Cal Meteocoll
Benvingut(da), Visitant/. Sisplau ingressar o registrar-se.
21 Juliol de 2008, 01:32:18
Inici Ingressar Registrar-se

La fotografia de la setmana
Dies Irae (MeteoTortosa)
Foto de la setmana
Notícies: La instrumentació és bàsica en meteorologia. Vols compartir els teus coneixements?

+  Forum CATmeteo
|-+  Meteorologia
| |-+  Fòrum general de meteorologia i climatologia
| | |-+  Instrumentació
| | | |-+  WXSIM, posada en marxa i problemes
« anterior següent »
Pàgines: 1 ... 29 30 31 32 33 34 [35] 36 37 38 Anar Baix Imprimir
Autor Tema: WXSIM, posada en marxa i problemes  (Llegit 7556 vegades)
syntonic
Visitant

Email
Re: WXSIM, posada en marxa i problemes
« Resposta #340 en: 24 Febrer de 2008, 12:22:29 »

Ah... jo pensava que es pot fer funcionar només el VWS, sense el weatherlink, i que el VWS pot comunicar directament amb la davis - no és així Huh

No tinc Davis, però el VWS que tinc em deixa posar com a opció la comunicació directa amb l'estació, sense weatherlink.

Segur que per aquí hi ha gent que en sap, d'això. Alguna idea?

Perquè si vas només amb VWS, s'hauran acabat els problemes!
En línia
meteoxabia
Cumulus Humilis
Desconnectat Desconnectat

Gènere: Masculí
Missatges: 383

« Resposta #341 en: 24 Febrer de 2008, 13:03:23 »

Si, pero ja tinc tot configurat amb el weatherlink i es molta faena tornarlo a canviar per tornar a treballar amb el VWS.
De tota manera vaig a probar de que com de totes formes tinc que tancar al Weatherlink per que treballe al WXMATE lo que faré es que es obriga el VWS cuant tanque weatherlink y en eixe momente será cuant el WXMATE treballara y agafará les dades del VWS.
proaberé a vore que tal.
En línia

syntonic
Visitant

Email
« Resposta #342 en: 24 Febrer de 2008, 13:08:15 »

Si, pero ja tinc tot configurat amb el weatherlink i es molta faena tornarlo a canviar per tornar a treballar amb el VWS.
De tota manera vaig a probar de que com de totes formes tinc que tancar al Weatherlink per que treballe al WXMATE lo que faré es que es obriga el VWS cuant tanque weatherlink y en eixe momente será cuant el WXMATE treballara y agafará les dades del VWS.
proaberé a vore que tal.

Ja ho entenc... ostres que complicat!

Però una cosa: hi ha un programa (no sé quin, però al forum de www.weather-watch.com en parlen) que permet "compartir" una estació amb diferents programes - fa una mena de duplicació virtual dels ports sèrie. Si poguéssis posar una cosa així podries tenir el weatherlink per una banda, i per l'altra simultàniament el VWS + Wxsim sense haver de tancar res, i amb totes les possibilitats que et donen ambdós programes.
En línia
syntonic
Visitant

Email
« Resposta #343 en: 24 Febrer de 2008, 13:12:14 »

El programa aquest que et permet connectar fins a 4 programes a una sola estació Davis el trobes aquí. Crec que és exactament el que necessites:

http://www.softwx.com/products.html
En línia
g-force
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Incus

Missatges: 6279

Ibiza ciudad

« Resposta #344 en: 24 Febrer de 2008, 13:16:17 »

Yo desde hace dos meses lo hago de la siguiente manera:

Utilizo el vws con la Davis, en el vws hay una opcion dentro de settings-vantage/weatherlink pclink automation, tan solo debes localizar el ejecutable del weatherlink y poner 20 segundos, eso si, sincronizar en el pclink-shedule que la accion empiece unos minutos antes de que se ejecute el wxsimate, yo lo tengo cada 6 horas a las 14:30, 20:30, 02:30, y 08:30, en esos 20 segundos se ejecuta el weatherlink, me descarga los datos de la estacion y genera los wlk que son los que necesita el wxsimate y el solito se vuelve a cerrar, esto lo descubri como te digo hace dos meses y asi puedo tener el vws rulando con la davis y utilizando al mismo tiempo los datos del weatherlink para el wxsimate.

