Cal Meteocoll
Benvingut(da), Visitant/. Sisplau ingressar o registrar-se.
13 Octubre de 2008, 01:32:18
Inici Ingressar Registrar-se

La fotografia de la setmana
llums solars (McConell)
Foto de la setmana
Notícies: La instrumentació és bàsica en meteorologia. Vols compartir els teus coneixements?

+  Fòrum CATmeteo
|-+  Meteorologia
| |-+  Fòrum general de meteorologia i climatologia
| | |-+  Instrumentació
| | | |-+  Climaprediction.net
« anterior següent »
Pàgines: [1] 2 3 Anar Baix Imprimir
Autor Tema: Climaprediction.net  (Llegit 709 vegades)
Garíl
L'empordaniccio es un mafiós ¡¡¡¡¡¡¡
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus
Connectat Connectat

Gènere: Masculí
Missatges: 13007

Sé de uno que se ha puesto palote...... XD

Climaprediction.net
« en: 13 Gener de 2006, 15:04:38 »

La majoría ja coneixeu el climaprediction, o si no es així, aquí teniu l'enllaç:

http://www.climateprediction.net/versions/CA/index.php

La meva pregunta es:

Si algú de vosaltres usa el programa per fer calculs, us posa la CPU al 100% tota l'estona ?

Es que a mí m'agradaría col-laborar, pero tampoc vull cremar el processador en 4 dies...

Salut ¡¡¡¡
En línia

Cambrils (Tarragona)
Rainwise MKIII Professional + Datalogger + Oracle
www.meteocambrils.com
www.meteoclimatic.com

Sinner
CATmeteo Col.laborador
Línia de turbonada
*
Desconnectat Desconnectat

Missatges: 30342

Re: Climaprediction.net
« Resposta #1 en: 13 Gener de 2006, 16:11:43 »

No el cremes, ja t'ho dic jo  Wink Wink
En línia

Viladecans 23msnm Baix llobregat

Garíl
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus
Connectat Connectat

« Resposta #2 en: 13 Gener de 2006, 16:14:52 »

Si ja pero amb la cpu al 100%, els ventiladors rutllen més estona (els del mac son automatics com els dels portàtils).... i et ralentitza bastant l'ordinador encara que hagi l'opció d'habilitar els recursos cap al sistema i en ultim terme el climaprediction.

Undecided
En línia

Cambrils (Tarragona)
www.meteocambrils.com
www.meteoclimatic.com

Sinner
CATmeteo Col.laborador
Línia de turbonada
*

« Resposta #3 en: 13 Gener de 2006, 16:18:44 »

Si ja pero amb la cpu al 100%, els ventiladors rutllen més estona (els del mac son automatics com els dels portàtils).... i et ralentitza bastant l'ordinador encara que hagi l'opció d'habilitar els recursos cap al sistema i en ultim terme el climaprediction.

Undecided

Res res...els mac són maquinetes per això, no et preocupis
En línia

Garíl
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus
Connectat Connectat

« Resposta #4 en: 13 Gener de 2006, 16:25:45 »

Undecided

Maquinetes ?? a que et capo ¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡ 

Grin Grin Grin Grin
En línia

Cambrils (Tarragona)
www.meteocambrils.com
www.meteoclimatic.com

Cota
Papa Cota
Cumulonimbus Capillatus

Missatges: 8597

Un bitxo a casa....

« Resposta #5 en: 13 Gener de 2006, 16:32:57 »

Undecided

Maquinetes ?? a que et capo ¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡ 

Grin Grin Grin Grin
Maquinetes, diu.... On està aquest programa que m'el menjo amb patates mentre veig un dvd, cullons!!!
En línia

Pallejà, a 41 msnm... amb el Llobregat als meus peus i la Montse treient el nas..

El meu equip de butxaca....

Pilgrim Corleone "il Piccolo Bambino"
También conocido como El Piyayo
Cumulus Congestus
*

Missatges: 1104

Joey, Johnny, Marky, Dee Dee

« Resposta #6 en: 13 Gener de 2006, 17:02:36 »

Yo no doy la talla............ snif snif........... Cry Cry Cry Cry

Pentium III a 533 MHz.......... Cry Cry Cry Cry

PD: Aunque eso sí...... desde hace más de 6 años esos 533 Mhz se han ganado el cielo a pulso.......... y que me duren.......... Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin
En línia

Lo hicieron porque no sabían que era imposible

¿Cuántos cestos de tierra tiene esa montaña? Si el cesto es grande... uno

Saludetes desde.........................

