Pàgines: 1 2 [3]
|
 |
|
Autor
|
Tema: Tot mac....... ja era hora ¡¡¡¡¡¡¡¡ (Llegit 697 vegades)
|
GarílPhone
L'empordaniccio es un mafiós ¡¡¡¡¡¡¡
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 12659

Hi ha mòbils e iphone's.....
|
També podriem dir que els que usen windows i no volen o no saben veure res més, o els usuaris de linux són uns frikis, no ?? en fí, com que jo estic content, ara disfruto com mai de l'informàtica, la resta se me'n fot, qui ho vulgui entendre bé, i el que no doncs 2 pedres. La última vegada que em vaig fotre en plan de conya amb un macquero (any '96) també se'm va emprenyar i em va deixar de volta i mitja. I és clar, vaig entendre perfectament què és Apple  Xec que jo no vaig per aquí.....
Joer o jo no m'explico o no m'enteneu, m'encanta ara mateix el que tinc, he comprat i el que m'ofereixen després d'haver provat els 3 sistemes operatius més usats o coneguts, com li vulguis dir.....
Windows.... bufffff passo de dir res.
Linux, collonut ¡¡¡¡ però a mí a nivell d'usuari d'anar per casa em feien falta cosetes.
Mac, un *NIX pijo.... però fàcil de collons i amb el soft que a mí m'agrada. (si el macosx l'hagués pogut fer rutllar amb el vaio que tenía - ja ho vaig intentar -... els collons em comprava jo un macbook, a nivell de hard el vaio és molt superior, altra cosa és el macbook pro, però aquest ja es dispara quasi el doble de preu )
Tant fàcil com això.... si la resta del planeta està a gust amb altres plataformes a mí de puta mare, però el que no puc entendre i això és el que m'emprenya, que algú foti a parir, apple, linux o el que collons sigui només perquè ha llegit algun blog i temes en forums, sense haver mamat una bona temporada un mac (o el que sigui) dia a dia amb les seves virtuts i defectes.
M'emprenyaría o em sorprendria igualment quan s'ha fet amb linux, si algú em solta els típics tòpics xorres, llavors salto.
I ja saps de que parlo, que amb linux també he saltat alguna que altra vegada. 
Primer tastar, després fot-li canya per on toqui... d'oides diràs el que et roti o et passi pels collons aquell dia.
Al forum de mac que vaig de quan en quan, també li fotem canya als de la poma, ostia que no....... i a més quan ets paganu a una mateixa empresa de hard i soft.... si foten cagadaes, i unes quantes que en foten... saltem ràpid. Però com que en línies generals i provant el que s'ha provat anteriorment li fot moltes patades a altres sitemes (nivell usuari casolà, ok ? a nivell professional he vist alguna coseta moolt ben parida però no he tingut la sort de testejar-la a fons) llavors la balança és moooolt positiva.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Egarenc
No ssieennto la visstaaa....
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 9962

|
T'he entès i a més t'entenc perquè he seguit tot el procés, però estaràs d'acord amb mi en que Apple és més com una religió integrista que una simple marca. Ho veus amb els iPod o amb la quantitat de penjats que feien cua per poder comprar el primer iPhone. Quan veus l'iPhone, un aparell bloquejat, amb problemes i que només és compatible amb les xarxes d'ATT (però xulo) veus què passa: no importa l'aparell, importa que sigui de la poma. Quan algú em diu a mi que Linux és tal o és qual, intento fer entendre que el leit motive no és el sistema o si funciona sobre tal o qual plataforma, sinó la llibertat que representa. Jo controlo la màquina i els programes i la informació és sempre meva. Ara per ara, el penó d'aquesta filosofia només és Linux, però si en un futur fos Mac, Windows o el que sigui, no tindré cap problema en passar-me al que em vagi millor  Una cosa és que cregui que Mac sigui més sòlid que Windows i una altra és quin compleix amb les meves exigències, i ara per ara tant Mac com Windows no m'ofereixen la llibertat que demano. Com pots veure, el meu punt de vista no depèn de la plataforma sinó de com s'ha d'usar
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
GarílPhone
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 

|
Totalment d'acord, en el meu cas i al no tenir els coneixements d'ús d'un sistema *NIX com ara tú, he tirat per la vía "fàcil" i fugint del que per mi és un horror de sistema operatiu, mierdows.
I sí, també d'acord per exemple amb l'iphone que té la meitat de prestacions que una blackberry, la gent li cau la baba..... cert que el disseny és una passada (al meu gust) però li falten mooltes cosetes, una d'elles és poder posar aplicacions lliures al catxarret en qüestió..... el que passa que els cabrons fotran 2 parides d'actualització per a vendre la generació II, apa que no saben ells el que fa falta..... però cada actualització, 2 o 3 mil-lions de vendes en 4 mesos. Tontos no ho són.....
L'ipod, buuuuffff una religió...... sempre el mateix, el disseny collonut, però més capat que un gos sense titola 
Els paios s'aprofiten dels seus fidels, mentre porti la pometa, per ells és el millor, amb gagdgets s'estan forrant ¡¡¡¡¡
Però com a mí m'interessa el sistema operatiu, de moment mac em complau.... en un futur ?? buuufff ja ens amoldarem al que calgui
Per cert, ja saps que a macosx, instal-lat les X11, pots fer anar el KDE amb tot el soft que porta....... altra cosa és que algú ho tingui posat en marxa 
I sí tenen un altra cosa que a mi em xifla, hem porta boig d'alegria........ EL SILENCI dels mac en funcionament. Tan simple com uns ventiladors ben dissenyats i que als PC'S dels collons ningú encara ha tingut els ous de posar un símil per baixar decibels..... aquí sí que no hi ha punt de comparació, t'ho juro per snoopy 
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Frank242
Cumulus

Desconnectat
Missatges: 107

Chirivella (L'Horta Sud) - Valencia
|
"De todo hay en la viña del señor"
|
|
|
|
|
|
|
GarílPhone
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 

|
i ??
Com si fós l'unica empresa que actués amb practiques monopolístiques....... xec aporta alguna cosa nova i d'interès que no se sapiga, si parles des de l'odi mai apendràs ni apendrem de les coses, per tant seguiran sempre tal qual.
Joer sembles de salsa rosa......
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Sinner
CATmeteo Col.laborador
Línia de turbonada

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 29503

|
?
I ara, t'has picat?
Collons......millor em callo llavors.
I no, no és l'única que practica el monopolisme. Però és el mateix que fa Microsoft, que tants cops has criticat.
Sent així, tanco la boca
|
|
|
|
|
En línia
|
Viladecans 23msnm Baix llobregat 
|
|
|