Autor
|
Tema: WXSIM, posada en marxa i problemes (Llegit 7634 vegades)
|
|
|
Ventisca
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3634

Vallirana (310 msnm)
|
Yo no me meto en este fregao, pero os voy leyendo!!
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
TempsGranollers
Cumulonimbus Calvus

Connectat
Gènere: 
Missatges: 2840

Els reis de juliol...
|
Prácticamente nos hemos quedado solos en este topic  , pero seguro que hay gente que nos está leyendo, todos estos mensajes que vamos dejando les serán de gran utilidad si deciden instalar el programa. Pues eso, a ver si se anima mas gente  . Yo también os sigo y me lo voy leyendo todo, pero no pienso meterme en semejante fregao, no tengo paciencia. A saps que passa, que ja hi estic tot el dia entre programes, línies de codi, bases de dades, merders, etc..., m'agrada el “morbo”!
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
Sinner
CATmeteo Col.laborador
Línia de turbonada

Connectat
Gènere: 
Missatges: 29695

|
Jo sóc més...d'altres aplicacions
|
|
|
|
|
En línia
|
Viladecans 23msnm Baix llobregat 
|
|
|
syntonic
Visitant
|
Notas: En la ultima pantalla del WXSIM, donde muestra los gráficos, tienes que tener activado el flag “gráficos” y te generará la imagen .bmp al final de todo el proceso.
Gracias Ferran he tomado nota de todo.  Lo de flag "graficos" ¿te refieres a esto? I si a més marques "Archive" t'anirà arxivant totes les previsions, per a poder tenir un històric d'encerts i cagades...
En quant a la reducció/tallada d'imatges, jo faig servir Perl i ImageMagick, amb dues linies de codi propi i un arxiu .bat - res més fàcil (és més complicat instal·lar el Perl i l'imagemagick que no pas fer-los anar després. Si és d'interès, puc posar el codi aquí.
OT: he estat uns dies desconnectat, després de la socarrimada de la font d'alimentació, ha petat el disc dur del servidor. He estat dies amb spinrites, muntant una màquina "nova" de dues de velles, instal·lant-ho tot de nou, configurant. Ha passat en un moment de molta feina d'altra banda i per tant amb poca dedicació de part meva.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
g-force
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Incus

Connectat
Gènere: 
Missatges: 6280

Ibiza ciudad
|
Notas: En la ultima pantalla del WXSIM, donde muestra los gráficos, tienes que tener activado el flag “gráficos” y te generará la imagen .bmp al final de todo el proceso.
Gracias Ferran he tomado nota de todo.  Lo de flag "graficos" ¿te refieres a esto? I si a més marques "Archive" t'anirà arxivant totes les previsions, per a poder tenir un històric d'encerts i cagades... En quant a la reducció/tallada d'imatges, jo faig servir Perl i ImageMagick, amb dues linies de codi propi i un arxiu .bat - res més fàcil (és més complicat instal·lar el Perl i l'imagemagick que no pas fer-los anar després. Si és d'interès, puc posar el codi aquí. OT: he estat uns dies desconnectat, després de la socarrimada de la font d'alimentació, ha petat el disc dur del servidor. He estat dies amb spinrites, muntant una màquina "nova" de dues de velles, instal·lant-ho tot de nou, configurant. Ha passat en un moment de molta feina d'altra banda i per tant amb poca dedicació de part meva. Para que quede marcada la pestaña de "archive" que linea debo modificar entonces en el custinit.txt?
A mi me interesaria este codigo para la reduccion automatica de la imagen.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
TempsGranollers
Cumulonimbus Calvus

Connectat
Gènere: 
Missatges: 2840

Els reis de juliol...
|
Gracias Ferran he tomado nota de todo.  Lo de flag "graficos" ¿te refieres a esto? I si a més marques "Archive" t'anirà arxivant totes les previsions, per a poder tenir un històric d'encerts i cagades... En quant a la reducció/tallada d'imatges, jo faig servir Perl i ImageMagick, amb dues linies de codi propi i un arxiu .bat - res més fàcil (és més complicat instal·lar el Perl i l'imagemagick que no pas fer-los anar després. Si és d'interès, puc posar el codi aquí. OT: he estat uns dies desconnectat, després de la socarrimada de la font d'alimentació, ha petat el disc dur del servidor. He estat dies amb spinrites, muntant una màquina "nova" de dues de velles, instal·lant-ho tot de nou, configurant. Ha passat en un moment de molta feina d'altra banda i per tant amb poca dedicació de part meva. Para que quede marcada la pestaña de "archive" que linea debo modificar entonces en el custinit.txt? A mi me interesaria este codigo para la reduccion automatica de la imagen. Toma nota:
El flag "Archive", es la línea 47 del fichero "custinit.txt". Ahora lo tendrás con un "0", ponle un "1".
No estabas en Andorra? 
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
g-force
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Incus

Connectat
Gènere: 
Missatges: 6280

Ibiza ciudad
|
Gracias Ferran he tomado nota de todo.  Lo de flag "graficos" ¿te refieres a esto? I si a més marques "Archive" t'anirà arxivant totes les previsions, per a poder tenir un històric d'encerts i cagades... En quant a la reducció/tallada d'imatges, jo faig servir Perl i ImageMagick, amb dues linies de codi propi i un arxiu .bat - res més fàcil (és més complicat instal·lar el Perl i l'imagemagick que no pas fer-los anar després. Si és d'interès, puc posar el codi aquí. OT: he estat uns dies desconnectat, després de la socarrimada de la font d'alimentació, ha petat el disc dur del servidor. He estat dies amb spinrites, muntant una màquina "nova" de dues de velles, instal·lant-ho tot de nou, configurant. Ha passat en un moment de molta feina d'altra banda i per tant amb poca dedicació de part meva. Para que quede marcada la pestaña de "archive" que linea debo modificar entonces en el custinit.txt? A mi me interesaria este codigo para la reduccion automatica de la imagen. Toma nota: El flag "Archive", es la línea 47 del fichero "custinit.txt". Ahora lo tendrás con un "0", ponle un "1". No estabas en Andorra?  Tomo nota Ferran!! Mañana por la mañana marcho a Andorra hasta el martes, todavia no he recibido los archivos de Tom, ya me dijo que habia dos personas antes que yo, eso fue el lunes, pero que de todos modos hasta el viernes o sabado no podria tener listo lo mio. Bueno, cuando vuelva del viaje ya tendre por aqui los ficheros.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|