Cal Meteocoll
Benvingut(da), Visitant/. Sisplau ingressar o registrar-se.
11 Octubre de 2008, 09:31:03
Inici Ingressar Registrar-se

La fotografia de la setmana
llums solars (McConell)
Foto de la setmana
Notícies: La instrumentació és bàsica en meteorologia. Vols compartir els teus coneixements?

+  Fòrum CATmeteo
|-+  Meteorologia
| |-+  Fòrum general de meteorologia i climatologia
| | |-+  Seguiment crític de models locals
« anterior següent »
Pàgines: 1 2 [3] 4 Anar Baix Imprimir
Autor Tema: Seguiment crític de models locals  (Llegit 2516 vegades)
TempsGranollers
Cumulonimbus Calvus
**
Desconnectat Desconnectat

Gènere: Masculí
Missatges: 3169

Per molts anys TV3

Re: Seguiment crític de models locals
« Resposta #20 en: 24 Setembre de 2007, 11:42:26 »

M'acabo de baixar el programa, l'he instalat i ja tinc el primer error: Run-time error '482'. He buscat algo d'informació al fòrum aquest i a Google, però no veig res relacionat. Ja de pasada m'he registrat..

Tens el microsoft dotnet instal·lat? És necessari...

El pots baixar de la mateixa pagina, es la ultima opció (crec...)
En línia

Ferran des de Granollers
El temps a la ciutat de Granollers

TempsGranollers
Cumulonimbus Calvus
**

Per molts anys TV3

« Resposta #21 en: 24 Setembre de 2007, 11:45:23 »

El que si es cert es que si no està tot correctament instal·lat i configurat pot donar alguns errors. Per una persona que no tingui els dits pelats te “toquetejá” coses… igual es un pel complicat…
En línia

Ferran des de Granollers

MeteoTortosa
Lo poal i la granera
Cumulonimbus Capillatus

Missatges: 11394

¿Quis custodiet ipsos custodes?

« Resposta #22 en: 24 Setembre de 2007, 11:49:14 »

El que si es cert es que si no està tot correctament instal·lat i configurat pot donar alguns errors. Per una persona que no tingui els dits pelats te “toquetejá” coses… igual es un pel complicat…

A veure si pot ser això...al instalar el .NET Framework em diu que ja està instal·lat...però llavors al ficar en marxa el wxsim a l'error em diu: Printer error. No serà algún problema amb l'impresora? Es que no en tinc cap d'instalada...igual és això, ves a saber...
En línia

Per fi he arribat a la puta maleida xifra dels 10.000 posts
syntonic
Visitant

Email
« Resposta #23 en: 24 Setembre de 2007, 11:55:09 »

M'acabo de baixar el programa, l'he instalat i ja tinc el primer error: Run-time error '482'. He buscat algo d'informació al fòrum aquest i a Google, però no veig res relacionat. Ja de pasada m'he registrat..

De totes maneres, controla que el programa d'instal·lació t'hagi baixat sencer - si ho fas amb internet explorer segurament en falta un tros, ja que aquest coi de programa es dedica a tallar arbitràriament i sense cap tipus de notificació les baixades, i després les coses van malament.

També és important que el programa quedi instal·lat a C:\wxsim i no en un altre lloc, i que si intentes descarregar dades locals de l'estació les tinguis en format weatherlink o weather display. Si tens VWS necessites alguna eina de conversió de la base de dades. Crec que tempsgranollers en té una, i si vols jo en tinc una altra. Per la meva però t'hauràs d'instal·lar Perl i Imagemagick, no és massa difícil, però hauries de disposar de paciència, temps, i bons nervis.

Imprescindible és seguir al peu de la lletra les instruccions de manual.doc que ve amb el programa, altrament els errors són inevitables, ni s'et engegarà - és una mica com un cotxe, si les coses no estan a lloc, no va - en això és diferent dels programes "normals".
En línia
syntonic
Visitant

Email
« Resposta #24 en: 24 Setembre de 2007, 11:57:10 »

A veure si pot ser això...al instalar el .NET Framework em diu que ja està instal·lat...però llavors al ficar en marxa el wxsim a l'error em diu: Printer error. No serà algún problema amb l'impresora? Es que no en tinc cap d'instalada...igual és això, ves a saber...

Jo tampoc en tinc cap de posada. Però potser tens algun servei de windows que interfereix? Windows printing system? Intenta aturar-lo (eines d'administració -> serveis -> windows printing system -> aturar -> desactivar -> reiniciar el sistema)
En línia
MeteoTortosa
Lo poal i la granera
Cumulonimbus Capillatus

« Resposta #25 en: 24 Setembre de 2007, 12:47:09 »

Està instalat a C:\wxsim tal i com venia per defecte, i el servei Windows printing system no hi és a la fitxa de serveis. El programa l'he baixat amb el Firefox, l'IE només el vaig servir en comptades webs que no puc veure amb FF. He reiniciat el pc i tampoc. Llegiré el manual a veure si hi trobo alguna cosa.
En línia

TempsGranollers
Cumulonimbus Calvus
**

Per molts anys TV3

« Resposta #26 en: 24 Setembre de 2007, 13:38:56 »

No crec que sigui cap error d’impressora. Això de “printer” i tenint en conte que està programat amb visual bàsic, crec que es refereix al objecte “printer” que utilitzem per dibuixar gràfics a la pantalla. Has fet la instal·lació correctament?. Sobre quin sistema operatiu corre? , t’has baixat la versió complerta o la versió “update”?. Jo a la meva maquina i tinc la instal·lació del Visual Bàsic 5, vaig instal·lar el programa wxsim que està fet amb la versió 6 i no m’ha donat cap problema.
En línia

Ferran des de Granollers

MeteoTortosa
Lo poal i la granera
Cumulonimbus Capillatus

« Resposta #27 en: 24 Setembre de 2007, 14:01:46 »

M'he baixat la WXSIM - Full Version 11.7.3, with demo sites, 1.14 MB. El sistema operatiu és el X P amb SP2. I lo del visual basic...ni tinc ni idea si està instalat, on l'haig de buscar?
En línia

TempsGranollers
Cumulonimbus Calvus
**

Per molts anys TV3

« Resposta #28 en: 24 Setembre de 2007, 14:21:41 »

M'he baixat la WXSIM - Full Version 11.7.3, with demo sites, 1.14 MB. El sistema operatiu és el X P amb SP2. I lo del visual basic...ni tinc ni idea si està instalat, on l'haig de buscar?

Seguim en el nou topic...
En línia

Ferran des de Granollers

TempsGranollers
Cumulonimbus Calvus
**

Per molts anys TV3

« Resposta #29 en: 24 Setembre de 2007, 19:34:30 »

Avui ha estat del tot encertat,

Clavada de temperatura i estat del temps, ara veurem a la nit...
maxima de 26.1º model=26º
minima de 16.1º  model=16º

De pluja diu 0.5 per avui amb un <20%
I demá tot el dia <2 mm amb un 30%

Demá la nit la situació aumenta fins un 50% entre 2 i 5 mm

La propera actualització a les 20h, disponible a partir de les 21h.
En línia

Ferran des de Granollers

Pàgines: 1 2 [3] 4 Anar Dalt Imprimir 
« anterior següent »
Anar a:  

Ingressar amb nom d'usuari, contrasenya i durada de la sessió