Cal Meteocoll
Benvingut(da), Visitant/. Sisplau ingressar o registrar-se.
5 Desembre de 2008, 05:08:00
Inici Ingressar Registrar-se

La fotografia de la setmana
Brisa matinal (avanto)
Foto de la setmana
Notícies: La informació meteorològica al minut en el nostre fòrum de seguiments!

+  Fòrum CATmeteo
|-+  Meteorologia
| |-+  Fòrum general de meteorologia i climatologia
| | |-+  Instrumentació
| | | |-+  WXSIM, posada en marxa i problemes
« anterior següent »
Pàgines: 1 ... 33 34 35 36 37 38 [39] 40 Anar Baix Imprimir
Autor Tema: WXSIM, posada en marxa i problemes  (Llegit 9737 vegades)
meteoxabia
Cumulus Humilis
Desconnectat Desconnectat

Gènere: Masculí
Missatges: 386

Re: WXSIM, posada en marxa i problemes
« Resposta #380 en: 13 Agost de 2008, 22:02:03 »

Hola
He visto que el WXSIM Y WXMATE  se ha actualizado, alguien se lo ha descargado ya?
Está mejor?
A ver si alguien dice algo
Gracias
En línia

meteoxabia
Cumulus Humilis

« Resposta #381 en: 13 Agost de 2008, 22:28:04 »

Bueno, pues yo me lo he descargado ya la actualización, habiendo antes guardado una copia de seguridad de la carpeta WXSIM por si acaso no funcionara la nueva bien.
De momento lo he probado manualmente y funciona todo bien exactamente igual que la anterior version. Supongo que alguna mejora habran hecho pero a simple vista no se ve nada nuevo.
En línia

casacota
Cumulus Congestus
*

Missatges: 1345

« Resposta #382 en: 14 Agost de 2008, 09:31:43 »

Petits detalls només. Bàsicament la nova versió permet dues llicències, una "standard" amb funcions automàtiques i molt fàcil d'utilitzar, i la "professional" amb tots els ets i uts, que és la que tens.

Fora d'això crec que pots ajustar el "grau de severitat versemblant" dels butlletins tempestuosos ("thunderstorms bulletins") perquè s'adapti millor a la teva zona, i també la nuvolositat i precipitació a la teva zona segons el GFS (és a dir, si sempre diu que plourà massa el pots ajustar perquè no s'ho cregui tant). Tot això es pot ajustar a la pantalla manual d'importació del WXSIM. En el wxsimate l'única diferència és la inclusió d'unitats Dobson per a la mesura de l'ozó troposfèric.
En línia

TempsGranollers
Cumulonimbus Calvus
**
Connectat Connectat

Missatges: 3238

Vilafranca 2001

« Resposta #383 en: 17 Agost de 2008, 13:07:09 »

Jo fa 10 dies que tinc la versió nova i cap problema. Tenia freqüents penjades del soft, com a mínim 1 diària, i ara des de la nova instal·lació ha fet les 4 actualitzacions diàries i ni una sola penjada.
En línia

Ferran des de Granollers
El temps a la ciutat de Granollers

meteoxabia
Cumulus Humilis

« Resposta #384 en: 14 Octubre de 2008, 20:05:35 »

Hay alguna novedad en la nueva actualización?
En línia

casacota
Cumulus Congestus
*

« Resposta #385 en: 17 Octubre de 2008, 20:12:02 »

Hay alguna novedad en la nueva actualización?

No ho sé, jo segueixo amb la vella que em va molt i molt bé, amb tres models rodant sobre la mateixa màquina...
En línia

meteoxabia
Cumulus Humilis

« Resposta #386 en: 14 Novembre de 2008, 07:40:20 »

Hola
alguien sabe porque no está actualizando el wxsim ultimamente?
es un problema general?
Un saludo
En línia

casacota
Cumulus Congestus
*

« Resposta #387 en: 14 Novembre de 2008, 09:50:36 »

Hola
alguien sabe porque no está actualizando el wxsim ultimamente?
es un problema general?
Un saludo

Ha sigut un problema temporal, el servidor que lliura les dades de boies - http://www.coolwx.com/ - estava caigut, cosa que deixava el WXSIMATE penjat sense acabar la feina. Des de fa poca estona torna a funcionar, o sigui que a partir d'ara ja es posarà en marxa tot sol.

Aquesta nit he pogut fer sortir els 3 que gestiono desactivant la casella d'importació de BUOY DATA i fent passis manuals, ara ho tornaré a posar en automàtic estàndard perquè sembla que les boies ja funcionen.
En línia

meteoxabia
Cumulus Humilis

« Resposta #388 en: 23 Novembre de 2008, 12:30:13 »

Una cosa que me pasa algunas veces es que se me queda colgado el programa no se porque motivo, entonces lo que hago es quitar la carpeta wxsim y poner otra anterior que funcionaba bien y vuelve a funcionar.
Me ha pasado esto varias veces y no se yo si es porque la carpeta estará llena de las previsiones echas anteriormente y si se llena no le caben mas y entonces es cuando se queda colgado?
A alguien le ha pasado?
En línia

casacota
Cumulus Congestus
*

« Resposta #389 en: 23 Novembre de 2008, 18:21:41 »

Una cosa que me pasa algunas veces es que se me queda colgado el programa no se porque motivo, entonces lo que hago es quitar la carpeta wxsim y poner otra anterior que funcionaba bien y vuelve a funcionar.
Me ha pasado esto varias veces y no se yo si es porque la carpeta estará llena de las previsiones echas anteriormente y si se llena no le caben mas y entonces es cuando se queda colgado?
A alguien le ha pasado?

Sí, de vegades el programa es penja i algun arxiu queda malmès.

Jo faig una cosa més bèstia: tinc un arxiu winrar amb les carpetes comprimides, autoexecutable i programat per a sobreescriure sense confirmació, amb camins absoluts. El programador de tasques, abans d'engegar els models (en tinc tres en una mateixa màquina) ho sobreescriu tot, així si alguna cosa s'espatlla, a la següent s'arregla sol.

Des d'ahir al migdia però cap WXSIM no funciona: es va fer malbé el disc dur del servidor que té les dades del GFS. Sembla que dilluns al matí tornarà a funcionar.
En línia

Pàgines: 1 ... 33 34 35 36 37 38 [39] 40 Anar Dalt Imprimir 
« anterior següent »
Anar a:  

Ingressar amb nom d'usuari, contrasenya i durada de la sessió