Pàgines: 1 [2]
|
 |
|
Autor
|
Tema: Nevadeta d'avui (Llegit 867 vegades)
|
|
|
EIRECAT
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 2162

JA ESTAN AQUÍ !!!
|
Ostres andreu, quins paisatges més guapos teniu per alla d'alt. Aixó sí, la fresca què deus passar treballant ja desde fa uns dies, deu ser guapa.
Apa, ens veiem. Potser més aviat del que voldries ............. jejeje
Salut,
|
|
|
|
|
En línia
|
Envieu-nos les vostres imatges de fenòmens meteorològics, món natural, mediambient ... a meteobarcelona - sergiloja@hotmail.comMeteoBarcelonaSeguiment d'Huracans - Temps actual a Barcelona - Dades ... i molt més a ...  Estació termopluviometrica ubicada al barri barceloní de Vallcarca, al peu del tibidabo. A 155 msnm / 41º 21' 52" N / 2º 08' 21" E Setembre - 0.0mm2008 - 327.9mm
|
|
|
Risi
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 2429

Ibón de Plan, per perdre-s’hi
|
Wauuu!! Ja hi ha ganes de trepitjar neu un altre cop i tornar a veure la tanqueta de retevision, aquesta que mai surt a les fotos  De moment ens endinsarem a l'hivern gràcies a les teves fotos. Espero fer-ho en persona aviat. Saludus! 
Ei Joan, be aviat ja et pots preparar per anar per aquelles contrades amb neu 
i be la tanqueta, està un pel vista si, però es que no hi molta mes cosa per allà al cim 
ens veiem aviat
Quin mono de nou que m'esta entrant de mala manera. Si ara quedessin 4 o5 mesos per esquiar de nou em moriria de pena al emu escriptori. Gràcies Andreu per despertar noves sensacions en mi 
Ei t'espero per fer unes baixadetes amb esquis aquest any 
Les primeres de la temporada....Estic ja esperant els grans reports hivernals.
seria el que mes il.lusió em faria Lluís, poder penjar molts reports hivernals, senyal de que tenim unes bones precis, que bona falta fan
Ostres andreu, quins paisatges més guapos teniu per alla d'alt. Aixó sí, la fresca què deus passar treballant ja desde fa uns dies, deu ser guapa.
Apa, ens veiem. Potser més aviat del que voldries ............. jejeje
Salut,
Ei Sergi, de bona rasca hi ha ratos que si en paso si, i ja tinc de ganes de que ens veiem hi tan, i mai es prou aviat
|
|
|
|
|
En línia
|
Serralada del Cadí des de La Seu  *Cuando los ángeles lloran, llovera..*
|
|
|
Fred siberiá
Cumulus Mediocris

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 757

Aigua fresca, un manjar a l´estiu
|
Que guapo! Síntoma que ja s´acosta l´hivern...
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
-Gregal-
Assessor nivològic
Cumulonimbus Incus

Connectat
Gènere: 
Missatges: 4684

|
Precioses 
Vull veure-ho a la serra aquest Novembre!!
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Zuco
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 5661

Palma - capital mallorquina
|
Unes imatges de lo més bonic, sabent que estam encara a l´octubre; per enèsima vegada , Risi, felicitats, per les teves fotos...
És un plaer trobar a gent tan bona fent fotos i que traballi normalment a 2300 m.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Gerard Taulé
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Missatges: 6422
El meteofanàtic de la illa de calor gironina
|
Fotos maques, encara és poca neu, però som a l´octubre. Esperem que al novembre en faci més, i l´hivern sigui de molta neu!!
|
|
|
|
|
En línia
|
Salt (Gironès), 84 m 15,4º, 750 mm, 41º i -7,8º Blog "El clima i la meteorologia" gerardtaule.blogspot.com www.acom.esLa meteorologia és la sal de la vida del meteofanàtic
|
|
|
|
|
parhelio
el Martín Rubio del foro
Cumulus Congestus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 1582

El maleït torna a sonar a hores intempestives
|
Quina enveja, que guapo!. Demà pot estar encara més bonic, li ha de cascar fins demà al matí. Que ho disfrutis.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Pàgines: 1 [2]
|