Pàgines: [1] 2
|
 |
|
Autor
|
Tema: Posicionament Sensor Temperatura (Llegit 723 vegades)
|
Phoenix
Cumulus Congestus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 1430

Everest..... el meu repte d'aquesta vida... :)
|
Hola a tothom, he començat a registrar temperatures fa 2 dies i encara estic comprovant que sigui tot el més correcte possible.
Tinc un petit problema, Primer vaig col·locar el sensor exterior penjat en un lloc del balcó on no li tocava es sol ja que hi ha hombra, però a la resta del balcó si que hi toca i crea un microclima que acava escalfant el sensor més del conte (ahir vaig arribar a una màxima de 19,8ºC).
Ara he optat per posar el sensor pensat al costat de la finestra de la meva habitació, i no se si em trobaré amb altres problemes, per exemple:
Visc en un 6é pis i la meva habitació dona a una zona bastant oberta, tinc una vista de tota la Mola de Sant LLorenç de Munt bastant bona, però bueno, allí potser els corrents d'aire... encara que no siguin gaire potents... ¿¿podrien modificar gaire la temperatura del sensor?? Ja que mireu el que obtinc ara mateix en el balcó i a la finestra de la meva habitació (que no toca el sol!):
Balcó, temperatura actual 13:05: 16ºC Finestra, temperatura actual 13:05: 13,2 ºC
La diferència es prou important i ambós termòmetres es troben a l'ombra.
Em podrieu donar algun consell? ?? Moltes gràcies!!!
Aquí us adjunto algunes fotos xq us feu una idea.
punt verd-- on hi habia possat el sensor i he arribat a 19,8 ºC màxima.
Si hus fixeu bé, en la segona foto, al fons i a l'esquerra d'una grua "blava" s'observa el símbol de la UAB. (Així ja sabeu més o menys a la zona on visc.)
[annex esborrat per l'administrador]
|
|
|
|
|
En línia
|
 Cerdanyola del Vallès - Serraparera
|
|
|
g-force
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Incus

Connectat
Gènere: 
Missatges: 6401

Ibiza ciudad
|
Creo que el de la ventan ae smas correcto, si te buscas una garita tipo davis, te olvidarias si le dan los rayos del sol o no, con esta garita los lugares donde ubicar el sensor creceria mucho.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
|
|
Riddle
CATmeteo Col.laborador
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 14093

|
Hola Albert
Sens dubte has de col·locar el sensor a la part nord, ja que segons veig al plànol que has fet, a la terrassa aquesta que dóna al sud, sud-oest, la temperatura et pujará molt... i conseqüentment les màximes se't dispararàn. Has de situar el sensor en el lloc més airejat possible i sobretot allunyat dels rajos solars... La posició del sensor a la finestra, tal com mostres més amunt, crec que és la més adequada. Les màximes seràn més raonables i el sensor podrà captar millor la baixada de temperatures de la nit, és a dir, la mínima.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Egarenc
No ssieennto la visstaaa....
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 9991

|
Això no hauria d'estar a "instruments"?
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
llevantada
El pescador de L'Escala
Meteoclimatic projecte
Línia de turbonada

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 19009

Un xic de Tramuntana
|
pues , poca cosa mes a dir , sembla que la del N ja et maraca bé .. la temperatura quasi sempre millor cap al N ....., si t'es possible millor així , sinó le smàximes s'enfilen massa , com ja has vist que et passa a la cara sud 
per lo del aire i el vent és un problema que semple tindras al menos que no estiguis en un lloc bastant tancat i tapat sobretot a N-NW , però és el que hi ha ... amb nits amb vent potser notes que la minima baixa menos , però ja és això , en si ens passa a tots ... lo unic que tens que procurar es que el sensor no et surti volant
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|