Pàgines: [1]
|
 |
|
Autor
|
Tema: No hi ha accés extern a la web (Llegit 279 vegades)
|
TempsGranollers
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 2747
|
Bona nit,
Sembla ser que des de fa un ratet no es pot entrar a la web. Jo des de casa si puc, però quant ho intento des de fora no amb deixa.
Doneu-me controls al respecta per favor.
Egarenc!, podria ser problema dels DNS de telefònica?...
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
TempsGranollers
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 2747
|
Bona nit,
Sembla ser que des de fa un ratet no es pot entrar a la web. Jo des de casa si puc, però quant ho intento des de fora no amb deixa.
Doneu-me controls al respecta per favor.
Si fiques al explorer la teva IP externa sí que funciona, prova amb 80.25.3.91 Si ficant la Ip directament funciona vol dir que el problema está als DNS. Suposo que deu ser un problema puntual dels servidors de noms, segur que demà et funciona. Salutacions! Han tingut caiguda de llum... ja está solventat, de moment veig que ja entran de nou des de fora.
Gracies a tots!
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
syntonic
Visitant
|
Això només afectaria als usuaris de Telefónica que utilitzin els seus DNS. Jo vaig amb Telefónica però utilitzo el meu propi DNS i ho veig bé. No afecta als altres, perquè tu no fas servir els DNS de Telefónica per resoldre el teu domini, ja que veig que utilitzes els d'Impacte. Crec que s'ha aturat alguna cosa més que els DNS. Algun node de connexió. Tinc DNS propi i el nom catmeteo.com resolia bé, però no podia veure res, ni tansols posant directament la IP. Algunes coses no es veien i d'altres sí... tempsgranollers.com no resolia (=dns teleafònica) ni tampoc era accessible per IP directa, fins que s'ha restablert tot.
Sembla que això dels talls de llum està arribant a les ciutats. Per aquí dalt ja ens hi ténen acostumats des que "es feu la llum".
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|