Cal Meteocoll
Benvingut(da), Visitant/. Sisplau ingressar o registrar-se.
21 Juliol de 2008, 01:26:59
Inici Ingressar Registrar-se

La fotografia de la setmana
Dies Irae (MeteoTortosa)
Foto de la setmana
Notícies: La informació meteorològica al minut en el nostre fòrum de seguiments!

+  Forum CATmeteo
|-+  Meteorologia
| |-+  Fòrum general de meteorologia i climatologia
| | |-+  Instrumentació
| | | |-+  Tot mac....... ja era hora ¡¡¡¡¡¡¡¡
« anterior següent »
Pàgines: 1 [2] 3 Anar Baix Imprimir
Autor Tema: Tot mac....... ja era hora ¡¡¡¡¡¡¡¡  (Llegit 710 vegades)
GarílPhone
L'empordaniccio es un mafiós ¡¡¡¡¡¡¡
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus
Desconnectat Desconnectat

Gènere: Masculí
Missatges: 12682

Hi ha mòbils e iphone's.....

Re: Tot mac....... ja era hora ¡¡¡¡¡¡¡¡
« Resposta #10 en: 6 Octubre de 2007, 18:32:04 »

Sinner, tú ets un paio intel-ligent i espabilat, saps perfectament que la gent només escriu als forums quan:

NECESITO AYUDA ¡¡¡¡¡¡

No se qué me falla ¡¡¡¡¡¡

Esto es una mierda ¡¡¡¡¡¡

després quan els expliques la tontería que és, i ho han arreglat no els veus mai més, fins que la tornen a cagar.

La gent quan les coses van bé no diuen res, a mitges es comencen a queixar, i si van a males ho escriuen a tot arreu.

Així que com bé saps, les notícies agafa-les amb pinces...... que collons t'he d'explicar d'això ??

Però si que et repeteixo, no malpensis d'alguna cosa que no hagis provat una bona temporada, o la cagaràs.

Tú et penses que jo m'hagués gastat la pasta que m'he deixat en mac's, si fossin una merda ?? no estic tant sonat xec ¡¡¡ i les peles no em sobren pas per fotre tants experiment$.

Ah, i al voltant meu, tinc 5 colegues mac-eritzatats el darrer any, joer si estan disfrutant ara de l'informàtica..... un d'ells té 71 anys ¡¡¡ és el meu tiet.

En línia

Cambrils (Tarragona)
Rainwise MKIII Professional + Datalogger + Oracle
www.meteocambrils.com
www.meteoclimatic.com

Sinner
CATmeteo Col.laborador
Línia de turbonada
*

Missatges: 29617

« Resposta #11 en: 6 Octubre de 2007, 18:47:52 »

Per això mateix, perque sé on em moc, et dic que el que comento no es tret de 4 burrus com tu dius

Són gent molt i molt bona, que sap de que parlen.

Et passo enllaços? Grin
En línia

Viladecans 23msnm Baix llobregat

Sinner
CATmeteo Col.laborador
Línia de turbonada
*

Missatges: 29617

« Resposta #12 en: 6 Octubre de 2007, 18:48:30 »

Ah, i no són fòrums, són blogs amb anys de dedicació i premis, i tots formen part d'hipertextual Wink
En línia

Viladecans 23msnm Baix llobregat

GarílPhone
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

« Resposta #13 en: 6 Octubre de 2007, 18:54:38 »

Ah, i no són fòrums, són blogs amb anys de dedicació i premis, i tots formen part d'hipertextual Wink
Tú mateix, si la vanguardia dice que las vacas vuelan, doncs creut'ho.  Grin

Tú llegeix, pensa el que vulguis, que jo compro, ho provo i de moment disfruto a tope....

A més crec que la crítica i que fotin canya a les grans empreses es positiu de cara a l'usuari, si no aquestos cabrons foten el que els dona la gana.... però diguem tú una empresa que sigui 100% perfecta..... microsoft, potser ?? Tongue

Potser en un futur et dono tota la raó, perquè les multinacionals totes són unes males putes, i apple no serà pas una excepció, s'acomoden amb l'èxit, busqun més i més beneficis, en lloc de retallar llocs d'alts executiuts cobrant barbaritats, racanegen als usuaris, amb això crec que estarem d'acord....... amb la resta que has comentat exceptuant alguna notícia, de moment no te la puc donar, perquè la meva experiencia és 100% positiva.  Cheesy
En línia

Cambrils (Tarragona)
www.meteocambrils.com
www.meteoclimatic.com

GarílPhone
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

« Resposta #14 en: 6 Octubre de 2007, 19:30:39 »

Per cert vols que et digui els nicks que utilitzen aquestos paios que escriuen en els blogs més coneguts, al forum de macuarium ??

