Autor
|
Tema: Els pics més alts i/o difícils que hem pujat (Llegit 4558 vegades)
|
|
|
|
|
|
|
PPCC
The Weather Walker Boy
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 2824

Grande Stanley Kubrick, era un visionari!!
|
Jo com soc un excursionista jove i alpinista el doble de jove, nomes he ascendit de 3000 el Bessiberri Sud (1er 3000), de 2000 el Taga x3 cops, el Tuc de Saboredo, el Pedraforca, el Puigmal, el Carlit (finals mes de setembre), la penya Cebollera de Torla que rasca els 2000 m amb un desnivell de 950 m en una tarda!!, al voltant dels mil: Turo de l'Home, Matagalls, Agudes, el Turó de St Elies, Mont Caro, St Jeroni, St Llorenç del Munt,el turó de Montllobar, Puig Castellar d'Ancosa, el Montmell, St Miquel de la Vall de Bianya, el Tibidabo i tots els vertexs de Collserola, el Montcau d'Ordal... Pel que es veu em conec molt el Penedès i Collserola.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Sinner
CATmeteo Col.laborador
Línia de turbonada

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 30247

|
Doncs he pujat molt poc, però a l'únic pic on vaig tenir "incidents" va ser al Taillón, vaig caure a la gelera i em vaig una ferida a la cama que m'anava estirant tal com pujava i baixava. Si això li fiquem que anava en màniga curta i va començar a caure neu granulada a 3000m amb vents...doncs home
|
|
|
|
|
En línia
|
Viladecans 23msnm Baix llobregat 
|
|
|
meteocoll
CATmeteo Admin
Tren convectiu

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 34302

|

Vaig a buscar el report ... hi ha una foto amb la teva cama "oberta"
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
MeteoBDN
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3545

Matinades mogudes d'estiu...
|
Uff... no massa cosa... 
A veure... d'alts...
·Puigmal (2911m) - per la collada d'Er, de Núria a Fontalba. ·Estany d'Areste (2428m) - des de la Molinassa (0,8km abans del refugi de Vallferrra) ·Coll de Pal (2180m) - Des del pàrquing de l'estació d'esquí de la Molina, amb -7º, 50-70km/h sol (això sí) i amb raquetes de neu . ·Taga (2041m) - des del Coll de Jou-1637. ·Turó de l'Home (1709m) - des de Santa Fe ·Les Agudes (1707m) - des del Turó de l'Home ·Matagalls (1698m) - 2 vegades: una de Collformic a Collformic, i l'altra de Collformic a Sant Marçal. ·La Mola (1101m) - des de Sant Esteve. ·El MontCau (1056m) - des del Coll d'Estenalles. ·El Corredor del Montnegre (651m) - des de Vallgorguina. ·La Coscollada -Badalona- (466m) - Pujada 3 vegades, totes elles des del Collet de la Vallensana-238m. ·Turó del Monta - Torre de Collserola (438m) - Pujat 3 vegades i sempre des de Sta. Maria de Vallvidrera. ·Turó de l'Home -Badalona- (361m) - des de Can Ruti ·Altres turons de Badalona inferiors a la cota 300.
I no sé si me'n dec descuidar algun, però dels grossos ja està. Hi ha 3 cims que ens vam retirar o per causes climatològiques (boira, neu) o per salut.
Vinga, doncs, SALUT i MUNTANYA!
|
|
|
|
|
En línia
|
Badalona - Centre 21msnm, Barcelona, Catalunya. 18,1º i 412,1mmAny 2005: 501,0 mm. Any 2006: 322,7 mm. Any 2007: 339,0 mm. Any 2008: 353,7 mm. 
|
|
|
meteocoll
CATmeteo Admin
Tren convectiu

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 34302

|
Tens 16 anys tiu, jejeje ... i et puc assegurar que la teva piada per l'edat que tens ... és molt bona.
D'aquí 10 anys ... penja-la, veuràs com és tremenda.

Ànims i disfruta !!
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Sinner