Autor
|
Tema: Garita Oficial (Llegit 2145 vegades)
|
Empordanet
Il calçoto té sello.....
Línia de turbonada

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 22077

Nova Zodiac
|
Pero no es millor fer un tractament a la fusta??
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
Empordanet
Il calçoto té sello.....
Línia de turbonada

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 22077

Nova Zodiac
|
Si, si no ho dubtis......ja tinc feina per estona amb els topics d'en Roda el d'en Tin i el teu
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Bigstorm
El terror dels bolets
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 8410

|
le sirve de corbata..........
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Pakopiko
Cumulus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 171

Candearenas, Uesca
|
Doncs gràcies a la vostra experiència i a la sort, m'apunto a fer-me la garita. Ahir a la matí, vaig trobar al veí que baixaba unes fustes d'un vell armari que havia desmontat, i en veure la fusta vaig dir: QUIEEETOOOOORRR!!!  Li vaig preguntar si les volia, i em va dir que no, i me les va donar 
Creieu que em poden servir?. Penso que es fusta de pi, sense tractar. Si em serveix, quin tractament seria el correcte per aquest tipus de fusta? Per cert, que se sap de les mides oficials? Tenim planols? 
Graaaaciees!
[annex esborrat per l'administrador]
|
|
|
|
|
En línia
|
Un fantasma recorre el Pirineo, un escalofrío va de mar a mar pellizcándoles el lomo a las montañas, caricias de hielo con garras de cristal.
|
|
|
Pakopiko
Cumulus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 171

Candearenas, Uesca
|
Us poso un parell de fotos més de les fustes, i de l'espai on podria anar la garita. Quina creieu que podia ser la millor ubicació. A la terrassa assoleiada que es veu a la última foto? o on estan les fustes?, que te orientació al nord, i no li toca el sol tant al terra, només unes poques hores a l'estiu. L'anemòmetre i el penell, el posaré al costat de l'antena, en un màstil de 4,5 m. d'alçada. en unes brides antigues que es veuen clavades a la paret, a la dreta de tot. Ho veieu correcte?
Grraaaaaaaciess de nou
|
|
|
|
|
En línia
|
Un fantasma recorre el Pirineo, un escalofrío va de mar a mar pellizcándoles el lomo a las montañas, caricias de hielo con garras de cristal.
|
|
|
|
|
|