Si t'hi estàs una temporada llegint, els aniràs coneixent.  Wink

Per això et responía parlant de forums, perquè allí es couen moltes de les notícies i queixes de la gent, que després alguns d'aquestos (no tots) foten al seu blog.

http://www.macuarium.com/foro/

Hi participo des de l'any 2005 crec recordar....
En línia

Cambrils (Tarragona)
www.meteocambrils.com
www.meteoclimatic.com

Egarenc
No ssieennto la visstaaa....
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Missatges: 9965

« Resposta #15 en: 6 Octubre de 2007, 20:51:55 »

En línia

Jack Frost
CATmeteo Col.laborador
Cumulonimbus Calvus
**

Missatges: 3186

Termi-meteo... :P

« Resposta #16 en: 6 Octubre de 2007, 21:52:53 »

Sir Garíl... recomano una lectura a això:

http://forum.catmeteo.com/index.php/topic,17558.msg551931.html#msg551931

Grin Grin Grin

Wink
En línia

Poble Nou

Jack Frost: figura llegendària que s'origina a Escandinàvia, on, segons la mitologia noruega, Karl, déu dels vents, tenia un fill anomenat Jokul o Frosti -Jokul significa caramell i Frosti gebre. La fantasmagòrica figura, semblant a un Elfo, és un personatge imaginari que apareix en les històries tradicionals i se suposa que traça les figures que apareixen en el gebre; representa, per tant, el fred.  (R.Hardy: El libro del Clima. Vol I)

Una de les coses més maques que m'han dit en molt temps:"dons que.. estic molt contenta de que hi hagi gent com tu que sense casi coneixe'm em vulgui ajudar i ensenyar tantes coses, mai m'hauria pogut imaginar que una aficio com la meteo em fes coneixer a gent tant bona i agredable.. i que al final acaben siguent molt mes importants que no pas el fet de que caigui 1 metre de neu"

GarílPhone
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

« Resposta #17 en: 6 Octubre de 2007, 23:15:02 »

No ho entenc......  vaja, si un usuari està content amb una determinada "marca" pel que li ofereix, que damunt ho pagues, no pas t'ho regalen, no té perquè ser friki ni estar absorbit.

si el dia de demà hi ha cap empresa o el que sigui que superi o millori el que està fotent apple (pel meu gust parlo) li fotré patada a la poma i em passo de bàndol... però vaja, em penso que queden uns quants anys per veure això (per part meva esclar).

També podriem dir que els que usen windows i no volen o no saben veure res més, o els usuaris de linux són uns frikis, no ??

en fí, com que jo estic content, ara disfruto com mai de l'informàtica, la resta se me'n fot, qui ho vulgui entendre bé, i el que no doncs 2 pedres. Grin
En línia

Cambrils (Tarragona)
www.meteocambrils.com
www.meteoclimatic.com

Jack Frost
CATmeteo Col.laborador
Cumulonimbus Calvus
**

Missatges: 3186

Termi-meteo... :P

« Resposta #18 en: 6 Octubre de 2007, 23:20:36 »

No ho entenc......  vaja, si un usuari està content amb una determinada "marca" pel que li ofereix, que damunt ho pagues, no pas t'ho regalen, no té perquè ser friki ni estar absorbit.

si el dia de demà hi ha cap empresa o el que sigui que superi o millori el que està fotent apple (pel meu gust parlo) li fotré patada a la poma i em passo de bàndol... però vaja, em penso que queden uns quants anys per veure això (per part meva esclar).

També podriem dir que els que usen windows i no volen o no saben veure res més, o els usuaris de linux són uns frikis, no ??

en fí, com que jo estic content, ara disfruto com mai de l'informàtica, la resta se me'n fot, qui ho vulgui entendre bé, i el que no doncs 2 pedres. Grin

aix noi! que t'ho agafes per la part més calenta!
Pensava que un dissabte nit convidava a, apart de fotre polvets, a la broma hombre!  Grin Grin Grin

Wink
En línia

Poble Nou

Jack Frost: figura llegendària que s'origina a Escandinàvia, on, segons la mitologia noruega, Karl, déu dels vents, tenia un fill anomenat Jokul o Frosti -Jokul significa caramell i Frosti gebre. La fantasmagòrica figura, semblant a un Elfo, és un personatge imaginari que apareix en les històries tradicionals i se suposa que traça les figures que apareixen en el gebre; representa, per tant, el fred.  (R.Hardy: El libro del Clima. Vol I)

Una de les coses més maques que m'han dit en molt temps:"dons que.. estic molt contenta de que hi hagi gent com tu que sense casi coneixe'm em vulgui ajudar i ensenyar tantes coses, mai m'hauria pogut imaginar que una aficio com la meteo em fes coneixer a gent tant bona i agredable.. i que al final acaben siguent molt mes importants que no pas el fet de que caigui 1 metre de neu"

Egarenc
No ssieennto la visstaaa....
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Missatges: 9965

« Resposta #19 en: 6 Octubre de 2007, 23:31:49 »

La última vegada que em vaig fotre en plan de conya amb un macquero (any '96) també se'm va emprenyar i em va deixar de volta i mitja. I és clar, vaig entendre perfectament què és Apple Wink
En línia

Pàgines: 1 [2] 3 Anar Dalt Imprimir 
« anterior següent »
Anar a:  

Ingressar amb nom d'usuari, contrasenya i durada de la sessió