Pàgines: [1] 2 3
|
 |
|
Autor
|
Tema: Ens queixem de vici? L´hivern és així. (Llegit 559 vegades)
|
Gerard Taulé
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Missatges: 7321
El meteofanàtic de la illa de calor gironina
|
Si, em sembla que no tenim gaire consciéncia del que és l´hivern en la majoria de zones on vivim, a prop del mar Mediterrani i en zones baixes. És un hivern suau, amb poques glaçades al litoral, més al prelitoral, però en tot cas amb poques nevades. Jo ho dic ara, però ahir reconec que em vaig queixar al tòpic exprés per fer-ho. La majoria de vegades, i la majoria d´hiverns veurem com l´Abel finiquitarà un mes d´hivern, perquè així és el nostre clima, amb hiverns poc rigorosos, i amb poques nevades en cotes baixes. Una altra cosa seria si visquéssim a Rússia, al N de la Xina o al NE d´Estats Units. Què en penseu?
|
|
|
|
|
En línia
|
Salt (Gironès), 84 m 15,4º, 750 mm, 41º i -7,8º Blog "El clima i la meteorologia" gerardtaule.blogspot.com www.acom.esLa meteorologia és la sal de la vida del meteofanàtic
|
|
|
Gàrseg
"el inspector"
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3882

La natura sempre té l'última paraula...
|
Que tens tota la raò.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Empordanet
Il calçoto té sello.....
Línia de turbonada

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 22668

Nova Zodiac
|
Tens rao Gerard, tenim el clima que hem de tenir per la zona on vivim, tret d'aquests episodis que de tant en tant ens fan parar boixos
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Torb
Cumulus Humilis

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 316

|
He de reconèixer que tens raó. Disfruto amb el fred i la neu i ja m'agradria que ens visitesin més sovint, però hem de ser conscients de quin és el clima que ens correspón per la nostra zona ... que no és pot ric en fenòmens meteorològics (pensem en els 'tornados' d'aquest setembre o les pedregades del darrer l'agost).
Se que si vull veure neu cal que vagi al Pirineu, però diuen que la il·lusió és el darrer que s'ha de perdre.
Sobre aquest hivern, finals de novembre va ser bó (nevadeta i fred), desembre bó en quant a glaçades però amb poca precipitació i gener serà molt bó en precipitació ... però penso que encara hauriem de tenir una bona entrada de fred (com ja es força habitual en els mesos de gener). Per febrer i març també hauriem de rebre algún regalet.
En fi, faig autocrítica i procuraré queixar-me menys per la part que em toca.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
nasiet
Sinner, la lupa!!
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 5138

Cati.El Tossal nevat.
|
Tota la raói.Aquestos díes estava mes conten que "Gerineldo" per l'episodi de pluges generals que hem tingut i pensan en la falta que fá que hi plogue, doncs mols amics, familiars i companys de feina no paraen de dirme ¿Cuan parará de ploure?
Aprofitan, ficaré una "lletreta" que ve al pel.
!Ay Dios que sequía pudiera llover que esta tierra mía casi quiere arder.
!Ya llueve¡ !Que dicha¡ !Vaya chaparrón¡ Te he pedido agua !Pero tanta no¡
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|