Autor
|
Tema: WXSIM, posada en marxa i problemes (Llegit 7411 vegades)
|
|
|
TempsGranollers
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 2747
|
Això no es un programa, és una secta!! Realment s'ha d'estar molt preparat per entrar-hi i despres no sabem si podreu sortir, je,je...
Je, je,je,, quasi una secta si que es 
En fi, qui tingui ganes i temps, endavant!!
Be, de temps precisament no es que en tingui molt, però quant una cosa t’interessa es treu de on sigui 
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
TempsGranollers
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
|
Unas dudas que tengo (de momento):
- ¿Cuanto tiempo de históricos son necesarios? - ¿Sin comprarlo, puedo hacer que me haga un pronóstico de mi zona? (introduciendo manualmente los datos)
Para mandarle a el un minimo de 1 año, yo le mande casi 2. A esto que te conteste Pere (SCM o Casacota), yo no lo he mirado.  Es que només tinc de la Davis des del Març...encara tinc poca cosa...de moment m'esperaré un temps i miraré com us va a vosaltres, llavors ja veure'm que faré. De totes formes, seguiré aquest post d'aprop Be, si es per la Davis no hi hauria problema, ja que mentre tinguis els de la vws jo tinc una rutina convertidora de format, podries enviar-me els fitxers i jo els converteixo al nou format.
De totes maneres, si prefereixes esperar, cap problema... segur que t’acabes animant seguint el tòpic.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
TempsGranollers
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
|
Avui, tinc el tema penjat. No ha fet ni la actualització de les 08:00 ni la de les 14:00… fina a les 19 que no arribaré a casa no podré valorar el que ha passat.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
g-force
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 6239

Ibiza ciudad
|
Tengo una pregunta, mirar esta sdos imagenes vuestras que he subido, mi pregunta es ¿con el programa demo de la ciudad de Atlanta como lo hago para ver esas dos imagenes? he subido a mi directorio web el plaintex-paser.php y plaintext-parser-data.txt ademas de los iconos pero me imagino que en la demo despues de generarse debo subir algo a mi web para que se interprete o como funciona exactamente?
|

7dias.gif (70.88 KB, 781x477 - vist 67 vegades.)

siete.jpg (77.26 KB, 600x516 - vist 69 vegades.)
|
|
|
En línia
|
|
|
|
g-force
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 6239

Ibiza ciudad
|
He llegado a este punto con la demo, ¿como saco ahora las imagenes y la prevision a siete dias?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|