Pàgines: 1 [2] 3
|
 |
|
Autor
|
Tema: Ens queixem de vici? L´hivern és així. (Llegit 557 vegades)
|
Gàrseg
"el inspector"
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3882

La natura sempre té l'última paraula...
|
jeje això això, que comencin!
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Rodamet
Rodassic Park
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Missatges: 9695

Cuando se acerca una tormenta , late más fuerte.
|
primero hay que tolerar nuestro clima y después disfrutarlo a tope porque se dan cosas que no se dan ni a Rússia, al N de la Xina o al NE d´Estats Units
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
maresme
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 5809

Triumfal!!!
|
Doncs es cert el que diu gerard, pero a mi ja m'agrada de moment aquest hivern, sobretot per la pluja caiguda el Gener (50 mm). L'any passat tant fred com va ser i en tot el gener ni una gota. Que consti tambe que el fred intens tambe m'agrada, pero no es pot tenir tot.
|
|
|
|
|
En línia
|
Pluges 2008 Vilassar de Mar. (10 msnm) Gener: 16,5 mm Febrer: 27,6 mm Març: 46,1 mm Abril: 31,0 mm Maig: 99,6 mm Juny: 90,9 mm Juliol: 36,5 mm Agost: 15,5 mm Setembre: 28,2 mm Octubre: 111,1 mm Novembre: 78,7 mm --------------------------- Historic: 2007: 344,1 mm 2002: 1062 mm 2006: 413,8 mm 2001: 568,3 mm 2005: 555,5 mm 2000: 583,0 mm 2004: 538,0 mm 1999: 539,6 mm 2003: 578,0 mm 1998: 569,0 mm
|
|
|
|
|
Garíl
Lalolaaaaiiiiiiiii ¡¡¡¡¡¡¡
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 13206

Sé de uno que se ha puesto palote...... XD
|
Si, ens queixem moltes vegades per pur vici... i mira que el clima nostre any rera any en una zona o altra en clava alguna de grossa...
Si hi han mànegues, que si pedregades de collons, riuades, llevantades, xeeeeeecc si tenim de tot ¡¡¡¡
El que passa es que molts volen el merder davant de la porta de casa seva, i esclar això com que no els passa s'emprenyen, o per un dia que els passa s'han quedat fregits al sofà...
En fi gerard, que et donc tota la raó company.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Cota
Papa Cota
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 8621

Un bitxo a casa....
|
Res que afegir.... s'hauria de disfrutar més dels moment i no pas tant esperar allò que pot o no venir.
Veuràs, fa unes setmanes que vaig de cul, per motius personals. Motius bons, però que donen molta feina. I no puc connectar-me gaire, ja ho haureu vist... El cas és que he anat seguint, això si, l'evolució dels propers dies i gaudint quan podia dels vostres comentaris. Però aquesta manca de 'seguiment' potser m'ha recordat i fet veure que el veritable seguiment és disfrutar de l'evolució del cèl i veure com els signes del temps et 'parlen'... 
Queixar-se no és disfrutar, és mal-viure.... 
PD: de tant en tant, però, jo també foto un 'MECANGUNDEU' quan s'esperen plujes o neu i surt el ponent o l'Anticicló, que consti... sempre recordant que estem a Catalunya i al costat del Mediterrani... els peus a terra... 
Salut!
|
|
|
|
|
En línia
|
Pallejà, a 41 msnm... amb el Llobregat als meus peus i la Montse treient el nas.. El meu equip de butxaca....
|
|
|
maresme
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 5809

Triumfal!!!
|
Si, ens queixem per vici!
|
|
|
|
|
En línia
|
Pluges 2008 Vilassar de Mar. (10 msnm) Gener: 16,5 mm Febrer: 27,6 mm Març: 46,1 mm Abril: 31,0 mm Maig: 99,6 mm Juny: 90,9 mm Juliol: 36,5 mm Agost: 15,5 mm Setembre: 28,2 mm Octubre: 111,1 mm Novembre: 78,7 mm --------------------------- Historic: 2007: 344,1 mm 2002: 1062 mm 2006: 413,8 mm 2001: 568,3 mm 2005: 555,5 mm 2000: 583,0 mm 2004: 538,0 mm 1999: 539,6 mm 2003: 578,0 mm 1998: 569,0 mm
|
|
|
esclafit
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Missatges: 4022

Esmolant les eines
|
Res que afegir....  s'hauria de disfrutar més dels moment i no pas tant esperar allò que pot o no venir. Veuràs, fa unes setmanes que vaig de cul, per motius personals. Motius bons, però que donen molta feina. I no puc connectar-me gaire, ja ho haureu vist... El cas és que he anat seguint, això si, l'evolució dels propers dies i gaudint quan podia dels vostres comentaris. Però aquesta manca de 'seguiment' potser m'ha recordat i fet veure que el veritable seguiment és disfrutar de l'evolució del cèl i veure com els signes del temps et 'parlen'...  Queixar-se no és disfrutar, és mal-viure....  PD: de tant en tant, però, jo també foto un 'MECANGUNDEU' quan s'esperen plujes o neu i surt el ponent o l'Anticicló, que consti...  sempre recordant que estem a Catalunya i al costat del Mediterrani... els peus a terra...  Salut! Només puc afegir això
|
|
|
|
|
En línia
|
Bràfim ( Alt camp ), Tarragona Període 1983-2006, 542 mm i 15.4ºC anuals 236 msnm, a la zona del prelitoral nord tarragoní
|
|
|
Meteotarraco
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Missatges: 3136

|
Res que afegir....  s'hauria de disfrutar més dels moment i no pas tant esperar allò que pot o no venir. Veuràs, fa unes setmanes que vaig de cul, per motius personals. Motius bons, però que donen molta feina. I no puc connectar-me gaire, ja ho haureu vist... El cas és que he anat seguint, això si, l'evolució dels propers dies i gaudint quan podia dels vostres comentaris. Però aquesta manca de 'seguiment' potser m'ha recordat i fet veure que el veritable seguiment és disfrutar de l'evolució del cèl i veure com els signes del temps et 'parlen'...  Queixar-se no és disfrutar, és mal-viure....  PD: de tant en tant, però, jo també foto un 'MECANGUNDEU' quan s'esperen plujes o neu i surt el ponent o l'Anticicló, que consti...  sempre recordant que estem a Catalunya i al costat del Mediterrani... els peus a terra...  Salut! Totalment d'acord
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
.
El Sappo Siffredi!
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 6820
|
Sí, de vici... però també de falta de memoria i d'ignorancia... molta ignorancia.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Pàgines: 1 [2] 3
|