Pàgines: [1] 2
|
 |
|
Autor
|
Tema: Problemes amb una vantage pro2 (Llegit 672 vegades)
|
|
|
|
|
|
|
g-force
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 6280

Ibiza ciudad
|
Companys sóc nou per aquí, i voldria fer-vos una consulta: tinc una vantage pro2 i no puc entrar les dades dels últims 10 dies a l'ordinador, diu que tinc un problema al port de connexió  i no puc descarregar dades.  (Ara vaig a "manija"  passant les dades a la llibreta) Avia'm si algú s'hi ha trobat! gràcies per avançat  Tipo de conexion, usb o de serie, ¿tiene data logger la estacion? y el weatherlink o el vws con la estacion esta conectado? Ei compa, pues el tipo de conexión es USB, tiene una memoria de tan solo 20 dias y sí, el weatherlink està en marcha...  Lo de la memoria todo depende del tiempo de descarga que hayas puesto, 1 minuto , 5 minutos, 15 minutos, lo ideal son 10 a 15 minutos, despues, si tiene el datalogger, ¿para que añades datos manualmente a la davis si el datalogger ya los guarda y los vuelca en el weatherlink? , esto es automatico y una vez lleno el datalogger el va borrando en su memoria los primeros registros dando cabida a los nuevos, es que muy bien no entiendo el problema.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
g-force
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 6280

Ibiza ciudad
|
Otra cosa, cuando pusiste el datalogger, ¿la estacion ya tenia las plias puestas o la corriente AC puesta? Si es asi, quita la corriente, quita las pilas, quita el datalogger, deja la consola pelada sin nada, y ahora, mete primero el datalogger, despues las pilas y por ultimo la corriente AC.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
Bagencsonat
Cumulus Mediocris

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 807

Tornat de treballar, pren-t'he una birra. Salut!
|
Otra cosa, cuando pusiste el datalogger, ¿la estacion ya tenia las plias puestas o la corriente AC puesta? Si es asi, quita la corriente, quita las pilas, quita el datalogger, deja la consola pelada sin nada, y ahora, mete primero el datalogger, despues las pilas y por ultimo la corriente AC.
Voy a intentarlo! (era literalmente lo de pasar a manija,.. a la libreta)
|
|
|
|
|
En línia
|
Serrat de Castellnou de Bages 420 msn
|
|
|
BaixFluvià
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 2132

El riu Fluvià al seu pas per Sant Miquel
|
Bones!
aprofito aquest tòpic per plantejar un problema que m'ha sortit.
Fa pocs dies que la consola em diu que l'estació 1 té la bateria baixa....per això vaig anar a comprar una pila amb les mateixes característiques que la que hi havia fins ara (que és la que venia al comprar l'estació).
Doncs bé, ara l'acabo de canviar i continua sortint el missatge de bateria baixa a la consola, he baixat a repassar si havia posat bé la pila, i està tot en ordre.
Pot ser que tardi una estona a detectar la nova pila?
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Riddle
CATmeteo Col.laborador
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 13375

|
I no seràn les piles de la consola?? (dic jo) O la tens endollada a la corrent?
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|