Autor
|
Tema: El Juego del invierno, bridas frias (Llegit 6824 vegades)
|
|
|
|
|
llevantada
El pescador de L'Escala
Meteoclimatic projecte
Línia de turbonada

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 18477

Un xic de Tramuntana
|
jo tinc ganes de posar-ne un a la riera de la UNI 
i penso el mateix que el micro amb que un termo a Santa Maria de Moncada prop la riera Sant Cugat , pot ser escandalós .., hem d'anar a investigar com arribar a un lloc que tinc controlat des del tren
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Sinner
CATmeteo Col.laborador
Línia de turbonada

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 29673

|
Fotré un al congelador, i ja veure-ho 
Estic pensant un lloc on posar-ho....llàstima de no conèixer bé la zona de Palau Novella
|
|
|
|
|
En línia
|
Viladecans 23msnm Baix llobregat 
|
|
|
Mammatus
Cumulus Humilis

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 399

Terrassa (Can Palet de Vistalegre)
|
Jo al final he passat pel carrer pelai i he comprat 3 a la Raig. Ara ja tinc pensat on posaré un parell d'ells... i l'altre encara 'ho he de rumiar; si a prop de Caldes de Montbui, o bé a Vilassar de Mar, clar que aquest no donarà mínimes molt baixes perquè a més a més estaria al costat mateix de la platja.... Ja veurem. Quan els posi ho marco al google maps i us passo la info  Les rieres i els seus catabàtics donen sempre "sorpreses", mira les dades de l'estació de l'SMC a Roses.  Si, si... com t'he comentat, un d'ells si que anirà a una riera, però al costat de casa merva, que per allà no hi passa gairebè ningú i suposo que no me l'agafaran... el de vilassar anirà per on passa la riera, però a un primer pis, que sino volarà 
I l'altre com us deia.. a Caldes de Montbui, però a una urbanització a 4 kilómetres del poble.
A veure com van
|
|
|
|
|
En línia
|
  Po fueno, po fale, po malegro... 5Jotas, el meu blog fotogràfic: www.jjjjj.es
|
|
|
|
|
|
|
parhelio
el Martín Rubio del foro
Cumulus Congestus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 1551

|
N'hi ha un instalat a la Trinitat Vella (això és a tocar de la llera del Besos). Allí vaig descobrir que era un catabàtic. Vents de més de 40 per hora a les 6 del matí, i molt matins amb temperatures de menys de 5 graus, mentre al centre rondaven els 12. El que més em sorprenia era veure els cotxes ben molls per la rosada. L'altre, a falta d'alguna qüestió técnica, estarà instalat directament a un parc del barri del Clot. Aquesta és una zona de la ciutat de Barcelona, que com el seu nom indica, està enclotada, de manera que en situacions molt estables es refreda força.
Aquí teniu el termómetre que utilitzem tant en Micro com jo.
|

termo.JPG (58.95 KB, 905x558 - vist 111 vegades.)
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
McConnell
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3703

Michael Connelly
|
Els fabricants de termómetres s'estan fregant les mans. Mare meva quina quantitat de termòmetres que estan venent. He anat a comprar-ne i no en tenien, esgotades les existències.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|