Pàgines: [1]
|
 |
|
Autor
|
Tema: Rellotge meteorologic (Llegit 440 vegades)
|
MeteoTorre
SCM

Connectat
Gènere: 
Missatges: un munt

Visc a BCN treballo a TGN i visc a La Torre
|
M'agradaria comprar-me un rellotge meteorologic d'aquests que posa temperatura pressio etc... Algu em pot aconsellar. Gràcies. A veure si algu en te algun i em diu com li va.
A veure si em podeu orientar amb models webs i llocs a BCN on poden anar a triar i remenar.
Gràcies
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
|
|
MeteoTorre
SCM

Connectat
Gènere: 

|
He mirat per internet i he vist que els Suunto Vector estan molt be tambe no algu em pot informar. Gràcies
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Rodamet
Rodassic Park
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Missatges: 9134

El agua, ese recurso necesario...
|
He mirat per internet i he vist que els Suunto Vector estan molt be tambe no  algu em pot informar. Gràcies  el mejor
yo lo tengo uno de esa marca de hace años
ahora, olvidate de mirarte la muñeca y saber que temperatura que hay eh!! te hará una mezcla de exterior y corporal 
con un paquete de bridas y colgando el reloj un ratillo si, pero un ratillo eh!
ah y cada vez que salgas de casa, has de ajustar el altimetro, basandote en la altitud de tu casa como base, porque el altimetro va ligado a la presión si esta varia tu casa varia de metros 
en definitiva, ideal para montaña o pesca etc...y mantenerlo a base de bridas, no sirve para mucho en una muñeca, bueno la altimetria si, en caso de montaña, verás desniveles, etc...
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
maresme
Cumulonimbus Incus

Connectat
Gènere: 
Missatges: 5370
|
La meva dona me'n va regalar un de molt bo, pero es bastant car. Un tag Heuer (suis). Te presio, temperatura, bruixola, alcada sobre el nivell de mar, cronometre, alarma, i marca la hora analogica i digitalment. Esta molt be, pero el preu pica bastant...
|
|
|
|
|
En línia
|
Pluges 2008 Vilassar de Mar. (10 msnm) Gener: 16,5 mm Febrer: 27,6 mm Març: 46,1 mm Abril: 31,0 mm Maig: 99,6 mm Juny: 90,9 mm --------------------------- Historic: 2007: 344,1 mm 2002: 1062 mm 2006: 413,8 mm 2001: 394,8 mm 2005: 555,5 mm 2000: 471,0 mm 2004: 538,0 mm 1999: 395,8 mm 2003: 578,0 mm
|
|
|
|
|
Frank242
Cumulus

Desconnectat
Missatges: 107

Chirivella (L'Horta Sud) - Valencia
|
Jo tinc este:

Te bruixula digital, altimetre, barometre, temperatura i tot el que els atres rellonges, hora i tot aixo. Es carrega en el sol. El tinc ja 1 any i poc i estic molt satisfet, es el que porte sempre. L'altimetre si abans d'eixir el calibres be, es molt fiable. La temperatura, com t'han dit, per saber l'ambiental, tens que deixar-lo penjat uns 15 minuts.
Vaig comprar-lo en ebay.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
MeteoTorre
SCM

Connectat
Gènere: 

|
Vaja jo el volia mes que res per la temperatura perque jo d'escalar i tot aixo doncs res de res . De totes maneres gracies a tots per els consells
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Pàgines: [1]
|