Cal Meteocoll
Benvingut(da), Visitant/. Sisplau ingressar o registrar-se.
11 Octubre de 2008, 11:58:25
Inici Ingressar Registrar-se

La fotografia de la setmana
llums solars (McConell)
Foto de la setmana
Notícies: La informació meteorològica al minut en el nostre fòrum de seguiments!

+  Fòrum CATmeteo
|-+  Temes diversos
| |-+  L'entorn natural
| | |-+  Ruta dels Contrabandistes
« anterior següent »
Pàgines: [1] 2 Anar Baix Imprimir
Autor Tema: Ruta dels Contrabandistes  (Llegit 564 vegades)
MeteoTortosa
Lo poal i la granera
Cumulonimbus Capillatus
Desconnectat Desconnectat

Gènere: Masculí
Missatges: 11394

¿Quis custodiet ipsos custodes?

Ruta dels Contrabandistes
« en: 11 Setembre de 2007, 13:50:40 »

Ho he ficat aquí, ja que crec que és el lloc més adient.

Tinc un company que vol fer la ruta aquesta que surt des de Llavorsí (crec) i arriba fins Ós de Civis. Si algú té algún mapa digitalitzat, ruta per a GPS, o alguna cosa semblant i m'ho pot passar estaria molt agraït.
En línia

Per fi he arribat a la puta maleida xifra dels 10.000 posts
Meteosee
Dame un orujo...dame dos...dame tres.....
Cumulonimbus Calvus
**

Missatges: 3672

Rumio?doncs existeixo...si em deixa el forat negre

Re: Ruta dels Contrabandistes
« Resposta #1 en: 11 Setembre de 2007, 14:36:35 »

Jo no tinc el mapa, però la ruta és millor fer-la de nit i sense llums. Qué vol passar? Tabac? sucre? radiocassettes?
En línia

www.meteosee.com

Reus                   Miami-Platja                   Segur de Calafell
MeteoMasquefa
Cumulus Congestus
*

Missatges: 1018

Masquefa - Anoia - 260 msnm

« Resposta #2 en: 11 Setembre de 2007, 15:56:49 »

Jo hi he anat per aquesta ruta dels contravandistes ja demanare informació als meus tiets qui son qui tenen els ampes i te la pasaré el més rapid possible Wink
En línia

MeteoTortosa
Lo poal i la granera
Cumulonimbus Capillatus

« Resposta #3 en: 11 Setembre de 2007, 16:15:39 »

Jo no tinc el mapa, però la ruta és millor fer-la de nit i sense llums. Qué vol passar? Tabac? sucre? radiocassettes?

café i formatge sombre tres copas...quan em pots deixar la furgo?
En línia

McConnell
Cumulonimbus Calvus
**

Missatges: 3849

Michael Connelly

« Resposta #4 en: 12 Setembre de 2007, 02:16:35 »

Jo la ruta no al he fet, pero amb el meu Saxo vaig arribar amb cuidado a Tor i poc més amunt perque estava força malament la pista forestal. El lloc és rpeciós i a Tor es respira un ambient diferent. Uns amics hi han estat a finls d'agost i diuen que la pista fins a Tor està una mica més arreglada. tinc mapes amb paper, els de tota la vida  Wink
En línia

La Salut - Badalona - Barcelonés - Catalunya
http://tempsbadalona.com/

Risi
Cumulonimbus Calvus
**

Missatges: 2476

el piri a vista d'ocell

« Resposta #5 en: 12 Setembre de 2007, 07:36:53 »

jeje Juan no ho expliquis que ens examparàn 

jo la he fet la que dius Lluís i de llavorsí vas cap a Tirvia i d'aquí a Santa Magdalena, les bordes de Conflen i sortir a Os de Civís, però no se us ocorri anar-hi per Sant Joan de l'Erm que a part de que estàn esfaltàn la carretera que porta a l'estació  ( que ja li tocava ) i està tallada a hores, el camí que porta fins l'ermita de Santa Magdalena es molt dolent i s'ha de travessar un riu i sols es pot fer amb un tot terreny, sinò pregunta al Torreneules que hi varem anar i t'explicarà be la ruta, millor que jo  Grin
En línia

Serralada del Cadí des de La Seu

*Cuando los ángeles lloran, llovera..*
syntonic
Visitant

Email
« Resposta #6 en: 12 Setembre de 2007, 08:59:06 »

Ves que no us trobeu amb els mossos del Palanca, que us podrien exigir peatge. Jo ja hi he tingut algun entrebanc. Com a mínim, no hi aneu amb dones ni criatures.

