Pàgines: [1] 2
|
 |
|
Autor
|
Tema: Comabona (Llegit 565 vegades)
|
torreneules
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 2642

fageda montseny
|
 |
Comabona
« en: 14 Octubre de 2007, 19:01:52 » |
|
Bon dia a tots!
El dia 12-10-2007 vaig fer aquest cim des de la banda que em faltava, sortint del refugi de l'Ingla, arribant al coll de Pendís i passant per la carena del Moixeró i Cadí. La ruta és bastant llarga, però no complicada, i amb unes vistes increïbles. Això si, estava a la vora del refugi amb més boletaires que bolets.. 
Ara les fotografies, l'ambient era completament de tardor, amb bonics colors als boscos, molta humitat i una mica de neu.
ara les fotografies!
Moixeró i Tosa d'Alp

Cadí i cim del Comabona al fons

Ja vistes cap al Berguedà, amb el Pedraforca i Comabona

Tot el Moixeró, Tosa d'Alp, Puigllançada, i al final les muntanyes del Ripollès ben nevades

Colors de tardor..

Cada cop més a prop del cim

Bonica foto, on es veu en primer terme el refugi del Prat d'Aguiló, al fons Estana i més al fons el Querforadat

Vistes des del cim:
Cadí

Pedraforca

Refugi del Prat d'Aguiló amb la pared del Cadí

El cim del Salòria!! dedicat als dos muntanyecs que jo sé!

Vall del Bastereny, amb Bagà al fons

Sol que ja es ponia..

això es tot!
|
|
|
|
|
En línia
|
hospitalet de llobregat, barri de sant josep **tota la terra que el meu cor estima, des d'aci es veu en serres onejar** 
|
|
|
|
|
|
|
Jack Frost
CATmeteo Col.laborador
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3568

Doncs això...!
|
 |
Re: Comabona
« Resposta #3 en: 14 Octubre de 2007, 19:57:58 » |
|
aiiisss, el Cadí... em falta moooolt per coneixer-lo a fons!!!  El camí no sembla gens complicat i les vistes genials! Recomanable per tots els públics!!!
Per cert, no ho dic pel Cadí, pot ser qualsevol altre fàcil però... es podria organitzar a mitjà termini una matinal pixapinera pastoril catmeteo, no? 
P.D: suposo que jo sóc l'altre Salorià, oi? 
P.D: ahir no vam trobar la "teva" castanyeda de Prades!
|
|
|
|
|
En línia
|
Poble Nou Jack Frost: figura llegendària que s'origina a Escandinàvia, on, segons la mitologia noruega, Karl, déu dels vents, tenia un fill anomenat Jokul o Frosti -Jokul significa caramell i Frosti gebre. La fantasmagòrica figura, semblant a un Elfo, és un personatge imaginari que apareix en les històries tradicionals i se suposa que traça les figures que apareixen en el gebre; representa, per tant, el fred. (R.Hardy: El libro del Clima. Vol I) Una de les coses més maques que m'han dit en molt temps:"dons que.. estic molt contenta de que hi hagi gent com tu que sense casi coneixe'm em vulgui ajudar i ensenyar tantes coses, mai m'hauria pogut imaginar que una aficio com la meteo em fes coneixer a gent tant bona i agredable.. i que al final acaben siguent molt mes importants que no pas el fet de que caigui 1 metre de neu" 
|
|
|
|
|
Zuco
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 6120

Palma - capital mallorquina
|
 |
« Resposta #5 en: 14 Octubre de 2007, 20:12:58 » |
|
una zona preciossa!!! quin goig veure neu!
enhorabona pel report
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Risi
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 2474

el piri a vista d'ocell
|
 |
« Resposta #6 en: 14 Octubre de 2007, 21:02:54 » |
|
Per cert, no ho dic pel Cadí, pot ser qualsevol altre fàcil però... es podria organitzar a mitjà termini una matinal pixapinera pastoril catmeteo, no? 
Ei idea genial 
jo m'apunto a fer una sortida per el meu estimat Cadí, com no 
però no faré de guia malgrat conèixer be la zona, vist la fama que m'he guanyat darrerament 
crec que el Torreneules ja s'ho coneix prou be, per fer-nos perdre a tots sense problemes 
ara en serio m'apunto la possibilitat de fer-hi una excursioneta, a veure qui s'anima, que val la pena i es fàcil
|
|
|
|
|
En línia
|
Serralada del Cadí des de La Seu  *Cuando los ángeles lloran, llovera..*
|
|
|
|