Cal Meteocoll
Benvingut(da), Visitant/. Sisplau ingressar o registrar-se.
7 Setembre de 2008, 08:29:16
Inici Ingressar Registrar-se

La fotografia de la setmana
Menorca (Garrotxi)
Foto de la setmana
Notícies: La informació meteorològica al minut en el nostre fòrum de seguiments!

+  Forum CATmeteo
|-+  Temes diversos
| |-+  El punt de trobada
| | |-+  Crònica trobada boletaire
« anterior següent »
Pàgines: [1] 2 Anar Baix Imprimir
Autor Tema: Crònica trobada boletaire  (Llegit 681 vegades)
Gerard Taulé
Cumulonimbus Incus
Desconnectat Desconnectat

Missatges: 6427

El meteofanàtic de la illa de calor gironina

Crònica trobada boletaire
« en: 21 Octubre de 2007, 20:21:01 »

Fa 20 minuts que he arribat de la trobada boletaire.

El dilluns vaig marxar a les 8,50 de casa, pensant que l´autobus sortia a les 9,30, i sortia a les 9,15, vaig arribar a les 9,19 a l´estació d´autobus de Girona, i vaig haver de trucar en Mandor que se m´havia escapat l´autobus que en Surfin no em vingués a buscar.

Els autobusos són lents, no passen pels llocs normals, fan més voltes que un tiovivo i són caríssims, 6,20 euros de Girona a Olot, quan un bitllet de tren a Barcelona val 5,50. Doncs vaig arribar a les 11,45 a Olot, 15 minuts més tard del que deia l´horari. Vaig baixar i em vaig trobar en Surfin, que pacient fumava un caliquenyo, pensant, ai, aquest com se li hagi escapat, el capo... Grin Grin Grin

A les 12,20 hores vam arribar a l´alberg. Ens vam saludar tots i a dinar, que ja se m´havia obert esperant l´autobus a Girona (que de fet no l´havia esperat, havia anat a la biblioteca de l´universitat a fer fotocòpies en francés sobre el canvi climàtic).

Vam menjar macarrons, menjar que m´encanta, i vaig repetir per variar  Evil Evil Evil.
Després de menjar alguns se van anar a dormir, cansats de buscar bolets el matí (Mandor  Wink Wink Wink). I altres vam anar a buscar bolets, MeteoBDN, Llevantada, Roberto, Surfin i jo, en la meva expedició, els altres suposo que també hi anirien, però van marxar després.

Vam anar pujant, i el camí es feia lleuger, però va haver-hi un moment que el pendent es va quadriplicar, i el bosc es va fer més espès i ja vaig començar a bufar  .
Ens vam repartir els grups a posteriori, i de manera no premeditada i jo vaig anar amb en Surfin i en Roberto. Jo com que sóc un neòfit en el tema, doncs els preguntava, aquest bolet és tòxic? Com es diu aquell bolet?

Ells m´ensenyaven on n´hi havia un, però curt de vista com sóc, només veia els més grossos, i com els malparits s´amaguen molt bé, no veia els petits. Vam trobar sobretot camagrocs, rovellons i fredolics o fredelucs com diu en Surfin. En Roberto em deia que els bolets notaven la meva presència, així on passava jo, hi havia 3 tipus de bolets, els que arrencava, els que quedaven lleugerament aixafats perquè jo els trepitjava, i els que quedaven ben aplanats, perquè m´hi seia amunt. Perquè clar, això d´anar buscar bolets és molt més cansat del que em pensava, i clar com estan a terra t´has d´ajupir, i mentres no rebaixi la panxa, m´haig d´asseure per agafar-los  Tongue Tongue Tongue.

De tornada a  l´alberg vam baixar per un camí que no era camí, era una torrentera, i la mala pécora relliscava, si ho arribo a saber porto unes bambes de muntanya i no el que portava jo que és per anar a les Deveses de Salt que és superpla. Doncs vaig relliscar, en Roberto patia que em matés, passàvem per uns barrancs que no vegin on crien els escurçons, no vegis les desventures, ara, una branca aquí, ara per poc me treu l´ull, quin martiri Embarrassed Embarrassed Embarrassed.

Vam arribar sans i estalvis a l´alberg. I llavors vam quedar per anar a prendre un toc a Sant Joan. Feia fresqueta, uns 12º a les 18,40 hores, però en Mandor i en Bigstorm anaven en màniga curta. Vam xerrar animadament al bar  i després ens vam tornar a l´alberg. Ara ja feia fred de veritat, uns 6º abans d´arribar a l´alberg (20,15 hores).

