Pàgines: 1 [2] 3
|
 |
|
Autor
|
Tema: Vents dominants a la vall del besòs (Llegit 579 vegades)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
.
El Sappo Siffredi!
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 6820
|
aquests son els meus dominants a Sant Andreu , l'any passat
1-NW 2-NNW 3-SW 4-SE 5-SE 6-ESE 7-SE 8-SE 9-E 10-ESE 11-NW 12-NW
D'on has tret les dades...? de casa meva .... tinc una veleta  el que no tinc es anemo fixe  Vale.... es que esos "E" me suenan muy raros...  bueno mas que E puro , seria mas un ENE -NE , entre los llevants de la tardor , i los dias de rebuf i nubes bajas en primavera , este viento le pegó mucho el año pasado el que pasa es que no es una mitjana ni un conjunt de molts anys , i ja saps l'any passat lo raro que va ser l'any en general  Ok. es que t'ho dic per que el "E" encara que no ho sembli no es un vent que sovintegi gaire... i quan bufa només és un parell de dies, la resta tens els "NW" sobretot a la nit i això fa que estigui moltes hores bufant...
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
llevantada
El pescador de L'Escala
Meteoclimatic projecte
Línia de turbonada

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 19927

Un xic de Tramuntana
|
D'on has tret les dades...? de casa meva .... tinc una veleta  el que no tinc es anemo fixe  Vale.... es que esos "E" me suenan muy raros...  bueno mas que E puro , seria mas un ENE -NE , entre los llevants de la tardor , i los dias de rebuf i nubes bajas en primavera , este viento le pegó mucho el año pasado el que pasa es que no es una mitjana ni un conjunt de molts anys , i ja saps l'any passat lo raro que va ser l'any en general  Ok. es que t'ho dic per que el "E" encara que no ho sembli no es un vent que sovintegi gaire... i quan bufa només és un parell de dies, la resta tens els "NW" sobretot a la nit i això fa que estigui moltes hores bufant... si , esclar , les hores de la nit i els terrals, i els catabàtics dominen molt , clar aquestes dades meves potser són més de hores diurnes , ja que el que faig és una observació directa al no tenir dades automatitzades
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
.
El Sappo Siffredi!
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 6820
|
D'on has tret les dades...? de casa meva .... tinc una veleta  el que no tinc es anemo fixe  Vale.... es que esos "E" me suenan muy raros...  bueno mas que E puro , seria mas un ENE -NE , entre los llevants de la tardor , i los dias de rebuf i nubes bajas en primavera , este viento le pegó mucho el año pasado el que pasa es que no es una mitjana ni un conjunt de molts anys , i ja saps l'any passat lo raro que va ser l'any en general  Ok. es que t'ho dic per que el "E" encara que no ho sembli no es un vent que sovintegi gaire... i quan bufa només és un parell de dies, la resta tens els "NW" sobretot a la nit i això fa que estigui moltes hores bufant... si , esclar , les hores de la nit i els terrals, i els catabàtics dominen molt , clar aquestes dades meves potser són més de hores diurnes , ja que el que faig és una observació diurna al no tenir dades automatitzades  Ja m'ho imagino.... a mi el VWS m'ho comptabilitza i encara que jo dormi ell treballa
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
llevantada
El pescador de L'Escala
Meteoclimatic projecte
Línia de turbonada

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 19927

Un xic de Tramuntana
|
D'on has tret les dades...? de casa meva .... tinc una veleta  el que no tinc es anemo fixe  Vale.... es que esos "E" me suenan muy raros...  bueno mas que E puro , seria mas un ENE -NE , entre los llevants de la tardor , i los dias de rebuf i nubes bajas en primavera , este viento le pegó mucho el año pasado el que pasa es que no es una mitjana ni un conjunt de molts anys , i ja saps l'any passat lo raro que va ser l'any en general  Ok. es que t'ho dic per que el "E" encara que no ho sembli no es un vent que sovintegi gaire... i quan bufa només és un parell de dies, la resta tens els "NW" sobretot a la nit i això fa que estigui moltes hores bufant... si , esclar , les hores de la nit i els terrals, i els catabàtics dominen molt , clar aquestes dades meves potser són més de hores diurnes , ja que el que faig és una observació diurna al no tenir dades automatitzades  Ja m'ho imagino.... a mi el VWS m'ho comptabilitza i encara que jo dormi ell treballa 
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|