Autor
|
Tema: El Juego del invierno, bridas frias (Llegit 6414 vegades)
|
vacarissana
Cumulus Congestus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 1575

Montalt 600, un cim verge de bolos..funning AC/DC
|
Jo tambe m´hi apuntaria, digueu-me on els voleu i jo els poso, Jo estic per la zona de terrassa nord tocant a sant llorenç del munt i l'obac pero estaria dispossat a posar-los en qualsevol punt del bages que tambe es zona freda ( vacarisses, els caus, castelbell, monistrol etc...). ja hem direu.
Aixó has de ser tu que coneixes la zona Val, doncs podeu contar amb mi , ja m'explicareu exactament tot el tema. Lillet, tota la falda sud de pedritxes, Matadepera, Can Torres....fins a Terrassa nord és un vessant "temperat anti-inversió"...has d'anar més a la plana.
tenia un punt fred (-12º allà al 1999) a una riera que baix del Sanatori i que passa a l'oest del club Egara , just zona obres del putu Quat Cinturó (no el torrent de la font de l'om, que va a menar a l'Hipica-Rnt La Bobila, Can Falguera...que també és un punt fred).
El Torrent de la Grípia-Torrebonica és una altra zona freda, el Torrent de la Batzuca, per ejemple.
La zona més freda és des de Les Fonts fins a Hospital General.
Vacarisses, zona molt freda, límit NW amb Castellbell, per la riera de Can Viladoms, plans de Can Pougran. O bé, riera de Sanana a nivell del Palà, per l'autovia de la Bauma, en una cota molt a prop del Llobregat de menys de 140 metres alt, molt continental. (cap al poble és més alt i menys fred)....
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
Sándor
100% potencia sexual
SCM

Connectat
Missatges: un munt
VERANO
|
Para ser + exacto el juego deberiamos tener todos el mismo termometro ...... Yo los pondre en cercanias de Lleida, el proximo finde. Por ejemplo este..... Termómetro de máxima y mínima 283H ----- 9,90 euros...  No estaban prohibidos los termometros de mercurio? Me autocito para aclarar que preguntaba si aún se pueden comprar de mercurio
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Rodamet
Rodassic Park
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Missatges: 9134

El agua, ese recurso necesario...
|
Clikar link ir donde pone editar, vas al globito picais dos veces y arrastrais y en el globito podeis poner un escrito..foto, etc, por ultimo guardar, aunque va guardando automaticamente
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Sándor
100% potencia sexual
SCM

Connectat
Missatges: un munt
VERANO
|
Y si escondo uno en el Parque del Putxet en Barcelona, que os parece...?
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Meteotarraco
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Missatges: 2803

|
Mañana mirare de pillarme alguno en algun Garden de esos.....creo que alguna ve lo he visto a la venta
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|