Autor
|
Tema: Garita Oficial (Llegit 2307 vegades)
|
Cota
Papa Cota
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 8621

Un bitxo a casa....
|
Collons......anem forts.......veig que hem dinat be  Ala, que no sigui dit, ara l'ensenyo.... 
Les mides no són gaire importants, en principi... m'explico. Quan més gran sigui una garita meteorològica més aparells es podran posar a dins. El resultat és una 'gabia' de fusta, pintada de blanc i ben protegida de la llum solar dins la qual posem el termògraf, el de minima i màxima, el higrògraf.... amb aquests aparells ja hem de construir una garita d'unes dimensions respectables.
Si el que voleu es posar un sensor o termòmetre de minima i màxima i un higròmetre ja teniu prou amb una caixa d'uns 40 i pico cm. de costat... quan més aparells hi poseu, més gran haurà de ser.
Aqui teniu un enllaç a Meteoclimatic del meu topic, em vaig quedar a les ultimes i està pendent d'acabarla... per un començament d'obres a casa i mil coses més he hagut d'aparcar temporalment el projecte, al qual li deuen quedar unes 20 hores de feina que algun dia d'aquests treuré d'algun lloc... 
http://forum.meteoclimatic.com/index-meteoclimatic.php?topic=13314.75
[annex esborrat per l'administrador]
|
|
|
|
|
En línia
|
Pallejà, a 41 msnm... amb el Llobregat als meus peus i la Montse treient el nas.. El meu equip de butxaca....
|
|
|
|
|
Sinner
CATmeteo Col.laborador
Línia de turbonada

Connectat
Gènere: 
Missatges: 30849
|
"Les mides no són gaire importants, en principi..."

Ostia, es veritat, la teva!!! Feia molt que no deies res d'ella
|
|
|
|
|
En línia
|
Viladecans 23msnm Baix llobregat  
|
|
|
|
|
Empordanet
Il calçoto té sello.....
Línia de turbonada

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 22662

Nova Zodiac
|
Bona feina Rudi, estic mirant el foro de meteoclimatic......
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Empordanet
Il calçoto té sello.....
Línia de turbonada

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 22662

Nova Zodiac
|
Tinc el dubte de aquest tal 'pumax'.....que es??
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|