* vws.JPG (44.88 KB, 606x426 - vist 26 vegades.)
En línia

Puerto de Sant Antoni               http://www.meteoibiza.com

Previsión local para Sant Antoni de Portmany: Modelo gráfico - Versión texto - RSS

Previsión local para Ibiza ciudad: Modelo gráfico - Versión texto - RSS

meteoxabia
Cumulus Humilis

« Resposta #345 en: 24 Febrer de 2008, 13:21:58 »

El problema de este ultimo es que yo ya lo tengo todo configurado para el weatherlink, datos y todo para la web, ahora volver a cambiarlo todo para volver al VWS pues es un faenon, veré a ver lo del programa que dice SMC a ver si se puede compatibilizar los dos programas a la vez.
En línia

syntonic
Visitant

Email
« Resposta #346 en: 24 Febrer de 2008, 13:30:51 »

Yo desde hace dos meses lo hago de la siguiente manera:

Utilizo el vws con la Davis, en el vws hay una opcion dentro de settings-vantage/weatherlink pclink automation, tan solo debes localizar el ejecutable del weatherlink y poner 20 segundos, eso si, sincronizar en el pclink-shedule que la accion empiece unos minutos antes de que se ejecute el wxsimate, yo lo tengo cada 6 horas a las 14:30, 20:30, 02:30, y 08:30, en esos 20 segundos se ejecuta el weatherlink, me descarga los datos de la estacion y genera los wlk que son los que necesita el wxsimate y el solito se vuelve a cerrar, esto lo descubri como te digo hace dos meses y asi puedo tener el vws rulando con la davis y utilizando al mismo tiempo los datos del weatherlink para el wxsimate.

Pues ahora con el nuevo wxsimate ya no necesitarás ni esto, puesto que puede descargar los datos directamente del VWS - menos trabajo para tu CPU.

Pero a Meteoxàbia le podria servir esto para su web, poniendo 5 minutos en vez de 6 horas, le funcionaria todo igual, siendo el VWS que se encargaria de hacer funcionar el weatherlink, no?
En línia
meteoxabia
Cumulus Humilis

« Resposta #347 en: 24 Febrer de 2008, 13:39:38 »

Lo tengo que ver pero ahora no tengo tiempo ya que me tengo que ir de comida familiar y se me acaba el tiempo por hoy, lo que si me he descargado ya es el virtual IP ese lo que aun no se muy bien como va, y al estar en ingles pues mayor problema aun para estudiarlo, pero bien ya veremos.
En línia

TempsGranollers
Cumulonimbus Calvus
**

Missatges: 2810

Els reis de juliol...

« Resposta #348 en: 24 Febrer de 2008, 14:51:58 »

Buenas tardes,

Vale la pena poner la ultima actualización. A parte del tema del VWS, incorpora mas cosas?...

Es que yo como tengo el tema solucionado y funciona al 100% prefiero no tocar nada de momento.

Por cierto la actualización de hace 5 minutos a cascado.
En línia

syntonic
Visitant

Email
« Resposta #349 en: 24 Febrer de 2008, 14:59:58 »

Vale la pena poner la ultima actualización. A parte del tema del VWS, incorpora mas cosas?...

Es que yo como tengo el tema solucionado y funciona al 100% prefiero no tocar nada de momento.

Por cierto la actualización de hace 5 minutos a cascado.

Home, al 100% - si se't ha cascat... precisament crec que molts d'aquests problemes queden solucionats amb les últimes versions, en la majoria de casos si hi han errors no es penja sinó que ignora les dades errònies i en alguns casos utilitza les de la descàrrega anterior.

Per la resta, ho pots deixar tal i com és, no cal que li posis que vagi amb el VWS si no vols i ja et funciona. De tota manera jo et recomanaria posar que vagi sobre VWS, llavors a cada pas el Wxsimate genera uns arxius per al mòdul WRET que et permetrà, en un futur, fer gràfiques de les previsions fetes i el que ha passat en realitat (botó "compare"). A la vista d'aquestes comparacions pots ajustar els diferents "biases" perquè la cosa afini més... això el models grossos no ho tenen, és la part més forta del Wxsim, que pots ajustar-ho en funció del que vagi passant incorporant les dades de la teva estació!
En línia
Pàgines: 1 ... 29 30 31 32 33 34 [35] 36 37 38 Anar Dalt Imprimir 
« anterior següent »
Anar a:  

Ingressar amb nom d'usuari, contrasenya i durada de la sessió