Autor
|
Tema: WXSIM, posada en marxa i problemes (Llegit 8661 vegades)
|
TempsGranollers
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3171

Per molts anys TV3
|
Mirant la teva gràfica, crec que li falten moltes dades (o el mar arriba a uniformitzar tan la cosa). Així per l'aspecte diria que no han funcionat els "interrupts" per a introduir els "frontal codes" ni tampoc s'han importat dades de metars... és com un model rodant sol sense dades i repetint cada dia lo mateix. No sé, potser m'equivoco, però em sembla estrany...
Si, d'origen deu tenir els Frontals codes desactivats, el dimecres ho mirem. I a mes a mes es possible que els metas no li hagin actuat.
Ara li toca descansar a “can vacas”...
Una cosa Pere, la setmana passada vàrem tenir problemes amb els fitxers del GFS, com que tu estaves fen nova la maquina igual no els vas patir... van ser 24 hores totalment nefastes. En fi, ja tot torna a la normalitat i el programa funciona com una seda, evidentment, de moment no tinc cap queixa... que te algunes patinades?, crec sincerament que de moment te molts mes encerts que desastres, de tot el que he vist li dono un 95% de bona feina.
|
|
|
|
|
En línia
|
Ferran des de Granollers El temps a la ciutat de Granollers | |
|
|
|
syntonic
Visitant
|
Una cosa Pere, la setmana passada vàrem tenir problemes amb els fitxers del GFS, com que tu estaves fen nova la maquina igual no els vas patir... van ser 24 hores totalment nefastes. En fi, ja tot torna a la normalitat i el programa funciona com una seda, evidentment, de moment no tinc cap queixa... que te algunes patinades?, crec sincerament que de moment te molts mes encerts que desastres, de tot el que he vist li dono un 95% de bona feina.
I tant que els vaig patir - i pensava que era problema de màquines, no pas extern. Però vaig desconnectar l'automàtic i fer els previsions manualment, isobàrics en mà, i també funciona!
Per cert, he posat una breu explicació del funcionament del sistema aquí:
http://forum.catmeteo.com/index.php/topic,19440.30.html
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
TempsGranollers
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3171

Per molts anys TV3
|
I tant que els vaig patir - i pensava que era problema de màquines, no pas extern. Però vaig desconnectar l'automàtic i fer els previsions manualment, isobàrics en mà, i també funciona! Per cert, he posat una breu explicació del funcionament del sistema aquí: http://forum.catmeteo.com/index.php/topic,19440.30.html Ok, es perfecta!!!, si et sembla be i dones la teva autorització, el posaré a la meva web com a explicació del funcionament del model, mes que res, per tota la gent que veig que el consulta i que no sou del fòrum.
|
|
|
|
|
En línia
|
Ferran des de Granollers El temps a la ciutat de Granollers | |
|
|
|
syntonic
Visitant
|
I tant que els vaig patir - i pensava que era problema de màquines, no pas extern. Però vaig desconnectar l'automàtic i fer els previsions manualment, isobàrics en mà, i també funciona! Per cert, he posat una breu explicació del funcionament del sistema aquí: http://forum.catmeteo.com/index.php/topic,19440.30.htmlOk, es perfecta!!!, si et sembla be i dones la teva autorització, el posaré a la meva web com a explicació del funcionament del model, mes que res, per tota la gent que veig que el consulta i que no sou del fòrum. Cap problema... és bàsicament una síntesi de l'explicació general del programa, alguns detalls deduits i d'altres que em va passar en Tom per mail.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
syntonic
Visitant
|
Buscant i buscant ja he trobat la solució al problema que em donava el WXSIM al pc on tinc l'estació...simplement és que no tenia cap impressora instal·lada, així de senzill. He rebuscat una mica als fòrum i he trobat això http://www.weather-watch.com/smf/index.php/topic,25500.0.htmlhe instal·lat una impressora genèrica i llestos, ja està en marxa....ara ja bé quan la maten...vaig a repassar-me tot els vostres post, a veure si puc fer una primera predicció. Fa cinc minuts ho he vist també, i anava a escriure't... massa tard!
Bona sort, i dorm una mica aquesta nit
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|