Pàgines: 1 [2] 3
|
 |
|
Autor
|
Tema: Mont Blanc du Tacul, 4248 mts (Llegit 1578 vegades)
|
Ignasi
Cumulus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 120

El Midi d'Ossau des de l'Anayet (agost 2004)
|
Ja tothom us ha felicitat i jo també ho faig ara, no sense un petit grau d'enveja. Però el que –sobre tot– volia agrair és la rapidesa amb què has penjat aquests reportatges magnífics. Els qui en penjem de tant en tant sabem la feinada tremenda que això suposa, de tria de fotos, de reducció de tamany, de pujar-les d'una en una... En fi, Jordi: moltes gràcies per compartir amb tots aquestes muntanyes fabuloses. I a tu amb l'Anna, felicitats per la vostra agilitat i bona forma.
L'11 de setembre, mentre pujaveu el Mont Blanc, jo pujava La Munia. Precisament ara, a quarts d'11, estava acabant el darrer tran de cresta. Ja us penjaré unes fotos.
|
|
|
|
|
En línia
|
Salutacions,
Ignasi
|
|
|
|
|
meteosuri
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3696

però els grallers i geganters de Vic som millors!!
|
impressionant!! 
aquests seracs i parets de neu i glaç tant inclinades han d'acollonir...
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
meteocoll
CATmeteo Admin
Tren convectiu

Connectat
Gènere: 
Missatges: 34326

|
Ja tothom us ha felicitat i jo també ho faig ara, no sense un petit grau d'enveja. Però el que –sobre tot– volia agrair és la rapidesa amb què has penjat aquests reportatges magnífics. Els qui en penjem de tant en tant sabem la feinada tremenda que això suposa, de tria de fotos, de reducció de tamany, de pujar-les d'una en una... En fi, Jordi: moltes gràcies per compartir amb tots aquestes muntanyes fabuloses. I a tu amb l'Anna, felicitats per la vostra agilitat i bona forma.
L'11 de setembre, mentre pujaveu el Mont Blanc, jo pujava La Munia. Precisament ara, a quarts d'11, estava acabant el darrer tran de cresta. Ja us penjaré unes fotos.
Jejejeje, eps !!!! Que et volem veure passant el pas del gat 
No t'oblidis de penjar les fotos
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Meteosee
Dame un orujo...dame dos...dame tres.....
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3681

Rumio?doncs existeixo...si em deixa la crisis
|
Buf! Molt guapes les fotos i enhorabona novament per tota la cadena d'ascensions que heu fet. El que veig es que aquesta zona dels Alps sembla el Pedraforca un diuemenge d'estiu, per tot arreu es veu gent, no agobia una mica tanta penya?
Per cert, m'encanta la foto en que sortiu a sobre d'un munt de metres de gel i amb els Alps i els nuvols convectius de fons.
Salutacions a tots dos! 
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
meteo_rodadater
Cumulus Humilis

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 261

|
Felicitats a tots dos.Gràcies per compartir aquestes magnífiques fotografies. 
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Ignasi
Cumulus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 120

El Midi d'Ossau des de l'Anayet (agost 2004)
|
Jejejeje, eps !!!! Que et volem veure passant el pas del gat  No t'oblidis de penjar les fotos  Trigaré una mica a penjar les fotos, perquè se m'ha girat molta feina. D'aquí a 15 dies...  I del pas del gat no en tinc cap de meva, perquè les fotos les feia gairebé totes jo.
|
|
|
|
|
En línia
|
Salutacions,
Ignasi
|
|
|
granizo
Fractocumulus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 96

Ultimate high
|
Bueno, pues por fin saco tiempo entre jaleo y jaleo para felicitarte personalmente Jordi por estas cuatro maravillas que has dejado colgadas en el foro... De entre todas la más esperada por mi el Mont Blanc aunque por lo que veo en este último reportaje sin duda el Tacul ha sido la más técnica y la habéis escalado practicamente a pelo lo que denota una gran autoconfianza y al mismo tiempo una tenacidad sicológica considerable y más aun por tu parte Jordi que por lo que veo en las fotos has sido quien has asumido y cargado con la fuerte responsabilidad que es el mantener la seguridad en la progresión de la cordada; así que me imagino ahora en Collbató no solo estarás descansando fisicamente sino también sicologicamente...  Sin más y para terminar una pregunta Jordi: ¿qué tal se respira a 4808 metros? 
Un abrazo
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|