Autor
|
Tema: Els pics més alts i/o difícils que hem pujat (Llegit 5371 vegades)
|
vacarissana
Cumulus Congestus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 1905

Montalt 600, un cim verge de bolos..funning AC/DC
|
dependenta + nolotils i valium V
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
meteocoll
CATmeteo Admin
Tren convectiu

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 34734

|
Vina a sopar un dia, i t'explicaré plans 
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
|
|
Sinner
CATmeteo Col.laborador
Línia de turbonada

Connectat
Gènere: 
Missatges: 30631

|
La meva piada....doncs...
Aneto, Taillón, Bastiments, Gra de Fajol, Freser, Infern, Gorgs , Puigmal, Segre, Petit Segre, Finestrelles, Pas dels Gosolans i la resta, <1500 en Montserrat i Andaluzas.
S'ha de ampliar ja, cony
|
|
|
|
|
En línia
|
Viladecans 23msnm Baix llobregat  
|
|
|
montgros
Cumulus Mediocris

Desconnectat
Missatges: 774
|
Hola,
aquí va la meva piada....res comparat amb les màquines que corren per aquí 
De moment, només posaré els que passen dels 4000 metres. En un altre moment, ja aniré posant els més baixos d'aquesta cota.
Kilimanjaro (Tanzània)--5895 m per la ruta Machame.
Cerro Chacaltaya (Bolívia)--5395 m. aquest és molt fàcil i gairebé no toques neu.
Bolívar (Venezuela)--5007 m. Aquest si que és difícil ja que cal fer passos de IV superior a 5000 metres....
Humboldt (Venezuela)---4942 m. Ascensió predominantment glaciar.
Mont Blanc (4810 m). Per la ruta dels 4000's.
Pico Espejo (Venezuela) 4765 m. . Fet en travessa des del Humboldt i el Bolívar.
Breithorn (4164 m).
A part, 110 tres-mils diferents als Pirineus. encara em queda l'altra meitat per a fer-los tots!!! 
De dos-mils i mils...ni els he comptat.
Salut!!!
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
meteocoll
CATmeteo Admin
Tren convectiu

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 34734

|
Entre els 3mils i això que has penjat ... no vegis quina piadota Miquel 
Has de trencar però, la barrera dels 6mil 
Jejeje
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
coyote
Cumulus

Desconnectat
Missatges: 113
|
mmm Éste tópic me suena de algo 
Mi humilde (y tan humilde) lista (por decir algo.. )
Alicante: Puig Campana (1406m) Murcia: El Relojero (609 m) Revolcadores: (2001 m) Palencia: Espigüete (2450 m) Peñaprieta (2539 m) Granada: La Sagra (2381 m) Mulhacén (3482 m) 2 veces Veleta (3392 m)
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
Gerard Taulé
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Missatges: 7213
El meteofanàtic de la illa de calor gironina
|
Jo he fet una miséria de cims en comparació amb vosaltres, però posaré tots inclosos els turons dels voltants de Girona (asterisc les d´aquest any): Bastiments 2881 m (*) (Ripollès) Vessant NE del Teide 2750 m (Tenerife) Pic de prop de Vallter 2530 m (Ripollès-Conflent) Baqueira 2500 m (part de dalt de Baqueira) (Vall d´Aran) Port de muntanya prop de l´Estany de la Llebreta (Alta Ribagorça) 2500 m Port entre l´Aneto i França (N Osca) 2600 m (no és un cim, però també és molt alt) Taga 2070 m (Ripollès) Puig Estela 2030 m, Ripollès (*) Turó de l´Home, Vallès Oriental, 1712 m Agudes, Vallès Oriental, 1707 m Comanegra 1530 m, Garrotxa (*) Puigsacalm 1515 m, Garrotxa Sant Jeroni (Montserrat) 1235 m, 4 vegades Mare de Déu del Mont (Garrotxa) 1123 m Sant Benet (Selva) 1120 m Rocacorba 995 m (Gironès) Santa Bàrbara (Selva) 854 m, 3 vegades Els Àngels 485 m (12 km des de Girona, 2 vegades), Gironès Sant Miquel (Gironès) 395 m (Gironès)
I el diumenge que ve espero fer el Puigmal (Ripollès), serà la meva muntanya més alta, 2913 m. Com podeu veure les muntanyes que faig jo són molt modestes, de no gaire dificultat.
|
|
|
|
|
En línia
|
Salt (Gironès), 84 m 15,4º, 750 mm, 41º i -7,8º Blog "El clima i la meteorologia" gerardtaule.blogspot.com www.acom.esLa meteorologia és la sal de la vida del meteofanàtic
|
|
|
|