Més bonic és fer la ruta des de Farrera fins a la Massana en BTT...
En línia
MeteoTortosa
Lo poal i la granera
Cumulonimbus Capillatus

« Resposta #7 en: 12 Setembre de 2007, 11:41:11 »

Ves que no us trobeu amb els mossos del Palanca, que us podrien exigir peatge. Jo ja hi he tingut algun entrebanc. Com a mínim, no hi aneu amb dones ni criatures.

Més bonic és fer la ruta des de Farrera fins a la Massana en BTT...
Podríes explicar-me això del mossos de Palanca??
En línia

syntonic
Visitant

Email
« Resposta #8 en: 12 Setembre de 2007, 11:48:14 »

És un dels implicats (i acusat) del crim de Tor, TV3 en va emetre un reportatge fa un temps. Aquests mossos surten al reportatge amenaçant els càmeres, directament. Suposo que a l'hemeroteca de TV3 hi és - val més una imatge que mil paraules.

Crec que és de visualització obligada si es vol fer aquesta ruta...
En línia
Risi
Cumulonimbus Calvus
**

Missatges: 2476

el piri a vista d'ocell

« Resposta #9 en: 12 Setembre de 2007, 12:24:06 »

És un dels implicats (i acusat) del crim de Tor, TV3 en va emetre un reportatge fa un temps. Aquests mossos surten al reportatge amenaçant els càmeres, directament. Suposo que a l'hemeroteca de TV3 hi és - val més una imatge que mil paraules.

Crec que és de visualització obligada si es vol fer aquesta ruta...

be avui en dia això ja es història del passat, ara Tor es un poble pacífic i molt tranquil, que res te a veure amb els tràgics fets que desencadenaren en als assassinats del Sansa i dos treballadors llenyataires al bosc per revenges i per voler ser l'únic propietari d'una muntanya que probablement sigui la propietat privada mes gran del pirineu ( avui torna a ser de propietat comunal dels veïns de Tor ), i es clar aquí hi ha molts interessos des el contraban ja que es un pas natural cap a Andorra i els contrabandistes tenen que passar per camins de propietat privada lo qual vol dir pagar un peatge, a la possibilitat de fer-hi un dia una estació d’esquí segons els interessos de algun particular i del govern d'Andorra ja que facilitaria l’accés al principat des de el Pallars, però ja dic avui en dia tot això ha passat a formar part de una història macabra del passat que encara campa damunt aquestes quatre cases cases, però els veïns d'aquest bonic poble han sapigut treure'n profit de tot aquest enrenou i avui es un punt turístic per excel•lència on es fàcil de veure una munió de jeeps d’aquests que fan excursions als guiris i d'altres turistes que se senten atrets per la bellesa d'aquesta vall i no cal dir-ho la única casa que fa menjars al poble Ca la Sisqueta està atapeïda de gent afamada que ha pujat de turisme els dies festius

aquí els únics que tenen que patir son els contrabandistes de que no els exampin o que es saltin les regles del joc i la llei que encara impera per aquestes contrades, la resta a fer turisme que l'indret s'ho val, això si recomanable portar un 4X4, i si algú en te ganes li recomano el llibre d'en Carles Porta, Tor tretze cases i tres morts, es una reproducció fidedigna dels fets que jo esmento i de la història d'aquest poble
En línia

Serralada del Cadí des de La Seu

*Cuando los ángeles lloran, llovera..*
Pàgines: [1] 2 Anar Dalt Imprimir 
« anterior següent »
Anar a:  

Ingressar amb nom d'usuari, contrasenya i durada de la sessió