Cal Meteocoll
Benvingut(da), Visitant/. Sisplau ingressar o registrar-se.
24 Juliol de 2008, 14:18:07
Inici Ingressar Registrar-se

La fotografia de la setmana
Calma després de la tempesta (PPCC)
Foto de la setmana
Notícies: La instrumentació és bàsica en meteorologia. Vols compartir els teus coneixements?

+  Forum CATmeteo
|-+  Meteorologia
| |-+  Fòrum general de meteorologia i climatologia
| | |-+  Instrumentació
| | | |-+  WXSIM, posada en marxa i problemes
« anterior següent »
Pàgines: 1 ... 30 31 32 33 34 35 [36] 37 38 Anar Baix Imprimir
Autor Tema: WXSIM, posada en marxa i problemes  (Llegit 7599 vegades)
TempsGranollers
Cumulonimbus Calvus
**
Connectat Connectat

Gènere: Masculí
Missatges: 2835

Els reis de juliol...

Re: WXSIM, posada en marxa i problemes
« Resposta #350 en: 24 Febrer de 2008, 15:29:47 »

Vale la pena poner la ultima actualización. A parte del tema del VWS, incorpora mas cosas?...

Es que yo como tengo el tema solucionado y funciona al 100% prefiero no tocar nada de momento.

Por cierto la actualización de hace 5 minutos a cascado.

Home, al 100% - si se't ha cascat... precisament crec que molts d'aquests problemes queden solucionats amb les últimes versions, en la majoria de casos si hi han errors no es penja sinó que ignora les dades errònies i en alguns casos utilitza les de la descàrrega anterior.

Per la resta, ho pots deixar tal i com és, no cal que li posis que vagi amb el VWS si no vols i ja et funciona. De tota manera jo et recomanaria posar que vagi sobre VWS, llavors a cada pas el Wxsimate genera uns arxius per al mòdul WRET que et permetrà, en un futur, fer gràfiques de les previsions fetes i el que ha passat en realitat (botó "compare"). A la vista d'aquestes comparacions pots ajustar els diferents "biases" perquè la cosa afini més... això el models grossos no ho tenen, és la part més forta del Wxsim, que pots ajustar-ho en funció del que vagi passant incorporant les dades de la teva estació!

No necessita tocar la configuració base?..., si no mes es posar-ho i llestos, ho faré.
En línia

syntonic
Visitant

Email
« Resposta #351 en: 24 Febrer de 2008, 16:04:08 »

No necessita tocar la configuració base?..., si no mes es posar-ho i llestos, ho faré.

No, però l'instal·lador t'ho podria modificar.

Jo ho faig així:

Copio tot el wxsim en un altre ordinador, sencer.

Allí engego els upgrades. Un cop acabat, agafo wxsim.exe, wxsimate.exe i wret.exe i els copio a l'ordinador "de veritat". Així m'asseguro que tinc els últims executables i la configuració no em canvia.
En línia
TempsGranollers
Cumulonimbus Calvus
**
Connectat Connectat

Els reis de juliol...

« Resposta #352 en: 24 Febrer de 2008, 16:09:38 »

No, però l'instal·lador t'ho podria modificar.

Jo ho faig així:

Copio tot el wxsim en un altre ordinador, sencer.

Allí engego els upgrades. Un cop acabat, agafo wxsim.exe, wxsimate.exe i wret.exe i els copio a l'ordinador "de veritat". Així m'asseguro que tinc els últims executables i la configuració no em canvia.

Fins ara, totes les actualitzacions que he fet les he posades directament (fent una copia de seguretat avanç), i mai he tingut cap problema. T’ho deia per si aquesta versió incorporava alguna novetat que pogués modificar la configuració. De totes maneres ho faré tal i com dius tu.
En línia

syntonic
Visitant

Email
« Resposta #353 en: 24 Febrer de 2008, 16:14:25 »

Fins ara, totes les actualitzacions que he fet les he posades directament (fent una copia de seguretat avanç), i mai he tingut cap problema.

