarenc i la mare que el va parir  30: Gerard Taulè 31: Just (només dissabte) 32: Frankie (només dissabte) 33:Cota (només dissabte) 34:Sumerreta (només dissabte) 35:Laia (només dissabte)
|
|
|
|
|
En línia
|
Sant Joan de les Abadesses , Ripollés, al pre-pirineu de Girona , 750 msnm.... Since 1909
|
|
|
Bigstorm
El terror dels bolets
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Connectat
Gènere: 
Missatges: 8532

|
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
llevantada
El pescador de L'Escala
Meteoclimatic projecte
Línia de turbonada

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 19667

Un xic de Tramuntana
|
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Egarenc
No ssieennto la visstaaa....
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 10027

|
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Meteosee
Dame un orujo...dame dos...dame tres.....
Cumulonimbus Calvus

Connectat
Gènere: 
Missatges: 3834

Rumio?doncs existeixo...si em deixa la crisis
|
Por fiiiiiiiin!!!!!!! Yo no me atrevía a decir nada pero estaba esperando la convocatoria como agua de mayo (o del mes que sea).
A mi me va bien cualquier día, si tengo críos vengo con críos y sino con la Yolanda, o sea que voy p'allà!!!!!
Poned un 2 fijo en la quiniela (o un tres, ya veremos...)
Tralarí, tralarááááá!!!! 
Y esto para el isomenys nosequé y para Bigstorm 
P.D: avisad a la del bar que vendré con la furgo, que me vaya haciendo sitio en la terraza!!
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Boletaire jubilat
El mal sempre guanya.
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Missatges: 2707

|
Puc venir vestit de groc fosforito o de rosa fucsia ?
Jojojo
Em faria gràcia venir... si es pot.
: )
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
Meteosee
Dame un orujo...dame dos...dame tres.....
Cumulonimbus Calvus

Connectat
Gènere: 
Missatges: 3834

Rumio?doncs existeixo...si em deixa la crisis
|
No sé, no sé, al Olotí le dejamos venir si promete NO hablar de burbuja inmobiliaria y otros desastres asociados
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
Boletaire jubilat
El mal sempre guanya.
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Missatges: 2707

|
L´any passat no vaig anar a la tobada... em vaig tirar 8 hores de muntanya i vaig fer 10 kg de rovello tallats per la meitat i sense cap cuc.... en vaig deixar també uns quants de corcats a bosc. Són 10 kg perquè els vaig vendre "por ahí" : )
Prometo no parlar de desastres burbujils fora del tópic destinat a tal fi. 
Prometo també no anar vestit amb colors llampants.... igual no serem al a garrotxa ni aniré sol.. per tant no tindria sentit : )
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|