Pàgines: [1]
|
 |
|
Autor
|
Tema: Un repte per als predictors de la casa, t'atreveixes?? (Llegit 308 vegades)
|
MeteoTortosa
Lo poal i la granera
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 11702

¿Quis custodiet ipsos custodes?
|
Tito micro, llevantada, rodamet, escarmarlà ros, empordanet, loriuesvida, parhelio, cerç, vacarissana, qui sigui...Un repte... Quin temps farà del 13 al 18 d'aquest mes a Londres?
Al qui s'apropi més a la realitat, prometo portar-li un detallet de la meva estada a Londres i enviar-li a la direcció que sigui.
Per si no havia quedat clar...dissabte a les 7:20 h, agafo l'avio cap a Heatrow.... 
|
|
|
|
|
En línia
|
Per fi he arribat a la puta maleida xifra dels 10.000 posts
|
|
|
llevantada
El pescador de L'Escala
Meteoclimatic projecte
Línia de turbonada

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 19662

Un xic de Tramuntana
|
segons els models a dia 11 d'octubre....a les 12Z
dia 13 i 14 : Cel variable amb algun plugim el dia 14 molt feble. Vent del SW .Temperature srelativament suaus , màximes de 17 a 19ºC
dia 15: Pas d'un front i pluja moderada a partir del vespre ,vent del SW moderat . Maximes més baixes .
dia 16: Pluja a primera hora de la matinada , gir dels vents al NW , la resta del dia no plourà i baixada de temperatures , suposo màximes d'uns 13-16ºC i mínimes d'uns 7-9ºC
dia 17 i 18 : Entrada de l'anticicló , temps molt assolellat , però amb la nit freda , potser baixeu dels 7ºC .
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
vacarissana
Cumulus Congestus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 1905

Montalt 600, un cim verge de bolos..funning AC/DC
|
Jo dic tot al revés que Llevantada
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
vacarissana
Cumulus Congestus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 1905

Montalt 600, un cim verge de bolos..funning AC/DC
|
vull la T-shirt!!! 
Bé...va, miraré mapes...total, per dir el mateix que el mestre Rebuff
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Empordanet
Il calçoto té sello.....
Línia de turbonada

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 22534

Nova Zodiac
|
Aqui tens la meva, i es bona per tu, del 13 al 18 tindras mes sol que pas nuvols i nomes un dia amb risc de pluja, i es el dilluns 15, quatre gotes a la tarda i para de contar, pero la resta fins hi tot calor donat l'epoca de l'any i la ciutat en concret, ja hem sabras dir
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|