Cal Meteocoll
Benvingut(da), Visitant/. Sisplau ingressar o registrar-se.
8 Octubre de 2008, 04:59:09
Inici Ingressar Registrar-se

La fotografia de la setmana
llums solars (McConell)
Foto de la setmana
Notícies: La instrumentació és bàsica en meteorologia. Vols compartir els teus coneixements?

+  Fòrum CATmeteo
|-+  Meteorologia
| |-+  Fòrum general de meteorologia i climatologia
| | |-+  Instrumentació
| | | |-+  NOTA DE PREMSA SÀPIENS/ NOTA DE PRENSA SÀPIENS
« anterior següent »
Pàgines: 1 2 [3] Anar Baix Imprimir
Autor Tema: NOTA DE PREMSA SÀPIENS/ NOTA DE PRENSA SÀPIENS  (Llegit 1084 vegades)
Empordanet
Il calçoto té sello.....
Línia de turbonada
*
Desconnectat Desconnectat

Gènere: Masculí
Missatges: 21937

Nova Zodiac

Re: NOTA DE PREMSA SÀPIENS/ NOTA DE PRENSA SÀPIENS
« Resposta #20 en: 16 Gener de 2006, 07:27:40 »

Si teniu decidit anar a divulgar-ho pels medis informatius o presentar alguna queixa en grup a on pertoqui, tingueu clar que s'ha de consultar un bon advocat per si de cas... no sigui que després de tot us "colin" alguna argúcia legal de les seves i diguin que heu embrutat el bon nom de l'empresa, us fotin una denuncia i ja la tenim liada... i a més si feu anar el nom de catmeteo.com, penseu que darrera d'aquest nom hi ha una/unes persona física en la que podeu involucrar.

Feu-ho però penseu bé en els ets i uts que poden sorgir.

Wink

Això de la premsa ja ho vaig proposar fa temps i des d'aquí ( o el aleshores Meteoclimatic ?) se'm va suggerir que esperèssim al final i comecèssim la reclamació per altres vies abans d'aquesta mena d'accions. Potser ja no ve d'aquí i esperem una mica més, però quan ho fem ... en tots els medis possibles.
Si si, no dic pas el contrari, però al lloro que les empreses fortes estan bregades en assumptes judicials i tenen molts €€€€ disposats a tal efecte Wink
Garilorro!!!!!!! tranquil que avans d'arrivar a aquets estrems haurem esgotat tota opcio possible, i per descontat qualsevol accio que involucres Catmeteo pel mitg seria consultada previament amb el/els seu/seus responsable/responsables........ ok/oks
En línia

Verges-Baix Empordà 23msnm 391.8mm al 2008

M E T E O V E R G E S . C A T
Patum
Fractocumulus
**

Missatges: 66

« Resposta #21 en: 16 Gener de 2006, 21:05:17 »

Jo em dic Aleix, de Berga, i també sóc dels damnificats. Sense tenir coneixements en dret o consum, estic completament convençut que una queixa formal no pot ser desestimada en aquest cas. Jo vaig trucar a Sàpiens i em van donar evasives ...
Important: a la propaganda del principi de la col·lecció hi deia, més o menys, "en cas d'exhaurir existències o per qualsevol causa, si no es pot servir aquest material se substituirà per un altre de qualitat igual o superior".
D'altra banda, no sé quin dia de la setmana al programa del matí del Bassas dediquen un temps a consultes i reclamacions d'aquest tipus i hi tenen el director de consum, o comerç, o una persona important així.

Per cert, heu pensat la possibilitat que els d'Oregon els hi encolomessin el sensor conflictiu als de Sàpiens sense que se n'adonessin?
Res més.
En línia
riudoms
Cumulus

Missatges: 114

« Resposta #22 en: 16 Gener de 2006, 21:17:40 »

"en cas d'exhaurir existències o per qualsevol causa, si no es pot servir aquest material se substituirà per un altre de qualitat igual o superior".

Hola Aleix.

El problema, es que el material substituit és d'una qualitat inferior, ni igual ni superior.

Vinga som-hi tots a fer pinya....
En línia

Empordanet
Il calçoto té sello.....
Línia de turbonada
*

Missatges: 21937

Nova Zodiac

« Resposta #23 en: 16 Gener de 2006, 21:49:53 »

Benvingut Aleix a la familia, si els de Oregon els hi han fotut un gol es el seu problema, no el nostre Wink
En línia

Verges-Baix Empordà 23msnm 391.8mm al 2008

M E T E O V E R G E S . C A T
Pàgines: 1 2 [3] Anar Dalt Imprimir 
« anterior següent »
Anar a:  

Ingressar amb nom d'usuari, contrasenya i durada de la sessió