Autor
|
Tema: WXSIM, posada en marxa i problemes (Llegit 7605 vegades)
|
TempsGranollers
Cumulonimbus Calvus

Connectat
Gènere: 
Missatges: 2835

Els reis de juliol...
|
Vale la pena poner la ultima actualización. A parte del tema del VWS, incorpora mas cosas?...
Es que yo como tengo el tema solucionado y funciona al 100% prefiero no tocar nada de momento.
Por cierto la actualización de hace 5 minutos a cascado.
Home, al 100% - si se't ha cascat... precisament crec que molts d'aquests problemes queden solucionats amb les últimes versions, en la majoria de casos si hi han errors no es penja sinó que ignora les dades errònies i en alguns casos utilitza les de la descàrrega anterior. Per la resta, ho pots deixar tal i com és, no cal que li posis que vagi amb el VWS si no vols i ja et funciona. De tota manera jo et recomanaria posar que vagi sobre VWS, llavors a cada pas el Wxsimate genera uns arxius per al mòdul WRET que et permetrà, en un futur, fer gràfiques de les previsions fetes i el que ha passat en realitat (botó "compare"). A la vista d'aquestes comparacions pots ajustar els diferents "biases" perquè la cosa afini més... això el models grossos no ho tenen, és la part més forta del Wxsim, que pots ajustar-ho en funció del que vagi passant incorporant les dades de la teva estació! No necessita tocar la configuració base?..., si no mes es posar-ho i llestos, ho faré.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
syntonic
Visitant
|
No necessita tocar la configuració base?..., si no mes es posar-ho i llestos, ho faré.
No, però l'instal·lador t'ho podria modificar.
Jo ho faig així:
Copio tot el wxsim en un altre ordinador, sencer.
Allí engego els upgrades. Un cop acabat, agafo wxsim.exe, wxsimate.exe i wret.exe i els copio a l'ordinador "de veritat". Així m'asseguro que tinc els últims executables i la configuració no em canvia.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
TempsGranollers
Cumulonimbus Calvus

Connectat
Gènere: 
Missatges: 2835

Els reis de juliol...
|
No necessita tocar la configuració base?..., si no mes es posar-ho i llestos, ho faré.
No, però l'instal·lador t'ho podria modificar. Jo ho faig així: Copio tot el wxsim en un altre ordinador, sencer. Allí engego els upgrades. Un cop acabat, agafo wxsim.exe, wxsimate.exe i wret.exe i els copio a l'ordinador "de veritat". Així m'asseguro que tinc els últims executables i la configuració no em canvia. Fins ara, totes les actualitzacions que he fet les he posades directament (fent una copia de seguretat avanç), i mai he tingut cap problema. T’ho deia per si aquesta versió incorporava alguna novetat que pogués modificar la configuració. De totes maneres ho faré tal i com dius tu.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
syntonic
Visitant
|
Fins ara, totes les actualitzacions que he fet les he posades directament (fent una copia de seguretat avanç), i mai he tingut cap problema.
Ah, jo tampoc fins la penúltima, que m'ho va engegar tot a rodar. Des de llavors sóc més caut...
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
g-force
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 6279

Ibiza ciudad
|
Bueno, acabo de poner la nueva versión y lo he hecho funcionar ya para el vws y todo perfecto, me ha hecho la previsión sin problemas.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
|
|
syntonic
Visitant
|
lo unico que he tenido que hacer es elegir como programa de la estacion el vws en el wxsimate(dentro de customize) y en la ruta poner la ruta del vws donde tengo el archivo dbase.csv  y todo perfecto. No afecta al sistema automático, pero es útil: abrir el módulo WRET.exe, pinchar en "compare" y allí poner (abajo) origen de datos VWS y en la carpeta donde se encuentran los archivos escribir C:/wxsim (sí, wxsim y no vws!). Así, al cabo de un tiempo, se habrán ido acumulando archivos y se podrán hacer comparaciones previsió/realmente ocurrido.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|