Autor
|
Tema: WXSIM, posada en marxa i problemes (Llegit 6420 vegades)
|
|
|
syntonic
Visitant
|
Crec que has d'acceptar, llavors a la pantalla següent canviar les línies que deia, i tancar el programa.
Però segurament el que et passa és que encara no tens prous dades emmagatzemades pel WXSIMATE en format VWS - hauràs d'esperar uns dies fins que hi siguin, sinó no té dades per comparar (sempre equivalent al temps de previsió que tinguis, és a dir, si tens 7 dies de previsió, t'hauràs d'esperar 7 dies a poder comparar, a fi de que hi hagi dades d'ambdós períodes, el previst i el real).
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
meteoxabia
Cumulus Humilis

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 383

|
al punchar aceptar es tanca el programa, i supose que si que serà aixo que dius que faltaran dades per fer les comparacions. Esperarem a vore. D'una altra banda al final he fet funcionar el WXMATE amb el VWS y el que faig es que cada 6 hores cuant tanca el weatherlink, obri el VWS y el WXMATE, fa les descarregues y cuant tanca el VWS torna obrir el Weatherlink. Sobre el programa que en deies ahir no soc capaç de fero funcionar el meu ingles no arriba pera tant i no el comprenc.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
TempsGranollers
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 2458

|
Bueno, ya he instalado la ultima versión. De momento "cap problema". Ya coge los datos directamente del fichero del wvs. He podido desconectar el evento programado que hacia la conversión de formato. La actualización de las 21h ha ido de maravilla.
Gracias a todos!
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
TempsGranollers
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 2458

|
Buenas,
Hoy me he acordado que la nueva versión dispone de la utilidad de comparación. He mirado a ver que tal funciona, ya han pasado muchos días desde que la instalé y debe de tener datos acumulados. Al darle al botón de "Compare" solo me da la línea gráfica negra que corresponde a la previsión, pero no me calcula la roja real de la estación. Tenéis idea de porque no la muestra?
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
MeteoTortosa
Lo poal i la granera
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 9702

¿Quis custodiet ipsos custodes?
|
Ara que ja gairebé tinc dades continuades de la Davis des de gairebé 1 any, estic mirant de fer el pas i instal·lar el programa i fer les previs per a Tortosa...ja us aniré comentant la jugada, primer m'haig de tornar a rellegir les 37 pàgines de comentaris.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
|
|
MeteoTortosa
Lo poal i la granera
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 9702

¿Quis custodiet ipsos custodes?
|
A veure si vaig errat o no.. el WXSIM és el soft que fa les previs i el WXSIMATE el que recull les dades d'internet? O sigui que m'haig d'actualitzar els dos, no?
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|