Pàgines: [1]
|
 |
|
Autor
|
Tema: Davis i Andorra (Llegit 295 vegades)
|
TempsGranollers
Cumulonimbus Calvus

Connectat
Gènere: 
Missatges: 2835

Els reis de juliol...
|
Aprofitant que vaig estar a Andorra fa unes setmanes, vaig visitar la botiga L’Objectiu. Tenen les Davis a 700 y pico euros, i en van dir que tenia garantia a Espanya, que la podia portar en cas d’avaria a Darrera. Es cert això?, creieu que val la pena comprar-la a Andorra?.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
|
|
g-force
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 6279

Ibiza ciudad
|
Aprofitant que vaig estar a Andorra fa unes setmanes, vaig visitar la botiga L’Objectiu. Tenen les Davis a 700 y pico euros, i en van dir que tenia garantia a Espanya, que la podia portar en cas d’avaria a Darrera. Es cert això?, creieu que val la pena comprar-la a Andorra?.
Si que es cierto, si tiene garantia europea, y es adquirda en Andorra en caso de problemas Darrera se hace cargo. Una cosa el año pasado yo tambien les pregunte por la Davis, me dieron el mismo precio, pero era sin el datalogger, o sea que como minimo 150 euros mas. O sea que nos vamos a los 850 euros mas o menos. Hay mucha diferencia con Darrera?. Pues si, unos cuantos euros mas...
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
TempsGranollers
Cumulonimbus Calvus

Connectat
Gènere: 
Missatges: 2835

Els reis de juliol...
|
Si que es cierto, si tiene garantia europea, y es adquirda en Andorra en caso de problemas Darrera se hace cargo. Una cosa el año pasado yo tambien les pregunte por la Davis, me dieron el mismo precio, pero era sin el datalogger, o sea que como minimo 150 euros mas. O sea que nos vamos a los 850 euros mas o menos. Hay mucha diferencia con Darrera?. Pues si, unos cuantos euros mas...  Pues nada, toca ahorrar un poquito, a ver si los reyes ...
A los de L’Objectiu les compré el reloj de muñeca Oregon RA-202, y va de conya!. 
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Pàgines: [1]
|