Ah, jo tampoc fins la penúltima, que m'ho va engegar tot a rodar. Des de llavors sóc més caut...
En línia
TempsGranollers
Cumulonimbus Calvus
**
Connectat Connectat

Els reis de juliol...

« Resposta #354 en: 24 Febrer de 2008, 16:21:34 »

Fins ara, totes les actualitzacions que he fet les he posades directament (fent una copia de seguretat avanç), i mai he tingut cap problema.

Ah, jo tampoc fins la penúltima, que m'ho va engegar tot a rodar. Des de llavors sóc més caut...

De totes maneres, jo sempre faig una copia de seguretat del wxsim avanç del update, i a mes a mes tinc la imatge de tot l'equip que faig cada nit, d’aquesta manera al davant d'un desastre puc recuperar el sistema en menys de 30 minuts.
En línia

g-force
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Incus
Desconnectat Desconnectat

Missatges: 6279

Ibiza ciudad

« Resposta #355 en: 24 Febrer de 2008, 17:24:08 »

Bueno, acabo de poner la nueva versión y lo he hecho funcionar ya para el vws y todo perfecto, me ha hecho la previsión sin problemas.
En línia

Puerto de Sant Antoni               http://www.meteoibiza.com

Previsión local para Sant Antoni de Portmany: Modelo gráfico - Versión texto - RSS

Previsión local para Ibiza ciudad: Modelo gráfico - Versión texto - RSS

TempsGranollers
Cumulonimbus Calvus
**
Connectat Connectat

Els reis de juliol...

« Resposta #356 en: 24 Febrer de 2008, 21:26:20 »

Bueno, acabo de poner la nueva versión y lo he hecho funcionar ya para el vws y todo perfecto, me ha hecho la previsión sin problemas.

Que has tenido que modificar exactamente?
En línia

g-force
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Incus

Ibiza ciudad

« Resposta #357 en: 24 Febrer de 2008, 22:38:04 »

Que has tenido que modificar exactamente?

lo unico que he tenido que  hacer es elegir como programa de la estacion el vws en el wxsimate(dentro de customize) y en la ruta poner la ruta del vws donde tengo el archivo dbase.csv Wink y todo perfecto.
En línia

Previsión local para Sant Antoni de Portmany: Modelo gráfico - Versión texto - RSS

syntonic
Visitant

Email
« Resposta #358 en: 24 Febrer de 2008, 23:04:55 »

lo unico que he tenido que  hacer es elegir como programa de la estacion el vws en el wxsimate(dentro de customize) y en la ruta poner la ruta del vws donde tengo el archivo dbase.csv Wink y todo perfecto.

No afecta al sistema automático, pero es útil: abrir el módulo WRET.exe, pinchar en "compare" y allí poner (abajo) origen de datos VWS y en la carpeta donde se encuentran los archivos escribir C:/wxsim (sí, wxsim y no vws!). Así, al cabo de un tiempo, se habrán ido acumulando archivos y se podrán hacer comparaciones previsió/realmente ocurrido.
En línia
g-force
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Incus

Ibiza ciudad

« Resposta #359 en: 24 Febrer de 2008, 23:10:58 »

No afecta al sistema automático, pero es útil: abrir el módulo WRET.exe, pinchar en "compare" y allí poner (abajo) origen de datos VWS y en la carpeta donde se encuentran los archivos escribir C:/wxsim (sí, wxsim y no vws!). Así, al cabo de un tiempo, se habrán ido acumulando archivos y se podrán hacer comparaciones previsió/realmente ocurrido.

Gracias por el apunte, lo seguiré de cerca  Wink
En línia

Pàgines: 1 ... 30 31 32 33 34 35 [36] 37 38 Anar Dalt Imprimir 
« anterior següent »
Anar a:  

Ingressar amb nom d'usuari, contrasenya i durada de la sessió