Pàgines: 1 [2] 3
|
 |
|
Autor
|
Tema: GARITA DAVIS rebentada de preu !!! (Llegit 1296 vegades)
|
MeteoTortosa
Lo poal i la granera
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 10491

¿Quis custodiet ipsos custodes?
|
El sistema de pagament, via paypal ?? Es que ja he mirat moltes vegades per ebay, però no m'aclareixo ben bé com funciona del tot i la fiabilitat de segons qui. Si vale, hi ha el sistema de votacions, però collons qui et diu que no l'han votat colegues o gent que es posen d'acord ?? Si compres petits imports i et carden, doncs mira, la putada es menor..... però i si et passa amb algun aparell de cost relativament elevat ? Vinga, opinions d'ebayeros, plis  Jo hi compro sovint per eBay. I les meves normes son comprar a gent que te molts vots positius (sempre miro els últims vots que li han donat), miro quin tipus de ventes fan i si son del mateix estil (no em serveix una persona que te 3000 vots venen coses a 2 duros i comprar-lo algo que val 600€ o mes). Si el que ven és una botiga (també n'hi han per eBay) i és un powerseller també m'en refio. També és important mirar la procedència del venedor, val a dir que com a tots els llocs hi han estafadors, però els rumanesos s'emporten la palma. Què hi hagi un correu de contacte o bé un telèfon, això ja indica que "pot" ser de fiar. Amb el Sigma 50-500 que vaig comprar a Hong Kong, vaig creuar correus amb el venedor per uns petits problemes de stock, el paio era molt comunicatiu i cap problema
Jo he comprat des d'un objectiu de 800€ a Hong Kong (em vaig estalviar més de 400), fins un ventilador USB de 6€ comprat a un xinet...i tot em va arribar.
Els pagaments SEMPRE amb Paypal, ni Money Transfer, ni mandangues rares, Paypal i punto.
Garil, si algún cop t'interesa alguna cosa d'eBay, et fots un privat m'ho miro i si et puc aconsellar d'alguna forma, jo encantat.
P.D.: podeu posar el link aquest que en parleu per donar-li una ullada? Gràcies
|
|
|
|
|
En línia
|
Per fi he arribat a la puta maleida xifra dels 10.000 posts
|
|
|
|
|
|
|
JordiGPS
Cumulus Humilis

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 438

Lo millor
|
A l´EBAY només es pot votar sobre compres fetes. Jo al tiu aquest el vaig votar positivament per la meva operació i només ho pots fer una vegada.
Ara explico una experiencia negativa solucionada.
Un oncle meu va comprar un article (un bolso de moda, a un altre lloc, per valor de 200€ ) i van passar dos mesos i no va arribar. Ell enviava e-mails i no contestava.
A ebay hi ha uns mecanismes de reclamació oficials, però caduquen als dos mesos.
Quan m´ho va explicar a mi, ja havien passat els dos mesos i no hi havia res a fer. S´em va ocòrrer fer un vot negatiu i pots posar comentaris. Vaig posar que ens havia estafat, que era un lladre i recomanava no comprar-hi. Doncs a les 2 hores, el tiu contactava i oferia tornar els calers a canvi d´esborrar el vot negatiu i els comentaris.
Es va solucionar d´aquesta manera. El bolso no va arribar mai. Crec que el porta la dona del carter.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
smarky
Cirrus
Desconnectat
Missatges: 3
|
Dons a mi al final me l'ha deixat per 50$!! Crec que es un preu flipant!
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Siberiana
Cumulus Mediocris

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 743

STOP!
|
La veritat es que val la pena... i damunt sabent que es un bon venedor.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Frank242
Cumulus

Desconnectat
Missatges: 107

Chirivella (L'Horta Sud) - Valencia
|
Jo també soc un comprador d'ebay. Desde piles recarregables, protectors de PDA, i cosetes de meteorologia (un pluviometre, un detector de raig...) Ara mateix estic esperant dos cosetes que he demanat als Estats Units, un psicometre per calibrar aparells i el Kestrel 4000. El psicometre ha arribat a Espanya en 2 dies, a vore ara Correos quant tarda en portar-me'l. L'altre al anar per correu ordinari igual tarda vora 15-20 dies.
Com ha dit MeteoTortosa, fixeu-vos be si es un PowerSeller i la cantitat de vots positius que porta y que accepte pagament per Paypal, te la pot clavar, pero normalment si cumplix eixos requisits son molt de refiar. Ara fugiu dels que volen el pagament per Wester Union, MoneyGraham y coses d'eixes. 99% de que vos estafen.
Jo he tractat en gent d'Alemanya, Hong Kong, Estats Units, Taiwan i cap problema. Al principi jo tambe era un poquet reaci a això del ebay, pero si busques be igual trobes cosetes interesant i molt be de preu.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Pàgines: 1 [2] 3
|