Grin Grin Grin ¡¡¡Ya no estoy en los mandriles!!! Grin Grin Grin

Sinner
CATmeteo Col.laborador
Línia de turbonada
*

« Resposta #7 en: 13 Gener de 2006, 17:03:40 »

Yo no doy la talla............ snif snif........... Cry Cry Cry Cry

Pentium III a 533 MHz.......... Cry Cry Cry Cry

PD: Aunque eso sí...... desde hace más de 6 años esos 533 Mhz se han ganado el cielo a pulso.......... y que me duren.......... Grin
Grin Grin Grin Grin Grin Grin

Nen...Celeron 600mhz, y va como la seda  Grin Grin Grin
En línia

Pilgrim Corleone "il Piccolo Bambino"
También conocido como El Piyayo
Cumulus Congestus
*

Missatges: 1104

Joey, Johnny, Marky, Dee Dee

« Resposta #8 en: 13 Gener de 2006, 17:12:47 »

Es que tengo medio petada también la placa base y hay veces que tarda en arrancar (se queda "pensando" en la secuencia de arranque, a veces más de media hora Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided hasta que por fin se le enciende la bombilla y chuta........). Por eso lo dejo siempre encendido. Una vez al mes reinicio rápido y todos felices........ en los reinicios desde "caliente" nunca falla....... debe ser algún relé que le afecte la temperatura de funcionamiento Undecided Undecided Undecided Undecided...... (y eso que tengo güindous........ eh!!!!!! (en éste Grin Grin)....... a ver quién tiene un güindous encendido un mes sin que pete..... ja jaaa jaaaaaaa......... Grin Grin Grin ).

Paso de meterle más tralla de la que ya le he dado......... En su senectud se merece estar relajadito.......... Grin Grin Grin

Estoy en trámites de aumentar "un poquito" la potencia del bicho (bichito).......... pero tiempo al tiempo........ Grin Grin Grin Grin Grin

Bueno, voy a hacer una pruebecilla a ver qué tal responde y si no desinstalo y hago limpieza del mierda-registro de mierdous........ Lips Sealed Lips Sealed Lips Sealed Lips Sealed

Siempre que desintalo algo limpio lo mejor que puedo el cutre-registro ese......... y parece que por ahora funciona Grin Grin Grin.......... Un mes seguido con mierdous y sin cuelgues Cheesy Cheesy Cheesy, y virus este ordenata nunca ha tenido........... Grin Grin Grin.......... Esto es de libro Guinnes de los Records......... .

PD: El reinicio mensual se lo hago como simple medida aséptica y que libere memoria y borre archivos temporales y tal........... Grin Grin Grin.............
En línia

Lo hicieron porque no sabían que era imposible

¿Cuántos cestos de tierra tiene esa montaña? Si el cesto es grande... uno

Saludetes desde.........................

Grin Grin Grin ¡¡¡Ya no estoy en los mandriles!!! Grin Grin Grin

.
El Sappo Siffredi!
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Incus

Missatges: 6820

« Resposta #9 en: 13 Gener de 2006, 17:25:21 »

Es que tengo medio petada también la placa base y hay veces que tarda en arrancar (se queda "pensando" en la secuencia de arranque, a veces más de media hora Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided hasta que por fin se le enciende la bombilla y chuta........). Por eso lo dejo siempre encendido. Una vez al mes reinicio rápido y todos felices........ en los reinicios desde "caliente" nunca falla....... debe ser algún relé que le afecte la temperatura de funcionamiento Undecided Undecided Undecided Undecided...... (y eso que tengo güindous........ eh!!!!!! (en éste Grin Grin)....... a ver quién tiene un güindous encendido un mes sin que pete..... ja jaaa jaaaaaaa......... Grin Grin Grin ).

Paso de meterle más tralla de la que ya le he dado......... En su senectud se merece estar relajadito.......... Grin Grin Grin

Estoy en trámites de aumentar "un poquito" la potencia del bicho (bichito).......... pero tiempo al tiempo........ Grin Grin Grin Grin Grin

Bueno, voy a hacer una pruebecilla a ver qué tal responde y si no desinstalo y hago limpieza del mierda-registro de mierdous........ Lips Sealed Lips Sealed Lips Sealed Lips Sealed

Siempre que desintalo algo limpio lo mejor que puedo el cutre-registro ese......... y parece que por ahora funciona Grin Grin Grin.......... Un mes seguido con mierdous y sin cuelgues Cheesy Cheesy Cheesy, y virus este ordenata nunca ha tenido........... Grin Grin Grin.......... Esto es de libro Guinnes de los Records......... .

PD: El reinicio mensual se lo hago como simple medida aséptica y que libere memoria y borre archivos temporales y tal........... Grin Grin Grin.............

Yo hace dos años que lo tengo...
En línia
Pàgines: [1] 2 3 Anar Dalt Imprimir 
« anterior següent »
Anar a:  

Ingressar amb nom d'usuari, contrasenya i durada de la sessió