Pàgines: 1 [2] 3
|
 |
|
Autor
|
Tema: Detector de tempestes per PC (Llegit 803 vegades)
|
|
|
|
|
MeteoLH
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 6214

Ja arriben les tempestes !!!
|
Gràcies Lluís !!
|
|
|
|
|
En línia
|
L' Hospitalet de Llobregat - La Torrassa (Barcelonès) CATALUNYA, 56 msnm Web ! / Blog ! 
|
|
|
TempsGranollers
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 2810

Els reis de juliol...
|
Jo també el tinc, es molt bó!. Ara buscaré algun só que sigui guai!
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
Meteosee
Dame un orujo...dame dos...dame tres.....
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3245

Rumio?, doncs existeixo... i segueixo rumiant...
|
Pero algú ha comprovat que funcioni realment? Perque aquest matí he tingut bastants llamps per aquí a prop i això no marcava res.
Potser nomes marca els llamps nuvol-terra.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
syntonic
Visitant
|
Pero algú ha comprovat que funcioni realment? Perque aquest matí he tingut bastants llamps per aquí a prop i això no marcava res.
No funciona correctament, i és culpa meva!!!
Aquest programa treu les dades de la xarxa blitzortung, on diversos detectors (i fins ara també el meu) aporten dades voluntàriament. El servidor en fa un mapa amb les dades de triangulació i les posa a disposició per a, entre altres, aquest programa.
Com que jo tinc un dels pocs detector per aquí, la meva aportació era vital per a la zona, però des de fa un parell de dies que no va (per el petit incendi que vaig explicar aquí al fòrum)
O sigui que fins que jo o algú altre no engegui un detector per aquí, connectat a aquesta xarxa, poca cosa veurà - ho sento!
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Tranquil
Cumulus Mediocris

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 864

Tranquilitat i bons aliments.
|
No funciona correctament, i és culpa meva!!! Aquest programa treu les dades de la xarxa blitzortung, on diversos detectors (i fins ara també el meu) aporten dades voluntàriament. El servidor en fa un mapa amb les dades de triangulació i les posa a disposició per a, entre altres, aquest programa. Com que jo tinc un dels pocs detector per aquí, la meva aportació era vital per a la zona, però des de fa un parell de dies que no va (per el petit incendi que vaig explicar aquí al fòrum) O sigui que fins que jo o algú altre no engegui un detector per aquí, connectat a aquesta xarxa, poca cosa veurà - ho sento! aaaah. Doncs quan et torni a funcionar ja miraré el teu que si va força bé. Feliçitats i ànims!
|
|
|
|
|
En línia
|
M'ENCANTAAAAAA!!! Web cam. Mirant al N des de Llinars. (Montseny)    Llinars del Vallès. Barcelona.
|
|
|
Toliko
Soy ingenierooooo...
Cumulus Congestus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 1986
El buscador de tornados
|
pues ahora me esta yendo de puta madre ... con perdon !!! Estoy en medio de una tormenta y esto no hace mas q pitar !!!! Jajajaja ....
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Pàgines: 1 [2] 3
|