Pàgines: 1 2 [3] 4
|
 |
|
Autor
|
Tema: Seguiment crític de models locals (Llegit 2506 vegades)
|
|
|
TempsGranollers
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3155

Per molts anys TV3
|
El que si es cert es que si no està tot correctament instal·lat i configurat pot donar alguns errors. Per una persona que no tingui els dits pelats te “toquetejá” coses… igual es un pel complicat…
|
|
|
|
|
En línia
|
Ferran des de Granollers El temps a la ciutat de Granollers | |
|
|
|
|
|
syntonic
Visitant
|
M'acabo de baixar el programa, l'he instalat i ja tinc el primer error: Run-time error '482'. He buscat algo d'informació al fòrum aquest i a Google, però no veig res relacionat. Ja de pasada m'he registrat..
De totes maneres, controla que el programa d'instal·lació t'hagi baixat sencer - si ho fas amb internet explorer segurament en falta un tros, ja que aquest coi de programa es dedica a tallar arbitràriament i sense cap tipus de notificació les baixades, i després les coses van malament.
També és important que el programa quedi instal·lat a C:\wxsim i no en un altre lloc, i que si intentes descarregar dades locals de l'estació les tinguis en format weatherlink o weather display. Si tens VWS necessites alguna eina de conversió de la base de dades. Crec que tempsgranollers en té una, i si vols jo en tinc una altra. Per la meva però t'hauràs d'instal·lar Perl i Imagemagick, no és massa difícil, però hauries de disposar de paciència, temps, i bons nervis.
Imprescindible és seguir al peu de la lletra les instruccions de manual.doc que ve amb el programa, altrament els errors són inevitables, ni s'et engegarà - és una mica com un cotxe, si les coses no estan a lloc, no va - en això és diferent dels programes "normals".
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
syntonic
Visitant
|
El que si es cert es que si no està tot correctament instal·lat i configurat pot donar alguns errors. Per una persona que no tingui els dits pelats te “toquetejá” coses… igual es un pel complicat…
A veure si pot ser això...al instalar el .NET Framework em diu que ja està instal·lat...però llavors al ficar en marxa el wxsim a l'error em diu: Printer error. No serà algún problema amb l'impresora? Es que no en tinc cap d'instalada...igual és això, ves a saber... Jo tampoc en tinc cap de posada. Però potser tens algun servei de windows que interfereix? Windows printing system? Intenta aturar-lo (eines d'administració -> serveis -> windows printing system -> aturar -> desactivar -> reiniciar el sistema)
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
TempsGranollers
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3155

Per molts anys TV3
|
Avui ha estat del tot encertat,
Clavada de temperatura i estat del temps, ara veurem a la nit... maxima de 26.1º model=26º minima de 16.1º model=16º
De pluja diu 0.5 per avui amb un <20% I demá tot el dia <2 mm amb un 30%
Demá la nit la situació aumenta fins un 50% entre 2 i 5 mm
La propera actualització a les 20h, disponible a partir de les 21h.
|
|
|
|
|
En línia
|
Ferran des de Granollers El temps a la ciutat de Granollers | |
|
|
|
Pàgines: 1 2 [3] 4