Pàgines: 1 [2]
|
 |
|
Autor
|
Tema: RIERES, gripau i serps (no apte si tens fòbies) (Llegit 1803 vegades)
|
|
|
MeteoCat-longe
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 5595

Informàtic desaprofitat
|
Uau!!  Fotos i report molt guapu!! Quins colors! Fa un temps vaig trobar-me una calobra de més d'un metre i, jo que no tinc gaires manies amb aquest animalons, la vaig intentar agafar per treure-la de la carretera perquè no prengués mal. Osti tu, es va posar dreta, bufant... em vaig acollonir. Vaig pensar, maca si no vols ajuda... que et bombin  Prou rollo. Gràcies per compartir aquestes sensacions!!  ES que mira que las Malpolon tienen mala leche... http://es.wikipedia.org/wiki/Culebra_bastarda
Gràcies Roberto, no sabia que se llamaran así.
Coi, no m'havia passat mai. N'he agafat alguna de serpeta, fins hi tot en el jardí de casa, però com aquesta, amb la mala llet que es va aixecar... vaig girar cua...
|
|
|
|
|
En línia
|
 De tots és sabut que la méteo no és exacte, depent de molts factors que CAP màquina ni persona pot adivinar ni manipular. És el que te d'emocionant la méteo i que ens te enganxats a tots... Viure LA MÉTEO segon a segon, intentant esbrinar que pot arribar a passar... GAUDIM DE LA MÉTEO!!!!
|
|
|
frankie
Cumulus Mediocris

Desconnectat
Missatges: 599

|
excel.lent reportatge d'un bon observador, felicitats.
A veure si un dia m'animo i en faig un a collserola, banda valles-baix llobregat que te uns recons que sembla mentida que existeixin... pero de ben segur no sera tan expectacular!
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sam Adams
Estrat

Desconnectat
Missatges: 10
|
Roberto, ya que veo que controlas de reptiles, ofidios i demás, te quiero hacer la suiguiente consulta: es posible que una serpiente verde como un lagarto se llame bastarda y sea venenosa. Yo me encontré este verano una en la puerta de mi casa (al acecho de algúna rata supongo,ya que reciclo las hortalizas)de mas de un metro que salió zumbando, dejandome bastante sorprendido, por el tamaño, la velocidad,y el color tan brasileiro. Ademas me han dicho que tienen mal caracter, y se vuelven contra alguien que la moleste.
Gracias de antemano.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Boletaire jubilat
Jo sempre perdo
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Missatges: 2763

|
Gràcies
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
PPCC
The Weather Walker Boy
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3357

La Verge dominant dels Alps
|
Uaaaauuuuu quines fotaces!!! Quina sort de trobar tants rèptils  I molt xula la riera... ara podries fer una comparativa amb una foto d'aquest mes:tot sec i marro...
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Pàgines: 1 [2]
|