Com marca la tradició  Grin Grin Grin vam tenir un petit problema. El 4-4 d´en Mandor no s´engegava quan havíem de tornar a l´alberg i vam haver de conectar la bateria del motor d´en Mandor al d´en SantFeliuenc. Abans per passar el fred en Sinner va fer les seves gracietes típiques, volent-se posar a fer llums amb unes llanternes a en Santfeliuenc, després es volia connectar la bateria als o...   Lips Sealed Lips Sealed Lips Sealed

Vam menjar fora al sopar, unes torradetes amb truita, vaig repetir  . També unes croquetes, i sopa  Tongue Tongue Tongue.

En Roberto ja havia marxat abans d´anar cap a Sant Joan, s´havia acomiadat, tenia feina amb l´estació 

Per cert a casa els bolets que he trobat haig de dir que els he cullit jo, no que me´ls han cullit, haig de quedar bé  amb la family .

Com era molt aviat quan vam acabar de sopar vam fer vàries activitats abans de dormir, principalment 2, menjar i beure alcohol, fanta, Granini, etc.

Vam xerrar molt animadament, amb l´Olotí, la Sandra, la xicota d´en Sinner, la xicota d´en Meteosee, Nip-nip, dona d´en Nip-Nip, vam explicar coses de por, i vam vàries bestieses.

En Sinner portava un artilugi, una mena de cosa rodona que l´havies de moure amb la mà, donant voltes al canell, fent que es revolucionés una cosa que hi ha dins, que ara no m´enrecordo, i aconseguir que es posés les màximes revolucions, en Sinner va passar de les 10000, en Meteosee de les 9000, i els altres ja no podíem competir. Es veu que aquest "joguet" serveix per als astronautes de  la NASA perquè tinguin força quan estan sense gravetat, perquè se n´entrenin si no ho entès bè  Tongue Tongue Tongue.

En Sinner va proposar un joc, havíem d´aixecar els pesos pesants del fòrum, i ho feíem 2 vegades, primer no els aixecàvem, però després els que l´havien d´aixecar posaven les mans al cap del que aixecaven, i el podien aixecar, cosa que funcionà amb en  Meteosee i amb mi, però no en Mandor que es va agafar a la taula, pillo ell  Cool Cool Cool.

Després vam jugar amb una bossa plena d´aigua al carrer amb el fred que fotia, prop de 0º, en SantFeliuenc me la va passar a mi, ja estava a punt de trencar-se jo la vaig passar a en Mandor, es va trencar i va remullar-se ell i en Bigstorm

.

Després ens vam anar a dormir, nit, sense gaires incidents remarcables, apart dels roncs dels roncadors habituals.  Cool Cool Cool

Avui ens hem aixecat ben d´hora i havia glaçada, he deixat un termòmetre al carrer ha marcat 0,5º de mínima, però penso que com que estava al cantó de la paret segurament s´ha baixat a -0,5º o a -1º. Al terra teníem -2,5º. Tot el terra estava ben gebrat, idem els cotxes. Tot i això, en Sinner, Mandor i Bigstorm han sortit en màniga curta 

Hem anat a buscar bolets, i un altre cop en Mandor s´ha quedat despenjat, havíem de marxar junts de Sant Joan, i no ens hem quedat entesos. Roll Eyes Roll Eyes Roll Eyes

Hem anat al coll de Santigosa i no n´hem trobat gaires de bolets, no era massa bo aquell bosc. L´Egarenc n´ha trobat molts, però en Bigstorm ja li ha dit que algun que ha trobat era tòxic. La seva mare se´n feia creus  Evil Evil Evil

Hem tornat a l´alberg, ara sense incidents i hem dinat. Abans ha marxat la Sandra i en Santfeliuenc.

Hem menjat com uns lladres.

Bolets, canelons, bolets, amanida, no he deixat res per verd Grin Grin Grin.

Després del menjar m´he acomiadat de tots els col.legues de la trobada, he baixat amb en Meteosee i la seva xicota. Perdona´m, és que ara no em surt el teu nom!!!!

Ells anaven a terres tarracos i m´han portat a l´estació de Granollers, que ha costa una mica de tribar-la Roll Eyes Roll Eyes Roll Eyes

M´he hagut d´esperar quasi 2 hores el tren, perquè un tren que anava a Girona no parava a Granollers, i al final he arribat a Girona idesprés a Salt, i ara me´n vaig a les Deveses!!! Kiss Kiss Kiss

Una gran trobada gastronòmica, boletaire, campestre, eròtica (els "arrumacos" i petons de la xicota d´en Sinner (perdona´m ara no em surt el teu nom) amb en Sinner, assolellada, freda-calenta, per recordar!!!!

