Pàgines: [1] 2 3
|
 |
|
Autor
|
Tema: Tot mac....... ja era hora ¡¡¡¡¡¡¡¡ (Llegit 683 vegades)
|
GarílPhone
L'empordaniccio es un mafiós ¡¡¡¡¡¡¡
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 12650

Hi ha mòbils e iphone's.....
|
Després d'un temps anant venent els pc's que tenía antics i després d'haver provat les bonances del món mac, per fí ja estic 100% mac-eritzat 
Aquí us presento les meves 3 joies.......
EN primer lloc l'imac 20" i al seu costat el macmini.
L'imac és l'amo i senyor com a ordinador d'escriptori, és al que li foto canya.......
El més petit de la casa, macmini fa de server de dades de l'estació (amb un linux virtualitzat, tot s'ha de dir ), absolutament silenciós.... sembla una tomba ¡¡¡¡¡¡
|
|
|
|
GarílPhone
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 

|
La nova bestieta, des de fa unes 24h que m'ha arrivat 
Un macbook...... portàtil ultraportable, no pesa una cagarada A més ahir provant-lo i fotent-li canya, la batería va aguantar unes 5h de rellotge ¡¡¡¡ joer... fale és nova, però l'antic vaio que tenía de nou en nou, 2 a 2 i 1/2 com a molt.
I com a prestacions de hard els dos són en un 95% similars........ després diuen que mac és car..... i una merda ¡¡¡¡¡
Al darrera del macbook una pantalla de 19" que ara es fot de fàstic la pobre ...... fotré un escriptori compartit a veure que tal funciona.
|

macbook.jpg (45.29 KB, 638x522 - vist 79 vegades.)
|
|
|
En línia
|
|
|
|
GarílPhone
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 

|
A veure si l'any que bé en cau un d'aquestos..... la bestia de les besties jejejejejejee
|

macpro2.jpg (7.76 KB, 201x144 - vist 86 vegades.)

macpro.jpg (77.74 KB, 257x492 - vist 79 vegades.)
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Sinner
CATmeteo Col.laborador
CCM

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: un munt

|
Noi, diuen que l'Imac de 20'' és una pasterada, i no ho dic pas jo, ho diu tot el món de l'applesfera
|
|
|
|
|
En línia
|
Viladecans 23msnm Baix llobregat 
|
|
|
GarílPhone
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 

|
Noi, diuen que l'Imac de 20'' és una pasterada, i no ho dic pas jo, ho diu tot el món de l'applesfera  Doncs la puta pasterada aquesta m'edita video en un pis pas amb arxius de molts gigues, treballo amb audio de programes d'1 hora de duració per unes gravacions que foto a una ràdio ....... o sigui el que potser passa que molts si no arriben a la poma, diuen que és verda, que ja m'hi he trobat molt en aquestos blogs i forums dels móns de déu 
O potser tenen una merda de poma mal configurada i sel's escagassa, que tot pot ser 
Ja et dic jo, que a mí m'agrada que la cosa vagi a tota castanya i sense penjades, que l'imac per a ús d'escriptori de casa, és una bala...... ara si parlem d'un estudi professional, o et fots un macpro, o les passes putes.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
GarílPhone
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 

|
Eeeehhhhhhhhh m'estàs parlant del nou imac, aquestos com tots els aparells que renoven en un 80% els budells, pateixen d'alguna cosa, fins la mercedes, bmw o la que sigui en models totalment nous, peta alguna merda.
Per això jo al seu día em vaig comprar un imac de 5ena generació, vaja els que tenien totes les cagades arreglades 
per això volem novatos al món mac, per a què els peti i paguin ells les empastrades 
Per cert mira quna foto més bonica........ a una UNIversitat dels USA..... a veure si trobes un puto pc 
Notícia a la mateixa applesfera 
http://www.applesfera.com/2007/10/05-imagen-de-la-semana-en-la-universidad-triunfa-el-mac

|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Sinner
CATmeteo Col.laborador
CCM

Desconnectat
Gènere: 

|

Noi, si sapiguessis totes les merdes que està fent Apple, tant a nivell de hardware com a nivell de política.....en l'últim mes, impressionant
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
GarílPhone
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 

|
Mentre no em toqui a mí, se me'n fot 
per cert tal com parles i amb els coneixements tant amplis que tens del món mac, es denota que has tingut molts de problemes amb els teus mac's, no ?? 
Quin model tens que et deu fallar tant ?? 
Perquè jo no sé si fallen o no els ferrari, bmw's, mercedes o aston martin, per exemple, com que no en tinc cap per fer anar cada día, m'esperaré si en un futur em toca la primi per criticar-lo quan li pugui fotre uns quants mils de km a l0'any 
Mentretant, sóc feliç amb la meva merda de macs jejejejejeje
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Sinner
CATmeteo Col.laborador
CCM

Desconnectat
Gènere: 

|
Només llegeixo cada dia 5 o 6 pàgines dedicades al món tecno cada dia amb més de 100 actualitzacions cada dia, i 2 dedicades únicament i exclusiva al món APPLE
DRM als Iphone, prohibició de software de tercers, mala qualitat en les pantalles dels Imac i dels Ipod Touch, actualitzacions dels Mac OS X de 60 megues per arreglar un problema de l'hora, cobrar per fer ringtones, bloquejar els Iphone, incompatibilitats entre versions, etc etc
Tot això, aquesta setmana 
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|