Pàgines: [1] 2
|
 |
|
Autor
|
Tema: Ruta dels Contrabandistes (Llegit 564 vegades)
|
|
|
Meteosee
Dame un orujo...dame dos...dame tres.....
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3672

Rumio?doncs existeixo...si em deixa el forat negre
|
Jo no tinc el mapa, però la ruta és millor fer-la de nit i sense llums. Qué vol passar? Tabac? sucre? radiocassettes?
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
MeteoMasquefa
Cumulus Congestus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 1018

Masquefa - Anoia - 260 msnm
|
Jo hi he anat per aquesta ruta dels contravandistes ja demanare informació als meus tiets qui son qui tenen els ampes i te la pasaré el més rapid possible
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
McConnell
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3849

Michael Connelly
|
Jo la ruta no al he fet, pero amb el meu Saxo vaig arribar amb cuidado a Tor i poc més amunt perque estava força malament la pista forestal. El lloc és rpeciós i a Tor es respira un ambient diferent. Uns amics hi han estat a finls d'agost i diuen que la pista fins a Tor està una mica més arreglada. tinc mapes amb paper, els de tota la vida
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
syntonic
Visitant
|
Ves que no us trobeu amb els mossos del Palanca, que us podrien exigir peatge. Jo ja hi he tingut algun entrebanc. Com a mínim, no hi aneu amb dones ni criatures.
Més bonic és fer la ruta des de Farrera fins a la Massana en BTT...
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
syntonic
Visitant
|
És un dels implicats (i acusat) del crim de Tor, TV3 en va emetre un reportatge fa un temps. Aquests mossos surten al reportatge amenaçant els càmeres, directament. Suposo que a l'hemeroteca de TV3 hi és - val més una imatge que mil paraules.
Crec que és de visualització obligada si es vol fer aquesta ruta...
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Risi
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 2476

el piri a vista d'ocell
|
És un dels implicats (i acusat) del crim de Tor, TV3 en va emetre un reportatge fa un temps. Aquests mossos surten al reportatge amenaçant els càmeres, directament. Suposo que a l'hemeroteca de TV3 hi és - val més una imatge que mil paraules.
Crec que és de visualització obligada si es vol fer aquesta ruta...
be avui en dia això ja es història del passat, ara Tor es un poble pacífic i molt tranquil, que res te a veure amb els tràgics fets que desencadenaren en als assassinats del Sansa i dos treballadors llenyataires al bosc per revenges i per voler ser l'únic propietari d'una muntanya que probablement sigui la propietat privada mes gran del pirineu ( avui torna a ser de propietat comunal dels veïns de Tor ), i es clar aquí hi ha molts interessos des el contraban ja que es un pas natural cap a Andorra i els contrabandistes tenen que passar per camins de propietat privada lo qual vol dir pagar un peatge, a la possibilitat de fer-hi un dia una estació d’esquí segons els interessos de algun particular i del govern d'Andorra ja que facilitaria l’accés al principat des de el Pallars, però ja dic avui en dia tot això ha passat a formar part de una història macabra del passat que encara campa damunt aquestes quatre cases cases, però els veïns d'aquest bonic poble han sapigut treure'n profit de tot aquest enrenou i avui es un punt turístic per excel•lència on es fàcil de veure una munió de jeeps d’aquests que fan excursions als guiris i d'altres turistes que se senten atrets per la bellesa d'aquesta vall i no cal dir-ho la única casa que fa menjars al poble Ca la Sisqueta està atapeïda de gent afamada que ha pujat de turisme els dies festius
aquí els únics que tenen que patir son els contrabandistes de que no els exampin o que es saltin les regles del joc i la llei que encara impera per aquestes contrades, la resta a fer turisme que l'indret s'ho val, això si recomanable portar un 4X4, i si algú en te ganes li recomano el llibre d'en Carles Porta, Tor tretze cases i tres morts, es una reproducció fidedigna dels fets que jo esmento i de la història d'aquest poble
|
|
|
|
|
En línia
|
Serralada del Cadí des de La Seu  *Cuando los ángeles lloran, llovera..*
|
|
|
Pàgines: [1] 2