Una gran abraçada !!!!
En línia

Salt (Gironès), 84 m
15,4º, 750 mm, 41º i -7,8º
Blog "El clima i la meteorologia"
gerardtaule.blogspot.com
www.acom.es

La meteorologia és la sal de la vida del meteofanàtic
Gerard Taulé
Cumulonimbus Incus

Missatges: 6427

El meteofanàtic de la illa de calor gironina

Re: Crònica trobada boletaire
« Resposta #1 en: 21 Octubre de 2007, 20:28:14 »

La xicota d´en Sinner és de Velez Blanco (Almeria) i es diu Lucia.
La xicota d´en Meteosee és de Reus i es diu... , és que no em surt!!!!

Es diu Iolanda!!!

Quina memòria que tinc, quan vull, i  a vegades falla!!!
En línia

Salt (Gironès), 84 m
15,4º, 750 mm, 41º i -7,8º
Blog "El clima i la meteorologia"
gerardtaule.blogspot.com
www.acom.es

La meteorologia és la sal de la vida del meteofanàtic
Meteosee
Dame un orujo...dame dos...dame tres.....
Cumulonimbus Calvus
**

Gènere: Masculí
Missatges: 3544

Rumio?, doncs existeixo... i segueixo rumiant...

« Resposta #2 en: 21 Octubre de 2007, 20:48:08 »

Molt bé per la crónica Gerard i celebro que t'ho hagis passat tan bé. Al final veig que ja t'has enrecordat de tots els noms, je,je...

Llàstima que el tren hagi trigat tant, però encara sort que ha arribat sense problemes, perque tal com està la Renfe...  Evil

Vinga, molts ànims i a tirar endavant!  Wink
En línia

www.meteosee.com

Reus                   Miami-Platja                   Segur de Calafell
llevantada
El pescador de L'Escala
Meteoclimatic projecte
Línia de turbonada
*

Missatges: 18617

Un xic de Tramuntana

« Resposta #3 en: 21 Octubre de 2007, 21:03:25 »

Bona Crònica Gerard!  Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy

ei , la bosa amb aigua del sinner , no era ben be una bossa  Grin Grin Grin Grin 0osti pobre bigstorm quina mullena 
En línia

SANT REBUF (en plena forma)

http://meteosantandreu.blogspot.com/ (Blog)
http://picasaweb.google.com/llevantada (àlbum fotos)

La Màgia de l'Esbotzada, esperit Lassús 1960/2006

Sempre tornaré                                         
a la nostra platja
les ones no em deixen mu mare
allunyar-me'n massa
Sinner
CATmeteo Col.laborador
Línia de turbonada
*

Missatges: 29947

« Resposta #4 en: 21 Octubre de 2007, 21:49:38 »

Home..una bossa...una bossa...

Gerard, no canviïs mai, si us plau
En línia

Viladecans 23msnm Baix llobregat

MeteoCerdanyola
Cumulonimbus Incus

Missatges: 7085

Estiu DIVUIT [18]!

« Resposta #5 en: 21 Octubre de 2007, 21:57:01 »

Bona i extensa crònica  Grin

Be encantat d'haver dinat enfront teu   
En línia

Cerdanyola del Vallès, Vallès Occidental - 120 mnsm.
Observatori Cerdanyola Centre -  Observatori Cerdanyola Serraparera
Meteosee
Cumulonimbus Calvus
**

« Resposta #6 en: 21 Octubre de 2007, 21:59:03 »

Home..una bossa...una bossa...

Gerard, no canviïs mai, si us plau

Psé, doncs podria passar per bossa, mira, mira...

* P1030701.JPG (76.6 KB, 800x600 - vist 114 vegades.)
En línia

www.meteosee.com

Sinner
CATmeteo Col.laborador
Línia de turbonada
*

Missatges: 29947

« Resposta #7 en: 21 Octubre de 2007, 22:01:47 »

Que cara de enchufaos, la virgen
En línia

Viladecans 23msnm Baix llobregat

Meteosee
Cumulonimbus Calvus
**

« Resposta #8 en: 21 Octubre de 2007, 22:04:36 »

Que cara de enchufaos, la virgen

Pues eso no es nada, espera, espera...

Vaya jetos!!   
En línia

www.meteosee.com

santfeliuenc
absolut + naranja
Cumulonimbus Incus

Missatges: 6731

« Resposta #9 en: 21 Octubre de 2007, 22:50:14 »

Gerard, impresionante cronica, como siempre....
En línia

sant feliu de llobregat 24 msnm
min abs 2000-5   -3.8º
Pàgines: [1] 2 Anar Dalt Imprimir 
« anterior següent »
Anar a:  

Ingressar amb nom d'usuari, contrasenya i durada de la sessió