Pàgines: [1] 2
|
 |
|
Autor
|
Tema: Tomàs Molina a Calonge (Llegit 770 vegades)
|
MeteoCat-longe
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 5045

Informàtic desaprofitat
|
Doncs això, (no se si va aquí) 
Tomàs Molina ve a Calonge a fer una conferència sobre com afecta el canvi climàtic a les vinyes.
http://www.calonge.cat/contingut/2278.pdf
Si algú pot venir, es fa el dissabte 10 de novembre a les 20:00 a la Sala Fontova de Calonge. Si no hi ha res de nou jo hi aniré. Si algú vol o pot venir...
Si algú necessita saber com arribar... etc, etc, us puc posar plànols i tot (que amb lo gran que és el poble... )
apa, ja direu alguna cosa.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Empordanet
Il calçoto té sello.....
Línia de turbonada

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 22067

Nova Zodiac
|
Oido!!!!!! cocina!!!!!!!!! vist Jordi, es fara el que es podra de totes formes si enganxem al Molineta i li fem canviar el tema ?? que tal??
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
MeteoCat-longe
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 

Informàtic desaprofitat
|
Demà és el dia 
Més de 130 vistes i una sola resposta a part de les meves 
Si algú hi va, ja ens veurem!
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
MeteoCat-longe
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 

Informàtic desaprofitat
|
Bé, 
Acabo d'arribar ara mateix de la conferència de'n Tomàs Molina. Molt bé (tot i parlar del canvi climàtic )
He pogut parlar amb ell. Molt agradable. Li he comentat que formo part de la xarxa Meteoclimàtic i la seva resposta ha estat molt clara:
-Meteoclimàtic, va molt i molt bé, molt intuitiu, molt correcte. Millor que altres xarxes.
I coneix Catmeteo 
Vaig a sopar i després poso alguna "afotillu"
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
MeteoCat-longe
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 

Informàtic desaprofitat
|
Bé a per 4 fotos
Durant la presentació, en Josep Cargol del Colònico (institució que estudia la història de Calonge) ens ha "presentat" en Tomàs Molina. A la seva esquerre hi ha un regidor de l'ajuntament, Francesc Fàbregas.

En Tomàs ha fet una explicació molt amena (i força entretinguda) del canvi climàtic. És tot un "showman" 

Ha estat més d'una horeta (que ha passat ràpida) fent explicacions i llavors el públic li ha fet preguntes.
Fins hi tot als organitzadors han quedat sorpresos al veure la Sala Fontova molt plena. Al final hi ha hagut brunyols i vi dolç.

I per acabar, no podia ser menys , "mi menda lerenda" al costat de'n Tomàs. (ha sortit molt clara )

Com podeu observar pel cabell, li puc fer de doble si un dia no pot anar a treballar 
I "jastà, jastà, ja està tot amics" Un plaer haver-lo conegut i poder compartir-ho amb vosaltres.

|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Empordanet
Il calçoto té sello.....
Línia de turbonada

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 22067

Nova Zodiac
|
Casum la ratafia ...... que si "quedeuvos a sopar" i jo "no... no... que tenim els gats sols a casa" i no hi ha hagut manera, tota la tarda mirant el cony de relotge....... i no vegis quin mal de cap avui..... i per postre dema ens fan la revisio medica a la feina.......... nomes trobaran alcohol....
Per cert, sou clonics??
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
MeteoBDN
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3246

Matinades mogudes d'estiu...
|
Osti, pel que es veu, molt maca, va ser, la xerrada! 
M'encanta l'última foto 
SALUT!
|
|
|
|
|
En línia
|
Badalona - Centre 21msnm, Barcelona, Catalunya. 18,1º i 412,1mmAny 2005: 501,0 mm. Any 2006: 322,7 mm. Any 2007: 339,0 mm. Any 2008: 319,0 mm. 
|
|
|
|
|
|
|
Pàgines: [1] 2
|
|
|
|